pantany 44 #1 Публикувано 27 Май, 2018 Колеги колата е акорд 2,4 2004г. Та проблема ако мога да го нарека така се появи тези дни при подаване или отпускане на газта от пред в ляво чувам едно цъкане. Звукът е еднократен и се чува само при свален прозорец и като минавам покрай стена или други коли. Проверихме долните и горните шарнири ок са. Пробвахме я в завой за каре, но нищо. Остана ми единственно кормилни накрайници или рейка. Колата нито лопата нито тропа нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #2 Отговорено 28 Май, 2018 Чува ли се при преминаване през легнали полицаи? Ако да, е възможно да е биалетка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #3 Отговорено 28 Май, 2018 Днес проверихме и тях ок са. Минавам през неравности нищо не се чува всичко е стегнато. Просто това цъкане и на идея си нямам от къде може да е. Другата седмица имам запазен час за стенд и ще накарам майстора да погледне реката, че ми се върти в главата някаква тема за акорд 8ген. с подобен проблем който се оказа от рейката но не можах да намеря темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #4 Отговорено 28 Май, 2018 На моята кола също го има и тя е 2,4. Според мен това е нещо като реле което има нещо общо с дросела. Не мисля че имаш проблем с ходовата част. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #5 Отговорено 29 Май, 2018 Колега това цъкане е доста по силно от това на реле и определено идва от към предно ляво колело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #6 Отговорено 29 Май, 2018 И при мен го има, като "цъкане" ама на метал, при мен е отдясно. Мисля си дали не е тампон на двигателя, защото се чува при по-рязко тръгване и при тръгване след рязко спиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bezupre4niq 10 #7 Отговорено 29 Май, 2018 хъммм и аз отскоро карам акорд к24 и аз имам такова цъкане и най-отчетливо го чувам на 5та и 6та скорост при поддаване на газ между 80-100 км , все едно имам камъче в гумата, а когато я карам с равна газ не се чува .Дано има някой по-запознат да разбули тая мистерия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #8 Отговорено 29 Май, 2018 (Редактирано) Имаше тема "Пукане при потегляне" или нещо подобно.. не я намирам.. Проблема ви е сходен.. Погледнете за омекнали предни тампони на носачите.. Когато омекнат носача започва да потропва по една планка завита с 3 болта.. Хваща се на канал.. На подемник увисва и не се вижда.. Редактирано 29 Май, 2018 от petko_z 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #9 Отговорено 30 Май, 2018 Преди малко минах през един канал и погледнах и се изненадах че имам теч(леко омазнено) на рейката точно от нея страна но нямам никакъв луфт. Вътрешният накрайник като че ли е тръгнал но усещането е много слабо. Другата седмица ще го сменя и ще видим дали ще изчезне това ,,цъкане"(лично мен ме съмнява) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #10 Отговорено 31 Май, 2018 И при мене има въпросното "пукане" при потегляне. Днеска смений абсолютно всички тампони по носачите и двата горни шарнира и си остана. Аз се съмнявам или във вътрешно каре или тампони на мотора ама не мога да установя нищо все още, а тоя шум го имам от как съм купил колата преди почти 4 години... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #11 Отговорено 31 Май, 2018 Аз се съмнявам в задния тампон на двигателя, но утре ще я гледаме на канал и подемник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #12 Отговорено 6 Юни, 2018 Колеги днес смених накрайника минах стенд и цъкането си остана за съжаление. Момчето което прави стенда ми каза, че за него това си е външно каре. Да се ми съвет да го смажа но не знам с каква грес. Ще пробвам и това да видя дали поне ще се промени нещо инъче и то влиза в списъка. Та каква грес да сложа споделете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 6 Юни, 2018 (Редактирано) Има специална грес за карета. На английски е CV joint grease/assembly grease. Honda си имат тяхна. Редактирано 6 Юни, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
javor_vd 1 #14 Отговорено 7 Юни, 2018 (Редактирано) Колеги, сходен проблем имат сивиците 8-ма, даже от Хонда са пуснали сървис бюлетин за решение на проблема. В 80% от случаите сървис бюлетина помага. Не изисква закупуване на нови части. В английския форум, това е доста дискутирано, много хора намират тези болтове направо хлабави. За останалите 20% при които бюлетина не помага, продават т.нар. rigid collar. Под клипчето съм качил и бюлетина. HUK000000001136.pdf Редактирано 7 Юни, 2018 от javor_vd 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 8 Юни, 2018 Това е приложимо при всеки модел с този проблем, стига да се намери точния размер на rigid collar-a. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangel111 34 #16 Отговорено 9 Юни, 2018 Здравейте, колеги !И аз имам същият проблем , колата е Харви 2001-ва. Отначало мислех , че накладките залепват или нещо такова , защото го чувах само при потегляне сутрин или след по-дълъг престой. Клипчето , което е споделил колегата за rigid collar ме впечатли (то затова ги правят тия клипове - да впечатляват невежите като мен ). Даже намерих и точният rigid collar за моята кола , но единственото , което ме спира за момента е високата цена - 200€ с доставката от официалният сайт на Spoon. Искам първо да проверя всичко по окачването , ако се наложи да посменя каквото трябва и след това ще поръчвам. Надявам се , че може да попука още малко без да причини други проблеми Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #17 Отговорено 14 Юни, 2018 200 евро ? Май ше си щтрака докат е жива 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangel111 34 #18 Отговорено 14 Юни, 2018 На 7.06.2018 г. at 22:14, javor_vd написа: Под клипчето съм качил и бюлетина. Само аз ли не мога да го сваля бюлетина? Пробвах няколко пъти и от телефона и от компа - не става. Дава ми грешка в мрежата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
javor_vd 1 #19 Отговорено 14 Юни, 2018 (Редактирано) преди 12 минути, rangel111 написа: Само аз ли не мога да го сваля бюлетина? Пробвах няколко пъти и от телефона и от компа - не става. Дава ми грешка в мрежата А, сега? HUK000000001136.pdf HUK000000001136.pdf Редактирано 14 Юни, 2018 от javor_vd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rangel111 34 #20 Отговорено 14 Юни, 2018 Свалих го след няколко опита. Благодаря много! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djolev 6 #21 Отговорено 14 Юни, 2018 Здравейте надявам се да мога да ви помогна на всички с моето решение на въпросното изпукване при тръгване и спиране на Accord 7 2.2 дизел Както много от вас проверих всичко възможно по ходова част без малко да си сваля каретата да ги напълня с грес. Забелязах че някой е разменил лявата и дясната планка в предната част на магарето и в следствие на това планките чукат в магарето утре ще кача схеми на планките за по-голяма яснота. Дано това да е и вашия проблем 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djolev 6 #22 Отговорено 15 Юни, 2018 5 е разменено с 6 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #23 Отговорено 16 Октомври, 2018 Някой оправи ли си проблема? Аз още не съм намерил от къде идва чукането. Има ли нещо общо с този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #24 Отговорено 17 Октомври, 2018 За съжаление не колега. Аз просто свикнах с него и почти не ми прави впечатление нито се засилва нито намаля. Може да звучи мундарско от моя страна но това е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #25 Отговорено 18 Октомври, 2018 Аз съм забелязал, че в много голям дъжд(следователно и локви) като се намокри и спира за момент. Чак се чудя дали не е някой тампон на стабилизиращата щанга... и то не да е износен понеже преди година сложих нови ОЕМ, а по скоро ако е много стегнато като се движи щангата в тампона да припуква... Вече нз и аз какво да мисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове