Jump to content
Satev

CR-V 2007 3-та генерация 2.0 бен

Recommended Posts

Здравейте,

някой имал ли е като моя проблем? Взех си Хонда 3-та генерация 2007г.Карах я определено време ,нямаше никакви проблеми.,но след определено време почна с проблеми. Както си карам ми се включва TSA-система , волана става мн твърд. Много е непеиятно,когато се получи при завой. Въпроса ми е дали някой знае от какво може да е

Share this post


Link to post
Share on other sites

Попадал съм на подобни проблеми в чужди саитове и се коментираше че виновник е ел моторчето на реиката,поради факта че не е хидравлична а електическа има мотор които изпълнява функцията.Но как да се диагностицира си нямам и на идея 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси колега за информацията в момента съм в чужбина и се чудя да я оставя  в сервиз на хонда да кажат какво и е 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ако питаш мен чиста работа,поне апаратура имат да диагностицират къде е проблема

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам подобен проблем...
При мен волана не се връща напълно след завиване :) 

Отдавам го пак на ел рейката, ама като й чух цената... така ще си я карам :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква е цената на тази ел.реика много ли е скъпа

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 33 минути, Satev написа:

Каква е цената на тази ел.реика много ли е скъпа

Не си ли карал Хонда до сега, та питаш за цената на оригиналните части?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 44 минути, Satev написа:

Каква е цената на тази ел.реика много ли е скъпа

2640 (ако не греша) без труда в Бултрако

Аз я намерих за 2100, ама пак са много :)

Лошото е, че се предлага само от Хонда, няма алтернативни производители (или поне аз не намерих)
Абе стигнеш ли до там, отписваш 3000лв

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, m.art.o написа:

Аз имам подобен проблем...
При мен волана не се връща напълно след завиване :) 

Отдавам го пак на ел рейката, ама като й чух цената... така ще си я карам :)
 

Ел.рейките не се връщат сами,връщат съвсем малко.Така,че споко. Хидравличните връщат,налягането на маслото връща.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги закарах я на диагностика казаха че е динамото но колата ми седи по 5-дена и пали мисалта ми е може ли да е друг проблема дайте мнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Минах през друг сервиз и казаха че 100% е помпата на серво

Преди 11 часа, Satev написа:

Колеги закарах я на диагностика казаха че е динамото но колата ми седи по 5-дена и пали мисалта ми е може ли да е друг проблема дайте мнение

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Светка ли лампата на динамото като се появи проблема или не.Да се замери динамото е лесно,но ако е то ще изразходиш акомулатора и няма да иска да пали.Та е малко под въпрос но има логика ако тока е малко да святкат лампи и да няма ток за ел мотора на реиката.Но такъв проблем би трябвало да е видим,да свети лампа червена че не зарежда,да пада акомулатора и наи лесния с уред да се премери или на диагностика да покаже колко зарежда.А ако е нещо моментно отказването на динамото акомулатора ще поддържа тока и няма да има проблема които описваш.Ремака които върти динамото гледаха ли да не е от него проблема да преплъзва

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, Satev написа:

Минах през друг сервиз и казаха че 100% е помпата на серво

 

...интересно колко ще ти вземат да ремонтират помпата на сервото, при положение, че си с електрическа рейка.

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 8 часа, Чавдар K написа:

...интересно колко ще ти вземат да ремонтират помпата на сервото, при положение, че си с електрическа рейка.

Нека колегата да качи снимка на колата си, да не се окаже, че е 2007 г, но да е CR-V2. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги тази ел рейка каде се намира трудна ли е за смяна и от каде може да се закупи

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Satev написа:

Колеги тази ел рейка каде се намира трудна ли е за смяна и от каде може да се закупи

Можеш ли да качиш една снимка на колата ти? Може да е 2007 г и да е от втората генерация, а те са си с хидравлика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

точно с елеектрически мотор е и няма никва хидравлична помпа и система,та те габаркат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

колега ходих по тези сервизи  исъм много объркан с тази ел рейка хода на работа с нея и веднъш в месеца или 2 пъти ми прави този проблем с забиването на волана и дали не е някаква платка разместена или някой дачик да дава грешка

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 8.07.2018 г. at 0:03, Satev написа:

Колеги тази ел рейка каде се намира трудна ли е за смяна и от каде може да се закупи

рейката се намира под купето и над магарето, което носи двигателя, скоростната кутия и предното окачване. Смяната е възможна, но изобщо не е лесна, защото трябва да се разглоби всичко. Без подемник няма как да стане. Не бързай да купуваш рейка, защото е много скъпа, а може да се окаже, че проблема не е в нея, а в управлението й. Иди в оторизиран сервиз на Хонда, само там ще ти решат проблема.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси колега за добрия савет ще пиша какво и е като я погледнат

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята е 2008г. И е с хидравлична рейка. Но е дизел. 

Edited by mimors

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата е за кола с бензинов мотор. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×