qwertyk 2 #1 Публикувано 28 Април, 2018 Здравейте коллеги. Както си карах колата, пресветна два-три пъти зеленото ключе на панела и двигателя угасна.Завъртам ключа -йок.и понеже по инерция продължих да се търкалям по баира надолу опитах и на скорост да запаля-йок. Зеления ключ и за момент не просветва. Първо тръгнах да проверя инерционния сензор- всичко е наред, да се подсигуря направо дадох на късо с едно телче- йок. Такааа... свалих main relay ,огледах контактите презапоих тези които изглеждаха че могат да имат проблем - нищо не стана. И тъй като в центъра на платката цвета беше все едно е прегрявала ,намерих от колега в Варна друго реле и пак същото. Стартера върти,гориво има,свещите са ок... само зеления ключ изобщо никакъв го няма . В момента сме така Колата има ГИ от 4 години ,никога не е правила подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 29 Април, 2018 А бушоните проверихте ли? На Сивика преди много години , ръчках по колата кабели и това онова и дадох на късо нещо и изгоря точно бушона на имобилайзера. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6139 #3 Отговорено 29 Април, 2018 Тези симптоми говорят за клеморед. 11 години карах такъв Акорд и съм сменял на 2 пъти тая джаджа. Порови из форума -има писано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1075 #4 Отговорено 29 Април, 2018 Клемореда е консуматив при този модел.Аз също гласувам за него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwertyk 2 #5 Отговорено 29 Април, 2018 Благодаря на всеки който се включи. Проблема е локализиран. Онзи ден когато гледах бушоните, по тъмно не съм забелязал че бушона на бензиновата помпа е прекъснат. Сложих нов бушон- и алилуя ключето светна и всичко си беше ок, ноооо не запали. опит номер две и ключето пак го няма. Свалям бушона целоста е нарушена.Разкачам помпата ,слагам нов бушон въртя въртя естествено не пали нооо и бушона е здрав което значи че няма на късо. извадих помпата -ЛЕШ. Направо се е стопила горката . Мисля че причината е че карам постоянно с малко бензин понеже само припалвам. Извода е : не карайте колите си на светеща лампа. Иначе четох за клеморед и ако не беше помпата със сигурност щях да почна да ровя и там. Благодаря на всички и много безпроблемни километри ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #6 Отговорено 30 Април, 2018 (Редактирано) Радвам се, че си открил проблема. Като изгледах клипа, без да гледам следващите коментари, щях да питам дали имаш достатъчно бензин. Човекът, от който купих моя акорд, ме предупреди да не си правя експерименти и светне ли лампата първата работа да е посещение на бензиностанция. Много са чувствителни бензиновите помпи. Редактирано 30 Април, 2018 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #7 Отговорено 30 Април, 2018 Дръж си нивото на бензина на 1/4 от скалата. Аз на един баир с резервата на можах да запаля имаше поне 5-6 литра в резервоара. Добре че зад мен нямаше никой та успях да се пусна назад до равно и да запаля. Освен че засмуква въздух и тиня помпата се охлажда от бензина в резервоара, та малко повече бензин определено е по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6139 #8 Отговорено 30 Април, 2018 Това за ниското ниво на бензина и аз съм чувал че е вярно, но... Предишният Акорд 6 (от подписа ми) карах 11г. редовно така. Като съм си в града, чаках лампата да светне и на другия ден зареждах. Той нямаше борд компютър и само знаех че резервата е 10л. Сегашният има "борд" и поне дузина пъти съм карал не просто на червено, ами докато "оставащият пробег" стане 0.00км Дори след това съм минавал 10-тина км. Предполагам че проблема на колегата е свързан и с други "отклонения", а може и защото кара основно на газ, и с ниско ниво и вехт бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове