dido0o_ 29 #1 Публикувано 16 Юли, 2018 Здравейте колеги: Някои да знае ? какви трябва да бъдат стойностите на въпросните дюзи. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2 Отговорено 23 Юли, 2018 Никой ли не знае? Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #3 Отговорено 23 Юли, 2018 За кои стойности питаш? За тези когато ги сложиш на стенд, или за тези които ги гледаш, с някаква диагностика закачена на работеща кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #4 Отговорено 24 Юли, 2018 За диагностика,живи данни. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #5 Отговорено 24 Юли, 2018 Най-добрия показател е -/+0,00 Колкото е по-близо до тази стойност толкова е по-добре. До колкото си спомням, може да варират до към -/+1,50 и се приема за нормално, но над -/+3,00 не са добре нещата. За всеки случай, днес ще питам за по-сигурно и ако съм объркал стойностите ще ти пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #6 Отговорено 24 Юли, 2018 Благодаря ти,кога се гледат на топъл или на студен мотор?Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #7 Отговорено 24 Юли, 2018 Потвърждавам написаното от Емича. Според мен трябва да се гледат на топъл двигател след като колата си е работила поне 10тина мин. Все пак това е нормалният работен режим на двигателя, когато бива използван. Имай предвид, че на мен едната ми дюза дава отклонение 1 а друга 1.5 като това не се забелязва по работата на двигателя, работи си равномерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #8 Отговорено 24 Юли, 2018 Това излезе Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #9 Отговорено 24 Юли, 2018 Колега, не знам дали е необходимо да се предприемат мерки и дали по принцип си слагаш някакви добавки, но една от най-работещите добавки за почистване на дюзи е Pro Tec - Clean and Protect. Марката май не е особено популярна, това е и единия минус - малко трудно се намира на нашия пазар. Като цяло не са много отзивите за нея, но пък всички са позитивни. Включително знам и за един БМВ сервиз, в който преди да предприемат каквито и да е мерки, винаги препоръчват да се сипе въпросната добавка. Аз и от тях разбрах за нея. На предишната ми дизелова кола за 60 000км съм сипвал 3-4 пъти въпросната добавка и по веднъж на Бардал и Лики Моли. Проблеми с горивната система не съм имал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #10 Отговорено 24 Юли, 2018 Слагам бардал но тя е безполезна.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #11 Отговорено 24 Юли, 2018 Не знам колега, аз на твое място ако имам някакви съмнения относно дюзите, бих пробвал и с тази добавка преди да се вкарвам в някакви филми. Помня преди 3 години някъде като я търсих, в целия град нямаше нито един техен продукт (не става въпрос за София) и накрая от един магазин я намериха някъде на склад и ми я доставиха. След година пак отидох в същия магазин (с надеждата пак на склад ако я имат да ми я доставят) и за мое учудване вече имаха цял щанд с техни продукти. Казаха ми, че доста хора ги търсели и все позитивни отзиви имали. Не искам да излиза като някаква реклама, но наистина мисля, че въпросната добавка върши по-добра работа от останалите доста по-популярни марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 24 Юли, 2018 Мисля че са добре,за нафтата с която караме.Ще я потърся тази добавка и ще си взема, за една профилактикаИзпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #13 Отговорено 24 Юли, 2018 Преди 4 часа, dido0o_ написа: Това излезе Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Добре са.Не пипай. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #14 Отговорено 24 Юли, 2018 Значи,след обещаната справка, допустимо отклонение (но най -много) може да се приеме, до към -/+ 2,00 Нагоре вече трябва да се мисли за.... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #15 Отговорено 24 Юли, 2018 Корекцията на дюзите която четеш,не означава непременно че имаш проблемна дюза. Корекцията е следствие на ъгловата скорост на к.в. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове