zmiata29 181 #1 Публикувано 4 Юли, 2018 (Редактирано) Колеги, моля за малко помощ! (P0174) FUEL SYSTEM TOO LEAN (left bank(bank2)) (P0171) FUEL METERING TOO LEAN Това ми изписва диагностиката, като светне чека, атой почна да святка, бая често. Почти всеки път след като запаля, на бензин. Един или двапъти си светна със завъртане на ключа, без да паля, друг път, но по рядко свека и на газ. Един път след като изчистя грешката, повече не светка чека. Четох тука едана тема, но за ХРВ, Маркони( да се свети името му) беше отговорил, че трябва да следя живи данни на тримове за горивото, при мен показва и двата гре долу една и съща стойност (1.0 до 1.3) буквално. ТА ТОВА Е. Помагайте. Редактирано 4 Юли, 2018 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #2 Отговорено 4 Юли, 2018 Бедна смес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #3 Отговорено 5 Юли, 2018 То това е ясно, какво се прави за да не е бедна? Прави го предимно на бензин и по малко на газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #4 Отговорено 5 Юли, 2018 Стар бензин може би. Нулирай всичко като откачиш акумулатора мини 100км на бензин и виж пак тримовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #5 Отговорено 5 Юли, 2018 (Редактирано) И ако не е заседяло гориво, нужно е да провериш налягането на горивото. Нормата беше 3,5-4,5bar по спомени. По тази верига може да е задръстени филтри на горивна помпа, самата помпа да е тръгнала, регулатора на налягане да не работи коректно. После вече са датчиците, които отговарят за сместа... A/F lambda, MAP sensor и IAT sensor. Тук вече трябва на живи данни. Не на последно място е постъпването на не регламентиран въздух в интейка, щотот грешките са за малко гориво или много въздух. Уплътненията между колектора и главата... преди години ги търсих с парфюмите на жената. Ако не е това, инжекторите може да са за почистване. Един ултразвук и после на колбите. При тези проблеми симптомите са липса или закъснение на мощността, както и неравномерни тихи обороти, но не споменаваш такива. Казваш, че само присветва при палене, значи нещата са в начален стадий и да е нещо елементарно. Това за бензина, за газта вече незнам. Редактирано 5 Юли, 2018 от Glavanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #6 Отговорено 5 Юли, 2018 (Редактирано) Сега, има нещо което спестих или по точно, бях забравил.От едно ЦРВ, източихме резервоара и го сипах в моя резервоар, после се плеснах в челото, тоя бензин беше на гре долу една година, отделно в резервоара имах бензин от есента и то не малко(това щото не карам колафа зимата). После обаче два пъти сипвах по 20 литра 100октана. Възможно ли е тъпия компютър, да си помни тия дни дето е бил стар бензин? За колко време се откача акумулатора, за да си забрави битието? Редактирано 5 Юли, 2018 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #7 Отговорено 5 Юли, 2018 1.3 дългият трим?! Това през HDS ли го гледаш? Сериозно обедняване. Ако си с HDS направи направо ECM/PCM reset или как беше, няма нужда да откачаш акумулатора. Дори ако изчистиш грешките с ELM тримовете пак се нулират. Обикновено газовата е виновна, но може и ламбда да е. Отделно А95 си е достатъчен. И моят бензин позастоява, но заради това да ти пали чека ... Премигва ли докато палиш или просто светва в един момент? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #8 Отговорено 5 Юли, 2018 Просто светва в един момент, в повечето случай е след като запаля и все оше съм на бензин. С HDSа оште(не ми работиШт-о), не съм се престрашил да ровя по колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #9 Отговорено 5 Юли, 2018 St fuel strim 1.0 Lt fuel strim 1.2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #10 Отговорено 5 Юли, 2018 Така, ресетнах еКУто с ХДСа, покарах около10км на бензин, тримовете бяха на 1.0 и се качваха до 1.1 ипак1.0. Утре Ште покарам повече и само на марешки бензин. Разцъках ХДСа, направи ми впечатление, че въпреки изчистените(с маймунката) грешки ХДСа показа фуел лоу метеринг, изчистих я с орГиналдъ чакнамата, ресетнах ЕКУто и тая гад ми каза да оставя мотора 10мин., за да се обучи дросела. Мъчих се открия опция за обучение на дросела през диагностиката, но уви, не успях. Възможно ли е софтуера да ми е орязан?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #11 Отговорено 5 Юли, 2018 Дросела ти с жило ли е?Има ли мотор за празен ход? Това ,че грешката светва веднага след запалване ми е непознатото.Сондата не тръгва да работи веднага след запалване ,а и трябва време да загрее и т.н. Не вярвам на китайските бангии...примерно грешката ти в началото на темата 0174 left bank се отнася за 6 цилиндров мотор Трим 1,3 е близо 30% ,което отдавна е сервизен режим..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #12 Отговорено 5 Юли, 2018 Дросела е с жило, мотор за празен ход, мисля няма, мотора....., мотора е четири цилиндров, но пък на ХДСа пишеше фуел лоу метеринг(В2) - буквално. Утре Ште покарам на бензин и ше пиша после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #13 Отговорено 6 Юли, 2018 (Редактирано) 100км. бензин, 20%градско, 80селско, няма, не свети чека. Тримове, клатят се 1,0 - 1.05.. Довечера на газ. Обаче първо пускам една настройка на газовата, с новите тримове. Редактирано 6 Юли, 2018 от zmiata29 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bi4eto 0 #14 Отговорено 13 Януари, 2022 На 5.07.2018 г. at 16:51, Markony написа: Дросела ти с жило ли е?Има ли мотор за празен ход? Това ,че грешката светва веднага след запалване ми е непознатото.Сондата не тръгва да работи веднага след запалване ,а и трябва време да загрее и т.н. Не вярвам на китайските бангии...примерно грешката ти в началото на темата 0174 left bank се отнася за 6 цилиндров мотор Трим 1,3 е близо 30% ,което отдавна е сервизен режим..... Здр.може ли да попитам тази сутрин запалих колата и претриса ше,не светна чека и след около 20сек.всичко се избистри.след обяд пак я запалих и започна пак да претриса, чека започна да мига и после светна за постоянно,не губи мощност на бензин,но на газ при тръгване малко придърпва.колата е црв автомат 2003г.незнам какво да правя.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове