Jump to content
DTEC

Пробно шофиране Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance

Recommended Posts

Тествах преди време 1.5 CVT, но като имам възможност ще пробвам и новият дизел с класически автомат. Десетият Сивик достигна по размери предишният ми акорд, а това е удобният за мен формат автомобил и ще следя развитието на модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се надявам за Европа да сложат ZF-a и на бензиновите двигатели. Тогава със сигурност ще се замисля за новичка Хонда. Иначе в момента Хонда не предлагат модел, който да има това, което търся (нормален автоматик с поне 7 предавки и турбо бензин).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариаторът е доста добър и в ръчен режим има 7 псевдофиксирани предавки. При това е с хидротрансформатор и няма никакво лашкане присъщо на роботизираните ръчни кутии на ФВ. Ако имаш случай -пробвай. С 1.5 турбо бензинката върви прилично и плавно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз правих тест драйв на 1.5T с CVT. Изобщо не ми хареса, а и не се качих предубеден, на доста места бях чел, че бил хубав и не се усещало, че е CVT и тем продобни. Иначе те Хонда не използват на ВФ кутии, или такива с двоен съединител. Тези на ZF са torque converter, и според мен, а и май не само според мен, са най-добрият вариант за автоматик, особено ако е на ZF производство.

 

Така и така явно ги купуват тези кутии, слагат ги и на дизел CR-V, и на дизел Сивик... защо не го сложат и на бензина...

 

Мечтата ми е да пуснат фейслифт на новото CR-V (което излиза на европейския пазар есента, така че след 3-4 години) с 2 литра бензин от Type R (може и понамален до към 250 коня) и 9 степенен автомат, или може и 10 степенен, като на американския Акорд (което надали ще стане пореади логистични и поточно-линийни причини), така че и на 9 степенен се радвам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.07.2018 г. at 20:55, DTEC написа:

... a следващия път се надявам да е наличен Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат.

Мина време. Успя ли да тестваш и тази версия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не.

Главно поради две причини:

1) Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат е слабо разпространен при немските дилъри и не е наличен при този, който аз посещавам

2) рязко спадна пробега ми с моят Сивик и не ми се е налагало да правя обслужване скоро, но като направя 120 000км и отида за смяна на горивен филтър ще попитам. Може пък директно да получа фейслифт 1.6 i-DTEC с автомат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Днес бях за обслужване при 120 000км. 1.6 i-DTEC няма никъде наоколо, за автомат - въобще не може и да се говори. Като изпращах запитване за оферти, двама дилъра ми казаха че се радват, че са продали единствените им Civic X 1.6 i-DTEC и въобще не смятат да поръчват други без да имат сключен договор с клиент.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Дизела мамата им разтрака.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Deutschland не предлага и няма да предлага Civic X Facelift с 1.6 i-DTEC.

Днес бях на официалното представяне на Civic X Facelift при немските дилъри и след разговор с няколко стана ясно, че Хонда Германия е взела решение Civic X Facelift да се продава само в бензинови двигатели.

 

Явно няма да притежавам Civic четна серия - пропуснах VIII и кактo изглежда ще пропусна и X. Очаквам XI през 2022 с хибридно задвижване.

П.П.: Жена ми си хареса Jazz-a. Даже почти си спазари един 1.5 i-VTEC CVT Dynamic.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, DTEC написа:

 

П.П.: Жена ми си хареса Jazz-a. Даже почти си спазари един 1.5 i-VTEC CVT Dynamic.

Не казаха ли нещо за  I-MMD (intelligent multi-mode drive) 

Как ти се стори новият интериор, който много го хвалят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, DTEC написа:

Явно няма да притежавам Civic четна серия - пропуснах VIII и кактo изглежда ще пропусна и X.

A защо бягаш от бензина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Новият Jazz 2020 ли?

Не, Jazz 2020 ще се появи най-рано през март.

 

Преди 3 часа, vespa написа:

Как ти се стори новият интериор, който много го хвалят?

През 2019 летях до България, за да прекарм един уикенд с баща ми и тогава бях наел Jazz с 1.3 двигател. Врътнах му от петък на обед до понеделник сутрин около 1 300км и на мен ми допадна. Две неща само подразниха - пиано лака около средния дисплей (отражение на слънцето в очите при изгрев и залез) и смяната на циркулацията на въздуха външна-вътрешна е с плъзгач.

Много практична ми се стори поставката за чаша/телефон в ляво от волана. Това също много допадна на жена ми.

Преди 3 часа, dandilov написа:

A защо бягаш от бензина?

Бензиновите двигатели с директно впръскване към този момент нямат никакво предимство спрямо дизел и хибрид. Говоря за нормален хибрид с EV-Mode, а не за т.нар. mild-hybrid с 48V мрежа. Единствените бензинови двигатели с директно впръскване, които не създават (много) проблеми са тези с осем дюзи (4 директно впръскване и 4 пред камерно) - напр. Toyota Corolla 2.0 Hybrid и VW 1.8TSI/2.0TSI. По този начин се намалява нагара по клапаните, по-малко бензин в картера и по-чист ЕГР. Също така на някои от тях не ми трябва GPF (gasoline particulate filter). И на последно място - разход на гориво. Постигнатия от мен среден разход на нафта от 4,3л/100км за 80 000км за около 2,5г употреба в парично изражение е почти равен на паричния разход на газ-бензин (пак от мен). С един резервоар нафта минавам  1000км, а с една бутилка газ най-много 400км. Газ в Дания - няма, в Австрия - около 15 станции, и т.н. А и средния (6,61 l/100km съгласно spritmonitor.de) и минималния разход (5,55 l/100km съгласно spritmonitor.de) на Honda Civic 1.0 VTEC не може да ме впечатли.

Затова избирам да изчакам хибридния Civic XI.

 

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ти ще видиш пръв на живо новата Джазка, така че пиши впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, DTEC написа:

Единствените бензинови двигатели с директно впръскване, които не създават (много) проблеми са тези с осем дюзи (4 директно впръскване и 4 пред камерно) - напр. Toyota Corolla 2.0 Hybrid и VW 1.8TSI/2.0TSI. По този начин се намалява нагара по клапаните, по-малко бензин в картера и по-чист ЕГР. Също така на някои от тях не ми трябва GPF (gasoline particulate filter). И на последно място - разход на гориво.

 

Да бъда малко полезен, след септември 2018, 2.0 TSI двигателя пак е direct injection, без port injection (предкамерно).

Dual Injection-a е въведен за да покрие този двигател евро нормите. След въвеждането на GPF, този по-скъп дизайн не е нужен на концерна VW, и са минали обратно към Direct Injection. Повече информация тук. Тази промяна е за всички VAG двигатели 2.0TSI, осен на Audi, там си е останал Dual Injection-a - поне такава информация намерих. Общо взето са направили двигателя по-зле с цел икономии, може би за да трупат пар иза глобите, които им налагат :)

Dual Injection е много по-добра технология от директното впръскване.

 

Като цяло тези неща трябва да ни интересуват ако ще се притежава една кола извънгаранционно.

 

Тези неща ги знам поради дилемата ми дали да си взимам Golf GTI или не :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Бях забравил, че тук има фен на VAG..

Да, така е - всички ЕА888 Gen3B двигатели с код Сххх са DI+MPI, а тези с код Dxxx са DI (май само DHGA е изключение, но той не е масово разпространен).

Преди 2 часа, dzrasd написа:

Като цяло тези неща трябва да ни интересуват ако ще се притежава една кола извънгаранционно.

П.П.: Трябва да се интересува всеки, защото почистването на клапаните се налага на всеки 60-100 хил.км, съгласно практиката в Германия, като цената е около 500€.

 

Редактирано от DTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност съм фен на Хонда, но като потребител не "робувам" на марки. Ако имаше Хонда, която отговаря на изискванията ми, щях да си взема 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах закуската в Хонда, освен промяната в предната броня други промени да има?  По интериор ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови материали са използвани за интериора. Сякаш една идея по-мека пластмаса.

Осемстепенна електрическа настройка за предните седалки.

И настройката на вентилаторите и климатика вече е с отделни бутони. както и добавени бутони до средния дисплей.

2020_Honda_Civic.thumb.jpg.e688b72110151540d7d33383b6b2b8a7.jpg

 

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная как имаш нерви да ги четеш тия идиоти..

Цитат

3. Honda Civic 1.6 i-DTEC

Дизеловият мотор е екологичен (Eвро 6d)

 

После се появява Eвро 6b:

Capture14.png

 

А всъщност е Eвро 6d-temp.

 

P.S.: Според мен едноличен победител в тази класация трябва да е Hyundai i30 1.6 CRDi. А фиата предлага най-много, за най-малко пари.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...