go6us 0 #1 Публикувано 6 Септември, 2018 Здравейте. Имам хонда акорд facelift 2.2i-vtec 2000г. и имам следният проблем. Чета по форумите че горят към 11-12 а заводско и дават 10. При мен гори 13-14 а при леко по бързо каране към 150(колата не ги усеща) ми гори 16 а при по-бързо и 18-19. Да няма грешки в компютъра че така се получава? Малко ми идва нагоре горивото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1049 #2 Отговорено 6 Септември, 2018 Това на газ ли е?Джантите стандартните ли са? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6us 0 #3 Отговорено 6 Септември, 2018 Джантите са стандартни. Само бензин е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Д.Методиев 8 #4 Отговорено 7 Септември, 2018 Виж свещите или кабелите как са. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #5 Отговорено 7 Септември, 2018 А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #6 Отговорено 7 Септември, 2018 Колега, какъв ти е режима на каране? В какви обороти държиш най-често двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6us 0 #7 Отговорено 7 Септември, 2018 Преди 1 час, Duch написа: А този мотор 2.2. не е ли на Type R, или става въпрос за 2.3? Не е type r. Става въпрос за 2.2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6us 0 #8 Отговорено 7 Септември, 2018 Преди 1 час, Japanese fever написа: Колега, какъв ти е режима на каране? В какви обороти държиш най-често двигателя? Обикновенно до 2000 оборота е към 12 на сто. Вдигна ли 3000-3500 оборота почва да гори 15-16 и ако я карам към 200 тоест към 5000 оборота започва да гори по 19 и натам не съм вдигал повече че рискувам да си остана някъде без гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #9 Отговорено 7 Септември, 2018 (Редактирано) Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота. Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч. Редактирано 7 Септември, 2018 от Japanese fever Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6us 0 #10 Отговорено 8 Септември, 2018 Преди 11 часа, Japanese fever написа: Ами аз вече разбрах защо ти е голям разхода. Ако искаш да е по-малък не надвишавай 3000 оборота. Не може хем да караш бързо, хем да ти е малък разхода, еле пък като се включи VTEC-a. Да не говорим, че легално разрешената скорост по магистралите е от рода на 120-130 км/ч. Благодаря. Просто ще си я карам бавничко. И само един въпрос, на какви точно обороти се включва vtev-a? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1049 #11 Отговорено 9 Септември, 2018 (Редактирано) Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва. Редактирано 9 Септември, 2018 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #12 Отговорено 10 Септември, 2018 На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6us 0 #13 Отговорено 18 Септември, 2018 На 10.09.2018 г. at 11:29, Knoxville написа: На 1,8 включва на 4000, не съм сигурен дали и на 2,3 е толкова. Покарай я на магистралата със 120-130 (около 3500 оборота) и сподели как е разхода. След това прочети пак мнението над моето. На 130 ми е 2800-2900 оборота. Минимум 160 трябва да карам за да проверя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 324 #14 Отговорено 31 Август, 2019 On 9/9/2018 at 8:32 AM, policeman said: Разхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва. F18B2 This engine was used for the Honda Accord 1.8 VTS/VTE in Japan. Also found in the European Honda Accord VTEC S. The F18B2 won the 1.8L category of the International Engine of the Year competition for 2000. SpeciÝcations Bore × Stroke: 85 mm × 81.5 mm (3.35 in × 3.21 in) Displacement: F18B2 1.8 L (1,849 cc) Cylinder conÝguration: Inline-4 Valvetrain: SOHC, 16 valves, VTEC-E + IAB system Compression ratio: 9.3:1 Vtec active at 2,500 rpm 12 to 16 valves IAB active at 4,000 rpm Max power: 136 hp (101 kW) at 6,100 rpm 17.1 kg⋅m (168 N⋅m; 124 lbf⋅ft) at 5,000 rpm По тези данни VTEC се включва на 2500 от 12>16клапана... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1049 #15 Отговорено 31 Август, 2019 Да,икономика е така 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове