Rogue123 1 #1 Публикувано 21 Юни, 2018 (Редактирано) Здравейте, преди 2 месеца си купих Хонда Сивик, 99г, 1,4i, 90 коня. С газов инжекцион. Забелязвам следните проблеми, като моля за съвети/решения/сервиз в Стара Загора. 1. Имам доста голям луфт в скоростния лост, често не уцелва задната. Доста трудно намерих 2та тампона на прилична цена, не знам дали ще е достатъчно като ремонт, но все пак къде да ги сменя? 2. При движение като подам газ рядко се случва, но се случва, все едно не наема колата и след секунда се оправя. 3. Най-парадоксалния за мен проблем. Не съм имал проблем с антифриза, като ниво, беше над минимума. Пътувах за София, през цялото време е била на 3800-4200 оборота, 120-140км/ч. Температура си беше в граници. При навлизане в града, на първия светофар температурата се изстреля почти на макс. После като тръгнах, пак падна. След като спрях и поизстина колата, долях антифриз до макса. Пак се получи същия ефект. Вчера я пробвах, въртял съм един час в трафика, да загрее, но вдига до 3/4 от скалата и пак пада. Прави впечатление, че вдига повече градуси, като стои на едно място и работи. Вентилаторът върти. Че има нещо е ясно, въпросът е откъде да я почвам? Ясно ми е, че може да е гарнитура, термостат, водна помпа, капачка, радиатор. Другото, което ми направи впечатление, е, че парното ми е доста слабо. Ако я закарам, видях в интернет, някакво почистване на цялата охладителна система или няма много смисъл. 4. Не че е толкова наложително, но сякаш не ми работят ограничителите за хода на стъклото на шоф. врата, тряска се горе и долу, ако е пуснато на макс. Затова го вдигам почти до горе и на втори път го вдигам до макс. нагоре. Благодаря предварително за всяка насока. Редактирано 21 Юни, 2018 от Rogue123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #2 Отговорено 21 Юни, 2018 (Редактирано) Здравей По точка 3 - правилно си се ориентирал - тези всичките неща може да са но според мен така както го описваш вероятността за гарнитура не е малка, "вдига повече градуси на място" - нямаш течност в радиатора и перката няма какво да охлади - най вероятно в този момент радиатора е студен Ако ефекта се получава след определен брой километри след като я напълниш вероятността за гарнитура е голяма освен ако няма теч. В този момент пълни разширителният съд. Само дето то не е гарнитура а е глава най вероятно не мисля че почистването е проблема Трябва ти сериозен майстор По точка 4 имаш счупени части на врата - на мен ми става лошо от тези дефекти защото всеки път ми взимат минимум 100 лв. Редактирано 21 Юни, 2018 от slavib Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #3 Отговорено 21 Юни, 2018 По спомен, имаше подобна тема, с подобни симптоми и проблемът се оказа нещо с газовата уредба... Какво беше... не си спомням. И аз се изненадах тогава. Нещо с изпарителя като че ли беше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #4 Отговорено 21 Юни, 2018 slavib - колега, какво имаш предвид с това, че не е гарнитура, а глава най-вероятно? Пукнатини в главата или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #5 Отговорено 21 Юни, 2018 Някакъв линк за газовата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #6 Отговорено 21 Юни, 2018 Преди 8 часа, Rogue123 написа: ... След като спрях и поизстина колата, долях антифриз до макса. ... Къде доля антифриз? В радиатора ли / където трябва да е до горе винаги / или в разширителния съд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #7 Отговорено 21 Юни, 2018 (Редактирано) В разширителния съд. Преди минути проверих. Радиаторът е топъл целия. Вече взех да се шашкам. Редактирано 21 Юни, 2018 от Rogue123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 21 Юни, 2018 (Редактирано) Като изстине долей до гърловината в радиатора и смени капачката. Споко... Редактирано 21 Юни, 2018 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #9 Отговорено 21 Юни, 2018 Капачката на радиатора. Втора употреба или нова се купува от някъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #10 Отговорено 21 Юни, 2018 капачката е евтина, да имам в предвид шупла на главата. Гледай радиатора когато е прегрее колата а не когато си долял. Долива се в радиатора а не в съда. Според мен проблема е за майстор а не за форум. Наскоро имаше подобна тема в която и аз писах - почти елинистичен случай е моят. Отивам до София и загря на първото кръстовище :). При следващите 5-6 опита точно при изминати 95 км започваше да загрява и се налагаше да доливам по 700 мл вода. В този момент радиатора беше абсолютно студен. Минах по следният път Смяна на термостат и капачка. - 35-40 лв. Консултация с газаджия Майстор - шлайф на глава и , гарнитура и др - пожелание настройки на клапани - 350 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #11 Отговорено 21 Юни, 2018 Забравих да напиша - уплътнението на термостата на моята е с профил а не е прост гумен кръг - трябва ти точно такова както е необходимо за твоята кола. Купих термостата и капачката от Тех ко. Но имайки в предвид че радиатора ти пари без да пуши пара от колата :) (личен опит) е малко вероятно да е термостата. Може теч да е от някъде не знам не съм съм майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #12 Отговорено 27 Юни, 2018 За момента проблемът изглежда решен. Долях страшно много антифриз, смених капачката и уж бива. Тези дни ще попътувам пак магистрално, ще видим, дали ще продължи да губи. Намерих някакъв сервиз в Стара Загора, стегнаха лоста, даже не смениха и тампоните, моите били наред. Доволен съм, и джама ми пооправиха, бива. За 2 все още нямам обяснение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #13 Отговорено 27 Юни, 2018 На мен не ми е ясно какво си казал в точка 2. Какво ще рече да "наема" колата? Може би си искал да кажеш, че не дръпва, не реагира веднага на подадената газ, а "забива муцуната" както има един израз? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #14 Отговорено 27 Юни, 2018 (Редактирано) точно, не наема, не дръпва, не ускорява веднага, а със закъснение. Не мога да го нарека забиване на муцуната, защото не намаля, а не укорява. Не го прави всеки път, даже рядко, но толкова често, че да ме дразни и да го забележа. Редактирано 27 Юни, 2018 от Rogue123 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangel111 34 #15 Отговорено 27 Юни, 2018 точно, не наема, не дръпва, не ускорява веднага, а със закъснение. Не мога да го нарека забиване на муцуната, защото не намаля, а не укорява. Не го прави всеки път, даже рядко, но толкова често, че да ме дразни и да го забележа.Това само на газ ли го прави или и на бензин?Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #16 Отговорено 29 Юни, 2018 (Редактирано) На 27.06.2018 г. at 13:28, Rogue123 написа: точно, не наема, не дръпва, не ускорява веднага, а със закъснение. Не мога да го нарека забиване на муцуната, защото не намаля, а не укорява. Не го прави всеки път, даже рядко, но толкова често, че да ме дразни и да го забележа. Явно това с "наемането" си е някакъв местен термин. По вашия край. Не го бях чувал досега. Като причини може да ти е запушен горивния филтър например. или може да имаш проблеми с кабелите на свещите. Провери си ламбда сондата. Това се сещам, сигурно може да има и други причини. Ако обаче става въпрос за газ, там нещата вече зависят и от газовата, най-добре да я закараш на добър газаджия. Редактирано 29 Юни, 2018 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #17 Отговорено 16 Юли, 2018 Да докладвам, че посочените проблеми се успокоиха за момента. Прозорецът трака по-малко, ще го мисля по-натам. Лостът ми е стегнат, не губи антифриз, все се надявам и разхода на газ да сваля малко, но с климатик толкова засега /10-11л/100 смесен/ До 2 дни ще се сменя маслата на ск, двигателя и всички филтри, ще видим тогава, как ще се държи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #18 Отговорено 18 Юли, 2018 На 21.06.2018 г. at 9:09, Rogue123 написа: 3. Най-парадоксалния за мен проблем. Не съм имал проблем с антифриза, като ниво, беше над минимума. Пътувах за София, през цялото време е била на 3800-4200 оборота, 120-140км/ч. Температура си беше в граници. При навлизане в града, на първия светофар температурата се изстреля почти на макс. После като тръгнах, пак падна. След като спрях и поизстина колата, долях антифриз до макса. Пак се получи същия ефект. Вчера я пробвах, въртял съм един час в трафика, да загрее, но вдига до 3/4 от скалата и пак пада. Прави впечатление, че вдига повече градуси, като стои на едно място и работи. Вентилаторът върти. Че има нещо е ясно, въпросът е откъде да я почвам? Ясно ми е, че може да е гарнитура, термостат, водна помпа, капачка, радиатор. Другото, което ми направи впечатление, е, че парното ми е доста слабо. Ако я закарам, видях в интернет, някакво почистване на цялата охладителна система или няма много смисъл. Малко късно се включвам по темата. По точка 3: абсолютно същия проблем,с абсолютно същите признаци +временното "самооправяне" на охладителната с-ма с безумно доливане на антифриз. Решението(след кратка консултация с Фена) : нов термостат и датчик(хубави) ,сваляне и промиване на радиатора и измиването на питата от вътре на вън,нов хубав антифриз обезвъздушаване на системата и си реших проблема окончателно с играещата стрелка на температурата,иначе и аз се бях филмирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #19 Отговорено 16 Юни, 2020 В крайна сметка 2 години по-късно след 3 капачки, 2 термостата, водна помпа и не знам колко смени и доливания на антифриз смених/а/ гарнитура на главата и се надявам това да реши този проблем. След някой месец ще докладвам пак. За момента, след 200-300км всичко е ОК. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
drakula 18 #20 Отговорено 16 Юни, 2020 Имаше ли следи от теч на гарнитурата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rogue123 1 #21 Отговорено 16 Юни, 2020 Уж да. Но повече губела антифриз от гарнитурата на всмукателя. Иначе там се вижда, че е сменена, виждат се оранжевите краища на гарнитурата. Тя може и да е духнала от газта. Абе дано всичко е наред засега откъм двигател и невидими загуби на антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове