Nikito82 61 #41 Отговорено 19 Април, 2019 Може и тяка да е, но след смяната на дисковете си сложих оригиналните джанти, но с нови гуми, тогава не бях си купил още другите джанти и гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #42 Отговорено 22 Април, 2019 Имам абсолютно същия проблем. Едно към едно. От 80 до 120 яко тресе волана СЛЕД като смених обратно на летни гуми. Балансирани са на премиум машина със симулиране на натиск - една кофа пари. Джантите и зима и лете са едни и същи - оригинални 17ки за модела. Размерът е еднакъв - както си пише на етикета на шофьорската врата. Гумите сега започват трети сезон и са Good Year. При мен има и вибрация при спиране, но нея я имаше и със зимния комплект. Тази при 80-120 нямаше никаква. Безспорно това е много дразнещо и изморява при дълъг път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #43 Отговорено 22 Април, 2019 Аз и при спиране имам вибрация, вепе като падне под 80км при спиране изчезва, както и другата разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #44 Отговорено 22 Април, 2019 При мен се превръща в насичане като от криви дискове, което отново е странно, защото и моите са нови и замерени наскоро и в норма. Връзката със смяната на Гумите бих обяснил с това, че зимните са меки и може да обират вибрациите. Готов съм да сменя каквото трябва, за да оправя тези глупости, но засега гаранция няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #45 Отговорено 23 Април, 2019 (Редактирано) Ако вибрациите са при натискане спирачките и се появяват в този момент причините : - износени водачи на спирачнrя апарат,големия луфт между леглото и водача води до неправилнта му работа,не са толкова скъпи но се появява проблем и ако е износено леглото изисква стругар или закупуването на супорт спирачен апарат. -кофти накладки или ментета за нула време надират диска -блокирало или неправилно работещо бутало на спирачния апарат,защото никой не си е направил труда за малко пари да си смени изцяло спирачната течност,то корозира оттам не работи на 100% скапва накладката и диска. , Редактирано 23 Април, 2019 от CARPERA 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #46 Отговорено 23 Април, 2019 Де да беше толкова лесно. Водачите и леглата не са износени, спирачната течност е сменена с оригинална Хонда Дот4 профилактично преди около 20 хиляди километра. И дисковете и накладките са EBC от общи поръчки от Англия. За жалост вибрациите са дори без натиснат педал на спирачката, а при шофиране със 100-120. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #47 Отговорено 23 Април, 2019 Shefa аз съм с абсолютно същия проблем и смятам, че е добре да погледнеш цялото окачване. При мен имам съмнение за вътрешни накрайници, пробвай да караш с 40 50 когато си сам на пътя и рязко в ляво и дясно, при мен има пукане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Diego_mmm 1 #48 Отговорено 26 Април, 2019 Здравейте ,аз имах леко треперене на волана между 100 и 120 км ,закарах колата за пълен преглед на ходовата част ,защото имах и леко чукане отзад при неравности ,смениха ми два шарнира ,заден ляв горен носач и два тампона и всичко изчезна ,колата върви като по масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #49 Отговорено 26 Април, 2019 Два тампона на кое? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Diego_mmm 1 #50 Отговорено 26 Април, 2019 Хубав въпрос ,ще се чуя в понеделник с майстора и ще ти пиша 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #51 Отговорено 26 Април, 2019 Преди 7 часа, Diego_mmm написа: Здравейте ,аз имах леко треперене на волана между 100 и 120 км ,закарах колата за пълен преглед на ходовата част ,защото имах и леко чукане отзад при неравности ,смениха ми два шарнира ,заден ляв горен носач и два тампона и всичко изчезна ,колата върви като по масло. кажи кое от снимката отзаде си сменил Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #52 Отговорено 26 Април, 2019 имах треперене на волана на цялата кола като цяло от 30 -40 и от 80 до 100-120 смених полуоските второто вибриране (тресене) изчезна ама първото вече 6ти месец си кара.Започвам да се съмнявам за лагер на скоростна кутия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #53 Отговорено 13 Юни, 2019 На 26.04.2019 г. at 12:57, Diego_mmm написа: Хубав въпрос ,ще се чуя в понеделник с майстора и ще ти пиша Колега, попита ли какво са сменили? Да попитам другите с вибрациите, при освобождаване от скорост продължават ли вибрациите? При мене си продължават. Има ли някакъв афтермаркет заместител, който да изкарва 50 60к км на тия полуоски? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #54 Отговорено 11 Октомври, 2019 На 18.04.2019 г. at 11:02, Nikito82 написа: Миналата година оправих баланса, на чистоновите гуми и джанти, продължава да претриса при спиране. Някъде след като падне на 80км го няма. Гумаджията вика втулките на джантата понеже не били плътни, но джантите имат дълбока фаска и като си купя готови втулки и влизат много навътре та не се качват изобщо на главината, понеже тя излиза много малко навън. Не намерих подходящи и си направих нови от алуминий сам, плътни, на +0.05мм, Обаче като мерих отвора на джантата оригиналната е +0.2мм над размера (64.2мм). Вчера пътувах пак е същата работа, много ме дразни. Зимата като сложих зимните гуми, пак така и те са нови гуми. Гумите ми и двата чифта имат по 5000км навъртяни. Когато карам около 105 до към 125км има едно треперене на самия волан. Вече нз от какво е. Всичко това се случи след като и сложих нови дискове и едновремено и нови гуми. Мерих дисковете 2ст биене имат. Реших да си сложа старите дискове, с които купих колата и не правеше така и пак същата работа. Като стана така смених долните големи тампоно на долния носач, които си бяха скъсани, и втулките на горния превантивно, на които им нямаше нищо, но ефект нула. Нищо по окачването не мърда. Какво може да е? Когато ускорявам няма тресене, то започва в диапазона 105 125км и на 130 няма проблеми. Благодаря. едно да знаеш доста си прав,смених гумите нямаше проблем последваха и дисковете онзи ден и познай какво стана... над 120 130 незнае какво прави,както и да е ще се чуе,съмненията отпадат едно след друго следва междинния лагер евентуално със нова полуоска та ще видим,защото вътрешното каре играе та незнае,съмняват ме шлиците на междинната ос като го разглобя ще кажа,но нещо такова ме навява че е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #55 Отговорено 11 Октомври, 2019 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #56 Отговорено 16 Октомври, 2019 (Редактирано) А тая частта от първия клип има ли я за нашите хонди да се продава отделно? И как точно се нарича? Понеже още като започнаха драмите с тресенето и сменяхме тампони на носачи, бяхме махнали полуоската от там и при монтажа тогава механика нещо не му хареса луфта на междинния вал на полуоската към кутията. Редактирано 16 Октомври, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове