Jump to content
dido0o_

Дюзи 2.2 i-ctdi

Recommended Posts

Здравейте колеги:

 

 

 

Някои да знае ? какви трябва да бъдат стойностите на въпросните дюзи.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае? :(

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кои стойности питаш?

За тези когато ги сложиш на стенд, или за тези които ги гледаш, с някаква диагностика закачена на работеща кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За диагностика,живи данни.

 

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия показател  е  -/+0,00

Колкото е по-близо до тази стойност толкова е по-добре.

До колкото си спомням, може да варират до към -/+1,50 и се приема за нормално, но над -/+3,00 не са добре нещата.

За всеки случай, днес ще питам за по-сигурно и ако съм объркал стойностите ще ти пиша.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,кога се гледат на топъл или на студен мотор?

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам написаното от Емича. Според мен трябва да се гледат на топъл двигател след като колата си е работила поне 10тина мин. Все пак това е нормалният работен режим на двигателя, когато бива използван. Имай предвид, че на мен едната ми дюза дава отклонение 1 а друга 1.5 като това не се забелязва по работата на двигателя, работи си равномерно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това излезе ;)536f08144716940645990ecc5c88792b.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам дали е необходимо да се предприемат мерки и дали по принцип си слагаш някакви добавки, но една от най-работещите добавки за почистване на дюзи е Pro Tec - Clean and Protect. Марката май не е особено популярна, това е и единия минус - малко трудно се намира на нашия пазар. Като цяло не са много отзивите за нея, но пък всички са позитивни. Включително знам и за един БМВ сервиз, в който преди да предприемат каквито и да е мерки, винаги препоръчват да се сипе въпросната добавка. Аз и от тях разбрах за нея.

 

На предишната ми дизелова кола за 60 000км съм сипвал 3-4 пъти въпросната добавка и по веднъж на Бардал и Лики Моли. Проблеми с горивната система не съм имал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам бардал но тя е безполезна.

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега, аз на твое място ако имам някакви съмнения относно дюзите, бих пробвал и с тази добавка преди да се вкарвам в някакви филми.

Помня преди 3 години някъде като я търсих, в целия град нямаше нито един техен продукт (не става въпрос за София) и накрая от един магазин я намериха някъде на склад и ми я доставиха.
След година пак отидох в същия магазин (с надеждата пак на склад ако я имат да ми я доставят) и за мое учудване вече имаха цял щанд с техни продукти. Казаха ми, че доста хора ги търсели и все позитивни отзиви имали. Не искам да излиза като някаква реклама, но наистина мисля, че въпросната добавка върши по-добра работа от останалите доста по-популярни марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че са добре,за нафтата с която караме.Ще я потърся тази добавка и ще си взема, за една профилактика;)

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, dido0o_ написа:

Това излезе ;)536f08144716940645990ecc5c88792b.jpg

Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
 

Добре са.Не пипай.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,след обещаната справка, допустимо отклонение (но най -много) може да се приеме, до към -/+ 2,00

Нагоре вече трябва да се мисли за....

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корекцията на дюзите която четеш,не означава непременно че имаш проблемна дюза. Корекцията е следствие на ъгловата скорост на к.в.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...