Jump to content
Aleksandarlambov

Honda CR-V 2.0 или 2.4

Recommended Posts

Да.Точно така.

Друга основна разлика е,че американките/канадките са с малък отваряем шибидах, а европейките с голяма неотваряема панорама. Разбира се говоря за най-високото ниво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. То и при тройката е така. И сякаш са и по постни американките...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам база за сравнение,единствено тествах една преди да купя моята. Touring им е най-високото ниво. Мисля,че някои от тях имат функция да се пали предварително с дистанционното което аз нямам въпреки,че аз съм с европейското най-високо ниво. Дали е фабрично-не зная.Има тук доста колеги с такива.Европейки бензин май освен мен и Ivan_m други активни няма,но пък той я продаде и скочи на Субару.

Мисля,че американките са с тези вентили в гумите ,които следят налягането , а моята пък се следи от оборотите,което за мен лично е по-добре с оглед цената на вентила.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда малко са по-семпли от към оборудване. Има го и проблемът с актуатора. Проявява се когато е студено /под 0 градуса/ и колата не е палена поне 6 часа. Има сервис бюлетин от Honda по тази темеа и то не един. Принципно, казват /Honda/, че това не води до щети по мотора в дългосрочен план. Има доста писано по този проблем в американските форуми...Става дума за 2.4

Относно винтилите, не всички са с датчици, не знам от коя година точно, но преминават на индиректно следене на налягането в гумите, чрез ABS, както е посочил колегата по-горе. Мойта е 2014 и не е с датчици във винтилите.

До колкото знам в Северна Америка някъде от 2005, не съм сигуерн точно, но става задъжително автомобилите са са с така система за следене на налягане в гумите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи оптималния вариант при ЦРВ4 за човек който държи да кара на газ е да подбере модел с R20 от последните преди да станат с директно впръскване...около 2015 г. Няма да има и CVT в тоя случай. Два три пъти съм карал кола с такава кутия, доколкото съм чувал и казват вариаторна и усещането е много странно. Поне за мен, може би е въпрос да се свикне...С 2.4 варианта са 90% някакви постни американки и още повече тоя проблем с актуатора който е на всяка втора четейки по УС форумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах 2.4 с нормален автоматик а сега имам 2.4 с CVT . Разликата е голяма в полза на CVT.Поне за мен.

Някой да сподели в какво се изразява проблемите с този актуатор.За първи път чувам, че в колата имам такова нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K24W е с директното впръскване от 2015 в Америка, информацията е от wikipedia 1 2.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ikurtev написа:

Ето какво предствалява VTC: K-Series iVTEC VTC Cam Phasing System

 

И ето така се изразява проблемът https://youtu.be/JqWk6vD8OfQ

 

Service Bulletin 

 Грешиш колега. Актуатора е проблем в случая а не витик клапана.

Ето го нагледно:  https://www.youtube.com/watch?v=hSpc41-Pj0c&list=PL6Iejtc1B-f1rtaZapGLoF2EWildjmVDX&index=60&ab_channel=FixItAngel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

 Грешиш колега. Актуатора е проблем в случая а не витик клапана.

Ето го нагледно:  https://www.youtube.com/watch?v=hSpc41-Pj0c&list=PL6Iejtc1B-f1rtaZapGLoF2EWildjmVDX&index=60&ab_channel=FixItAngel

Не мисля, че греша...представено е как работи VTC Cam phasing System.... това няма нищо общо с VTEC!!!

не знам къде виждаш VTEC valve?????

Линкът, който си дал е как се заменя актатора, но колегата по-горе се интересуваше що за система е това!!!

Редактирано от ikurtev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колега @ikurtev  си му посочил много правилен линк с изразяването му. Първият линк ти е какъв му е принципа на работа. Вторият в какво се изразява. А решението е този който аз качих, за това казах, че си в грешка, защото останах с впечатление, че качваш решение. А това с ви-тека е просто моя грешка на езика разбирай пръстите по дъската.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой от вас е задълбал в тоя проблем може ли да потвърди,че тези ,които сме с R20 нямаме този VTC актюатор и той е само при К-серията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично нямам такъв проблем.

Иначе до колкото съм чел за него се изразява при К серията и то след около 300 000 км или при продължително забавяне на смяна на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

R20 няма VTC актюатор. Той е на двигателите с два разпределителни вала.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Митко Йотов написа:

Ти колега @ikurtev  си му посочил много правилен линк с изразяването му. Първият линк ти е какъв му е принципа на работа. Вторият в какво се изразява. А решението е този който аз качих, за това казах, че си в грешка, защото останах с впечатление, че качваш решение. А това с ви-тека е просто моя грешка на езика разбирай пръстите по дъската.

 

Горното е коректно с една забележка колега Митко, а именно, че има и трети линк, който сочи към Service Bulletin на HONDA, в който са описани засегнатите автомобили по VIN, както и ръководство стъпка по стъпка как се подменя въпросната част и колко време отнема и може би най-интересното, какъво трябва да бъде нивото на механика, който извършва тази дейност.

Да ти си дал линк към едно клипче, което предполагам много хора с този преблем са гледали, то не е ново и за мен, но това няма значение. За разлика от него в Service Bulletin-a има подробна информация относно цялата процедура, разбира се са изброени и инструментите, които са необходими.

Нищо лично, но мисля че тук трябва да сме коректни и точни, за да има смисъл хората да четат този форум, а не да си загубят времето четейки го или още по-лошо да получат грешна представа за проблените и тяхното решаване. иначе казано да не превръщаме форума в ТНТМ....

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото относно проблема с актуатора.Видях клипчето и как се разбира дали го имаш.Струва ми се че и при мен има проблем.Но в какво се изразява проблема ако го имаш и ако колата пали нормално. Гори повече,по-малко върви или нещо друго?

Някой с 2,4 хонда от северна америка ходили ли е в Бултрако да го оправят и колко пари излиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...