Jump to content

Recommended Posts

от 7 месеца имам хонда cr-v 2000 куб. петрол, автоматик, 2004г. от 2 месеца сутрин когато запаля мотора и изчакам да прибере смукача при подаване на газ по-резко мотора гасне , не държи обороти, около 10мин. требва да чакам да работи мотора и плавно да подавам газ на место за да не ми гасне след това. колата изгуби мощност .казаха ми , че требва да се регулират клапаните. не разбирам много от коли, но това с регулирането на клапаните не беше ли при жигулите и ладите, тези клапани не се ли регулират сами. предварително благодаря за мненията и съветите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се регулират сами, не са хидравлични..Закарай я за реглаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега във форума има много исписано относно реглажа на клапаните на бензиновите мотори. Отиди да ти направят един реглаж, дори и да не е това проблема, ще си спестиш следващи ядове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стъпково моторче, дроселова клапа - чистени ли са? Колата има ли газ?Не видях да пишеш. Клапани натягат и се нуждаят от реглаж по-често, когато се кара на газ, ако все пак са натегнали възползвай се като ти правят реглажа да почистиш и стъпковия мотор и дросел клапата. Има доста писано по тази тема .. потърси и прочети преди да предприемеш каквото и да било - съвет.

Редактирано от golfy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ANTOON

"мерси за съветите. преди 2 дни откарах колата на майстор , почистихме дросел клапана и стъпковото моторче, но колата пак гасне сутрин когато не е загреяла добре, какво мислиш за О2 сондата или ланд сондата , не знам дали изписвам правилно. да колата е на газ."

По-добре ще е да пишеш в темата си, за да може да получиш повече информация, а и да си полезен на други колеги. 

 

Ще трябва да регулираш клапаните. Когато се кара на газ задължително се регулират, защото натягат. Лично аз на моята съм го правил на 25000км. /1 ген./. Хлабините са следните - 0,10-0,12 / 0,16-0,20  всмукателни / изпускателни. И не е задължително ти да си го направиш.. закарай я на майстор, на който имаш доверие. Сещам се също, че може да си провериш и въздушния филтър - сменян ли е?

Редактирано от golfy
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Autodata-та ги пише 0,21-0,25 / 0,28-0,32 всмукателни / изпускателни.Кое е правилното?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това са правилните, твоите, той ти е писал за црв 1ва генерация.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×