hoooodyhoooooo 5 #1 Публикувано 9 Юли, 2018 Здравейте, колеги газифицирани, моля за малко помощ. Наложи ми се на два пъти вече да понастъпя колата (в София съм, единият път беше и от келешлък, а вторият - за да успея да се включа от улица без предимство в динамичен булевард). Колата е автоматик и единият път я карах на ръчен режим, следващият на автоматичен, но все с упорито подаване на газ. Та - колата достига до над 5000 оборота и започва да пищи газовото, все едно няма газ и трябва да я зареждам. Не съм съвсем лаик, предполагам, че е от недостатъчно впръскване, но не трябва ли системата да обръща на бензин неусетно или просто да впръсква допълнително бензин при по-високи обороти? Иначе, когато превключа на бензин и обратно на газ, си се стабилизира и не ми прави повече панаири колата. Газовото е BRC Sequence, доколкото помня, колата е фейслифтов Акорд 7 2.0 автомат. И има ли начин да се настрои софтуера да обръща на бензин в такива случаи, а после, при по-спокойно каране да се връща на газ? Или вече го прави, а имам някакъв проблем? Иначе последно мапваха газовото в движение, след като смениха изпарителите за обслужване, и колата си върви доста прилично за възможностите си (но не е като на бензин, няма какво да се лъжем). Благодаря за мненията. Поздрави, Миро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 9 Юли, 2018 За мен проблема е настройка. Аз съм със жълти инжектори и 1500 редуктор. Никога не съм имал такива дертове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #3 Отговорено 10 Юли, 2018 Нещо ме съмнява тоя сервиз и майстор, верно. Усещам как ще посетя друг и ще сменя карантията, запазвайки бутилката... Просто много ме стресира пищящия звук, и то при условие, че тъкмо преди половин час бях заредил пълно Здраве да е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #4 Отговорено 10 Юли, 2018 Голяма драма, голямо нещо. Или ти пада налягането на газта, или инжекторите не смогват заради налягане/ настройки. Отиваш на газаджия, мембрани/изпарител/ настройки. Нищо сложно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodi 27 #5 Отговорено 10 Юли, 2018 Ами не знам дали е драма ама моята газова е същата .Инжекторите са оранжеви и имам същия проблем, при натоварване на 1, 2 и 3 над 5к оборота обръща на газ. При нормално каране няма проблем . Още не съм намерил някой да реши проблема в Пловдив :(. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 11 Юли, 2018 Оранжевите ги дават за 35кс на цилиндър при 1200 редуктор и 40 при 1500. Ако сте със 1200 сигурно идват малки. Моята е слагана в Пловдив. Никакви проблеми, само редовно обслужване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #7 Отговорено 11 Юли, 2018 На 9.07.2018 г. at 16:22, hoooodyhoooooo написа: Иначе последно мапваха газовото в движение, след като смениха изпарителите за обслужване, и колата си върви доста прилично за възможностите си (но не е като на бензин, няма какво да се лъжем). Какво точно сменяха? Защо изпарителите с в множествено число? Какво значи прилично вървене за възможностите си,като не стига газ? Какво точно има монтирано на колата? Как са монтирани разпръсквачите?Колко са дълги маркучите?Какъв е диаметъра на маркучите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hoooodyhoooooo 5 #8 Отговорено 15 Юли, 2018 Леле, човек, усещам, че ще намина към Русе Не съм сигурен, че мога да отговоря на всички въпроси. Изпарителят е един, моя грешка. Колата има Sequence 24 на BRC, но не знам отделните компоненти (така я взех). Излизаш ли в някаква лятна ваканция или ще бъдеш в Русе следващата или по-следващата седмица, за да се опитам да мина през теб, понеже си доказано опитен в газификацията? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #9 Отговорено 16 Юли, 2018 До средата на септември съм на работа без почивните дни... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #10 Отговорено 16 Юли, 2018 До средата на септември съм на работа без почивните дни...Нямаш умора,бре!Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #11 Отговорено 18 Юли, 2018 Не е толкова много работа...,знаеш че правя един монтаж цяла седмица....:) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #12 Отговорено 18 Юли, 2018 Но като че какъв е монтажа,че не си личи това е похвално,а не като на поточна линия да карат на ред.2 подемника и слагат наред неска 2-3 колкото се може повече и пускат автоадаптация,дават газ до 3 к оборота и са готови-следващия.Пък че колата хич не е настроена камоли в движение не им шрече,то и затва хондите горят клапани,щото нема кадърни настроики.Евала още веднъж.Писах ти на лист за емулатор за датчика на резервоара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове