Jump to content
moniks

Проблем с включване на скорост при запален двигател.

Recommended Posts

     Здравейте колеги,

 На интересен проблем се натъкнах на моята хонда. Преди седмица две я покарах и я прибрах в гаража. Днес отивам да я извадя от гаража и... не иска да включва скорости. За мен лично е странно, понеже бих казал че имам опит с автомобили, но така без никакъв признак на дефект да се развали. Според мен вероятно съединителя е заминал, но искам и помощ и от Вас.

 На сухо(изключен двигател) влизат, но при запален уви не!

 Споделете каквъв може да е проблема?

 Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега. Ако имаше теч нямаше да има течност в резервоарчето на съединителя, а то е почти на Max! Даже нивото на спирачките е по-ниско от нивото на съединителя! :(

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е заминал master cylinder-a, така наречената горна помпа на български. При мен си замина рязко докато я карах. Най-добре е докато натискаш съединителя, някой отпред да гледа дали slave cylinder-a (долната помпа), която бута рамото, отделящо съединителя се движи. Трябва при всяко натискане да изминава едно и също разстояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих и това колега, движи се :( всеки път равномерно при натискане на съединителя. Нещата си отиват към сваляне на кутия и сняма на съединител може би... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, колега. Никой не я е карал. Колата е на около 120 и няколко хиляди километра. Имам я от по-малко от година и понякога съм забелязвал когато задържа съединитетя се получава едно "подскачакане" все едно когато има скъсани прожини на феродовия диск така се усеща. Дано да ме разбираш, но това само съм забелязал, странното е поне за мен, че не показа характерните признаци на повредения съединител и до последно я харах и я прибрах в гаража.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да, съгласен съм, но обикновено когато съединителя е проблемен, скоростите започват да влизат трудно, да отделя "по-долу", скоростите да "прехъркват", това го нямаше! До последно я карах без такъв проблем!.

А относно марката на сиединителя съм се спрял на Валео!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам, но при мен го нямаше този проблем! Всички скорости си влизаха еднакво добре и меко. Сега ще падне голямо разглобяване.  :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега, ще ми е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко повече разяснение какво точно трябва да направя. Във какво се състои проверката на всички тези неща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е "залепнал",аз имам една такава кола която стои от години в гаража и не се кара.Ако сте я вкарали напред давате на задна и почвате са въртите за запалване.При мен се получава и със силен звук освобождава,след това скоростите се превключват нормално.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Но моята се кара постоянно. Вкарана е "назад" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Благодаря на всички които се отзоваха. Днес направих това което сподели колегата pepur и нещата се получиха. Вероятно е залепнал, но от какво е породено това немога да си обясня! Благодаря още веднъж на всички!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 7/19/2018 at 9:08 PM, moniks said:

Не, колега. Никой не я е карал. Колата е на около 120 и няколко хиляди километра. Имам я от по-малко от година и понякога съм забелязвал когато задържа съединитетя се получава едно "подскачакане" все едно когато има скъсани прожини на феродовия диск така се усеща. Дано да ме разбираш, но това само съм забелязал, странното е поне за мен, че не показа характерните признаци на повредения съединител и до последно я харах и я прибрах в гаража.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам същият проблем с включване на скоростите при запален двигател.Бихте ли ми обяснили точно какво сте направили?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен случая беше такъв, че трябваше да сменя помпите на съединителя. Колата постепенно се влошаваше и след като реших да сменя течността на съединителя, изцяло отказа да включи на скорост. Оказа се, че самите помпи са така направени, че като им се прецакат гумичките не протичат, ами течността просто циркулира в тях без да се изтласква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сменихме гумичките на горната помпа.Взимам колата от майстора,карам до къщи - няма проблем.Колата прекарва нощта в гаража и на сутринта не включва скорости на запален двигател.На загасен двигател-включва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на притискателен диск...

Редактирано от BlueDream4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За помпа :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете помпи са практически необслужваеми. Търсих ремонтни комплекти, но не успях да намеря. Не знам какво е направил вашия майстор, но без смяна на двете помпи няма да стане :(.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...