tedowrc 0 #1 Публикувано 2 Юли, 2018 Здравейте на всички, първо да кажа, че съм нов във форума и като цяло в Хонда средите. Питането ми е кой двигател на Сивик 5та/6та генерация е най-удачен за засилване, като целта ми е 150-160 к.с. И евентуално как се постигат. Автомобила ще се използва само за състезания и няма да се кара ежедневно, така че икономия на гориво не ме интересува. Важно уточнение е кубатурата да не преминава границата от 1600 куб.см. и мотора да остане атмосферен. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 2 Юли, 2018 Състезания какви? Планинско, драг, писта, рали крос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedowrc 0 #3 Отговорено 2 Юли, 2018 Рали крос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 2 Юли, 2018 Или д15 или б16 разходите са 1към2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedowrc 0 #5 Отговорено 2 Юли, 2018 (Редактирано) Нещата клонят към D15. Иначе D15Z6 ли е най-удачен за засилване от D15-ките? И има ли някаква формула за постигане на определени коне? Иначе благодаря за бързия отговор Редактирано 2 Юли, 2018 от tedowrc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #6 Отговорено 3 Юли, 2018 Защо реши Д15 ? Б16 си го има със 160 коня и от там нагоре примерно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #7 Отговорено 3 Юли, 2018 (Редактирано) Еми да, ама въпроса е колко читав двигател ще се намери. Според мен шансовете са малки. С Д серията пък ще имаш нов двигател и ще си го засилил. Пък според мен засилена д15-ка има по-добър старт и вървене от фабрична (особено издухала) Б16-ка. Нещата са на кантар според мен. П.П.: За кутиите да не говорим какви пари се дават. Направена кутия за Д серия ще стъпи на около 1000. Аналог на тази обаче Б серия почва от 1000 обаче вътре само продавача си знае състоянието. Може и той да не го знае. Редактирано 3 Юли, 2018 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tedowrc 0 #8 Отговорено 4 Юли, 2018 Благодаря ви за отговорите, иначе предпочех D15, защото се намира доста по-лесно и на по-ниска цена. Искам да попитам, колко коне могат да се извадят със следния сетъп: D15Z6 с глава и всмулател от пълен витек, изпускател 4-2-1, права генерация с едно крайно гърне (по правилник колата трябва да има поне един шумозаглушител), хубав спортен филтър, както и по-къса скоростна кутия (например от D13). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 4 Юли, 2018 С такава кутия си за никъде. 130 на вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #10 Отговорено 28 Февруари, 2019 Реших да не отварям нова за да питам следното: Тези дни си взех хонда ej9 с мотор д14 обаче е някво мини-ме казаха ми че главата и всмукателя са от д15 економик всмукателя наистина е такъв но главата е с код p08-5 по сайтовете излиза че тва е от д16з6 но дали е верно... Та въпроса ми е примерно ако искам да сменям водна помпа ангренажен ремък за кой мотор трябва да взема части 😁😀 то е голяма бъркотия. Иначе колата прилично си набира кутията е малко по дълга но като цяло е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #11 Отговорено 1 Март, 2019 (Редактирано) Според това инфо кода на глават ти наистина е на D16Z6: https://honda-tech.com/forums/tech-misc-15/d-series-head-codes-786093/ Редактирано 1 Март, 2019 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #12 Отговорено 5 Март, 2019 По спомен, но може и да греша, кода на главата на икономика е като на D16Y8. Тя и на практика отливката е същата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #13 Отговорено 5 Март, 2019 Горивните камери не са ли различни? Просто питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #14 Отговорено 10 Март, 2019 Еднакви май бяха, ама беше преди 10 години, така че може и да греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове