AzSum 184 #41 Отговорено 22 Януари, 2021 Да.Точно така. Друга основна разлика е,че американките/канадките са с малък отваряем шибидах, а европейките с голяма неотваряема панорама. Разбира се говоря за най-високото ниво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #42 Отговорено 22 Януари, 2021 Да. То и при тройката е така. И сякаш са и по постни американките... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #43 Отговорено 22 Януари, 2021 Нямам база за сравнение,единствено тествах една преди да купя моята. Touring им е най-високото ниво. Мисля,че някои от тях имат функция да се пали предварително с дистанционното което аз нямам въпреки,че аз съм с европейското най-високо ниво. Дали е фабрично-не зная.Има тук доста колеги с такива.Европейки бензин май освен мен и Ivan_m други активни няма,но пък той я продаде и скочи на Субару. Мисля,че американките са с тези вентили в гумите ,които следят налягането , а моята пък се следи от оборотите,което за мен лично е по-добре с оглед цената на вентила. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ikurtev 9 #44 Отговорено 22 Януари, 2021 Мда малко са по-семпли от към оборудване. Има го и проблемът с актуатора. Проявява се когато е студено /под 0 градуса/ и колата не е палена поне 6 часа. Има сервис бюлетин от Honda по тази темеа и то не един. Принципно, казват /Honda/, че това не води до щети по мотора в дългосрочен план. Има доста писано по този проблем в американските форуми...Става дума за 2.4 Относно винтилите, не всички са с датчици, не знам от коя година точно, но преминават на индиректно следене на налягането в гумите, чрез ABS, както е посочил колегата по-горе. Мойта е 2014 и не е с датчици във винтилите. До колкото знам в Северна Америка някъде от 2005, не съм сигуерн точно, но става задъжително автомобилите са са с така система за следене на налягане в гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #45 Отговорено 23 Януари, 2021 С две думи оптималния вариант при ЦРВ4 за човек който държи да кара на газ е да подбере модел с R20 от последните преди да станат с директно впръскване...около 2015 г. Няма да има и CVT в тоя случай. Два три пъти съм карал кола с такава кутия, доколкото съм чувал и казват вариаторна и усещането е много странно. Поне за мен, може би е въпрос да се свикне...С 2.4 варианта са 90% някакви постни американки и още повече тоя проблем с актуатора който е на всяка втора четейки по УС форумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #46 Отговорено 24 Януари, 2021 Аз имах 2.4 с нормален автоматик а сега имам 2.4 с CVT . Разликата е голяма в полза на CVT.Поне за мен. Някой да сподели в какво се изразява проблемите с този актуатор.За първи път чувам, че в колата имам такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ikurtev 9 #47 Отговорено 27 Януари, 2021 Ето какво предствалява VTC: K-Series iVTEC VTC Cam Phasing System И ето така се изразява проблемът https://youtu.be/JqWk6vD8OfQ Service Bulletin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #48 Отговорено 27 Януари, 2021 K24W е с директното впръскване от 2015 в Америка, информацията е от wikipedia 1 2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #49 Отговорено 27 Януари, 2021 Преди 1 час, ikurtev написа: Ето какво предствалява VTC: K-Series iVTEC VTC Cam Phasing System И ето така се изразява проблемът https://youtu.be/JqWk6vD8OfQ Service Bulletin Грешиш колега. Актуатора е проблем в случая а не витик клапана. Ето го нагледно: https://www.youtube.com/watch?v=hSpc41-Pj0c&list=PL6Iejtc1B-f1rtaZapGLoF2EWildjmVDX&index=60&ab_channel=FixItAngel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ikurtev 9 #50 Отговорено 27 Януари, 2021 (Редактирано) Преди 1 час, Митко Йотов написа: Грешиш колега. Актуатора е проблем в случая а не витик клапана. Ето го нагледно: https://www.youtube.com/watch?v=hSpc41-Pj0c&list=PL6Iejtc1B-f1rtaZapGLoF2EWildjmVDX&index=60&ab_channel=FixItAngel Не мисля, че греша...представено е как работи VTC Cam phasing System.... това няма нищо общо с VTEC!!! не знам къде виждаш VTEC valve????? Линкът, който си дал е как се заменя актатора, но колегата по-горе се интересуваше що за система е това!!! Редактирано 27 Януари, 2021 от ikurtev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #51 Отговорено 27 Януари, 2021 Ти колега @ikurtev си му посочил много правилен линк с изразяването му. Първият линк ти е какъв му е принципа на работа. Вторият в какво се изразява. А решението е този който аз качих, за това казах, че си в грешка, защото останах с впечатление, че качваш решение. А това с ви-тека е просто моя грешка на езика разбирай пръстите по дъската. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 184 #52 Отговорено 28 Януари, 2021 Ако някой от вас е задълбал в тоя проблем може ли да потвърди,че тези ,които сме с R20 нямаме този VTC актюатор и той е само при К-серията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #53 Отговорено 28 Януари, 2021 Аз лично нямам такъв проблем. Иначе до колкото съм чел за него се изразява при К серията и то след около 300 000 км или при продължително забавяне на смяна на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 399 #54 Отговорено 28 Януари, 2021 R20 няма VTC актюатор. Той е на двигателите с два разпределителни вала. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ikurtev 9 #55 Отговорено 28 Януари, 2021 Преди 19 часа, Митко Йотов написа: Ти колега @ikurtev си му посочил много правилен линк с изразяването му. Първият линк ти е какъв му е принципа на работа. Вторият в какво се изразява. А решението е този който аз качих, за това казах, че си в грешка, защото останах с впечатление, че качваш решение. А това с ви-тека е просто моя грешка на езика разбирай пръстите по дъската. Горното е коректно с една забележка колега Митко, а именно, че има и трети линк, който сочи към Service Bulletin на HONDA, в който са описани засегнатите автомобили по VIN, както и ръководство стъпка по стъпка как се подменя въпросната част и колко време отнема и може би най-интересното, какъво трябва да бъде нивото на механика, който извършва тази дейност. Да ти си дал линк към едно клипче, което предполагам много хора с този преблем са гледали, то не е ново и за мен, но това няма значение. За разлика от него в Service Bulletin-a има подробна информация относно цялата процедура, разбира се са изброени и инструментите, които са необходими. Нищо лично, но мисля че тук трябва да сме коректни и точни, за да има смисъл хората да четат този форум, а не да си загубят времето четейки го или още по-лошо да получат грешна представа за проблените и тяхното решаване. иначе казано да не превръщаме форума в ТНТМ.... 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #56 Отговорено 28 Януари, 2021 Благодаря за инфото относно проблема с актуатора.Видях клипчето и как се разбира дали го имаш.Струва ми се че и при мен има проблем.Но в какво се изразява проблема ако го имаш и ако колата пали нормално. Гори повече,по-малко върви или нещо друго? Някой с 2,4 хонда от северна америка ходили ли е в Бултрако да го оправят и колко пари излиза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове