Sivakov 0 #1 Публикувано 6 Август, 2018 Здравейте колеги. От два дни колата ми прави проблем си мисля. Стрелката за температурата винаги е стояла малко преди средата. Сега като карам по равен път няма проблеми,но като тръгна по някое нанагорнище започва да минава средата. Дали е нормално че е малко топло сега 33 градуса или имам проблем с термостата. Като я пусна по някое надолнище след това падат малко но не минава средата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 6 Август, 2018 Най-вероятно е термостат. Един авер с шкода имаше същият проблем. На равен път стрелката си беше ОК, а като пусне по баир стрелката падаше. Сменихме термостата и всичко беше ОК. Беше се запекъл на отворено положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #3 Отговорено 6 Август, 2018 Мерси за отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #4 Отговорено 6 Август, 2018 Не е термостат. Виж на студен мотор нивото на антифриза в радиатора! Провери и концентрацията на течността, ако е повече - трудно охлажда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 6 Август, 2018 (Редактирано) Как ще разбере колко е антифриза в радиатора? Колега виж колко антифриз имаш в разширителния съд в момент когато минава средата и след това. Провери дали клапата на капачката работи. Редактирано 6 Август, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #6 Отговорено 6 Август, 2018 Когато мине средата стрелката антифриза е малко над максимума. А като изстине си е между минимум и максимум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #7 Отговорено 6 Август, 2018 Ако термостата заядене отворен, няма да прегряване колата, просто зимата ще стопля трудно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #8 Отговорено 6 Август, 2018 Виж дали и двете перки ти включват.Това с пуснат климатик ли ти го прави.На мен не ми работеше перката за климатика и миналото лято като взех да го пускам в задръстванията ми вдигаше градусите,смених го и всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #9 Отговорено 6 Август, 2018 Ами само лявата работи (като застанеш пред колата). Около 10 Мин я гледах днес и при пуснат и спрян климатик само лявата работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #10 Отговорено 6 Август, 2018 Значи замери перката ,ако е изгоряло моторчето сменяй я и карай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sivakov 0 #11 Отговорено 6 Август, 2018 Утре влиза в бокса . Ще видим какво ще излезе. Благодаря за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #12 Отговорено 6 Август, 2018 Когато е пуснат климатика,трябва и двете перки да въртят,явно проблема ти е като моя.Само да знаеш,че на 2.0 и 2.4 са различни ,както и на дизела.Трябва да търсиш от същата кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #13 Отговорено 7 Август, 2018 При бензиновите мотори на акорда работят винаги двете перки, независимо дали си пуснал климатика, или пък се задействат от датчика на радиатора. При саждите е по-друга схемата, там има две скорости. Вентилатор от 2.0 става и на 2.4 с преправяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове