Jump to content
zmiata29

P0174 , P0171 Заедно

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, моля за малко помощ!

(P0174) FUEL SYSTEM TOO LEAN (left bank(bank2))

(P0171) FUEL METERING TOO LEAN

Това ми изписва диагностиката, като светне чека, атой почна да святка, бая често. Почти всеки път след като запаля, на бензин. Един или двапъти си светна със завъртане на ключа, без да паля, друг път, но по рядко свека и на газ. Един път след като изчистя грешката, повече не светка чека. Четох тука едана тема, но за  ХРВ, Маркони( да се свети името му) беше отговорил, че трябва да следя живи данни на тримове за горивото, при мен показва и двата гре долу една и съща стойност

(1.0 до 1.3) буквално.

ТА ТОВА Е. Помагайте.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бедна смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е ясно, какво се прави за да не е бедна? Прави го предимно на бензин и по малко на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар бензин може би. Нулирай всичко като откачиш акумулатора мини 100км на бензин и виж пак тримовете.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И ако не е заседяло гориво, нужно е да провериш налягането на горивото. Нормата беше 3,5-4,5bar по спомени.

По тази верига може да е задръстени филтри на горивна помпа, самата помпа да е тръгнала, регулатора на налягане да не работи коректно.

После вече са датчиците, които отговарят за сместа... A/F lambda, MAP sensor и IAT sensor. Тук вече трябва на живи данни.

Не на последно място е постъпването на не регламентиран въздух в интейка, щотот грешките са за малко гориво или много въздух. Уплътненията между колектора и главата... преди години ги търсих с парфюмите на жената. :cool:

Ако не е това, инжекторите може да са за почистване. Един ултразвук и после на колбите.

При тези проблеми симптомите са липса или закъснение на мощността, както и неравномерни тихи обороти, но не споменаваш такива.

Казваш, че само присветва при палене, значи нещата са в начален стадий и да е нещо елементарно.

Това за бензина, за газта вече незнам.

 

Редактирано от Glavanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега, има нещо което спестих или по точно, бях забравил.От едно ЦРВ, източихме резервоара и го сипах в моя резервоар, после се плеснах в челото, тоя бензин беше на гре долу една година, отделно в резервоара имах бензин от есента и то не малко(това щото не карам колафа зимата). После обаче два пъти сипвах по 20 литра 100октана. Възможно ли е тъпия компютър, да си помни тия дни дето е бил стар бензин?

За колко време се откача акумулатора, за да си забрави битието?

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 дългият трим?!  Това през HDS ли го гледаш? Сериозно обедняване.

Ако си с HDS направи направо ECM/PCM reset или как беше, няма нужда да откачаш акумулатора.

Дори ако изчистиш грешките с ELM тримовете пак се нулират.

Обикновено газовата е виновна, но може и ламбда да е.

Отделно А95 си е достатъчен. И моят бензин позастоява, но заради това да ти пали чека ...

Премигва ли докато палиш или просто светва в един момент? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто светва в един момент, в повечето случай е след като запаля и все оше съм на бензин. С HDSа оште(не ми работиШт-о), не съм се престрашил да ровя по колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

St fuel strim 1.0

Lt fuel strim 1.2

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ресетнах еКУто с ХДСа, покарах около10км на бензин, тримовете бяха на 1.0 и се качваха до 1.1 ипак1.0. Утре Ште покарам повече и само на марешки бензин.

Разцъках ХДСа, направи ми впечатление, че въпреки изчистените(с маймунката) грешки ХДСа показа фуел лоу метеринг, изчистих я с орГиналдъ чакнамата, ресетнах ЕКУто и тая гад ми каза да оставя мотора 10мин., за да се обучи дросела.

Мъчих се открия опция за обучение на дросела през диагностиката, но уви, не успях. Възможно ли е софтуера да ми е орязан??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела ти с жило ли е?Има ли мотор за празен ход?

Това ,че грешката светва веднага след запалване ми е непознатото.Сондата не тръгва да работи веднага след запалване ,а и трябва  време да загрее и т.н.

Не вярвам на китайските бангии...примерно грешката ти в началото на темата 0174 left bank се отнася за 6 цилиндров мотор :)

Трим 1,3 е близо 30% ,което отдавна е сервизен режим.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела е с жило, мотор за празен ход, мисля няма, мотора....., мотора е четири цилиндров, но пък на ХДСа пишеше фуел лоу метеринг(В2) - буквално.

Утре Ште покарам на бензин и ше пиша после

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

100км. бензин, 20%градско, 80селско, няма, не свети чека. Тримове, клатят се 1,0 - 1.05.. Довечера на газ. Обаче първо пускам една настройка на газовата, с новите тримове.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.07.2018 г. at 16:51, Markony написа:

Дросела ти с жило ли е?Има ли мотор за празен ход?

Това ,че грешката светва веднага след запалване ми е непознатото.Сондата не тръгва да работи веднага след запалване ,а и трябва  време да загрее и т.н.

Не вярвам на китайските бангии...примерно грешката ти в началото на темата 0174 left bank се отнася за 6 цилиндров мотор :)

Трим 1,3 е близо 30% ,което отдавна е сервизен режим.....

Здр.може ли да попитам тази сутрин запалих колата и претриса ше,не светна чека и след около 20сек.всичко се избистри.след обяд пак я запалих и започна пак да претриса, чека започна да мига и после светна за постоянно,не губи мощност на бензин,но на газ при тръгване малко придърпва.колата е црв автомат 2003г.незнам какво да правя.благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...