Tiok 1 #1 Публикувано 8 Март, 2018 Здравейте колеги. Тази сутрин забелязах че с натискане на съединителя се чува едно отчетливо тракане. Като го натисна до долу тракането изчезва. Появява се като е натиснат малко те. в горна позиция. Не съм забелязвал да е преплъзвал досега. Не е сменян съединител досега. Колата е на 250000. Интересното е че се появи изведнъж, без симптоми. Ако някой има идея какво точно се случва да сподели. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2 Отговорено 8 Март, 2018 Колега,мисля че е време е за смяна на к.т съединител. Приятелски съвет бягаи далеч от LUK. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #3 Отговорено 8 Март, 2018 Ако може колеги да споделите какъв съединител да търся и маховик, ще съм благодарен.Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #4 Отговорено 8 Март, 2018 Вземи си оригинален на Хонда. Ще ти пиша на лични за подробности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #5 Отговорено 8 Март, 2018 Преди 2 часа, Tiok написа: Ако може колеги да споделите какъв съединител да търся и маховик, ще съм благодарен. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk То може би, маховика е тръгнал, но смени всичко. А какъвто и да вземеш, (независимо от опаковката) все ще е LUK (коментирано е вече), ама гледай от къде ще го взимаш, за да не попаднеш на някое менте, или някой рециклиран, че май имаше такива случаи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #6 Отговорено 8 Март, 2018 Exedy е добър вариянт,а оригиналният е LUK.Аз съм с втори(БОКСУВАЩ)съединител LUK(след оригиналният) Така че които него е гледал този филм да не бърка колегата. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #7 Отговорено 8 Март, 2018 Tiok, здравей. Аз смених преди около 8 - 10к.км. съединител и маховик с Люк. Нямам приплъзване и буксуване за сега. Като натисна педала, само в средно положение се чува много леко ромолене, не е тракане. Моя приплъзваше ма четвърта скорост най - вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #8 Отговорено 8 Март, 2018 В комбинация с евтин паунд,това си е много добра оферта: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2003-2008/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #9 Отговорено 8 Март, 2018 Цял комплект демпфер,претискател,лагер и феродо на luk,na 10k демпфера започна да звъни при гасене а първият съедеинител приплъзна на около 7000км вторият изкара доста повече около 12000км.Вторият беше пак на luk защото го смених по рекламация,смяната става само с същата марка съединител.Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 8 Март, 2018 (Редактирано) Преди 5 часа, dido0o_ написа: .....Така че които него е гледал този филм да не бърка колегата. .... Сега, дай да не не объркваме колегата - ама наистина ! Твоята сага , със съединителя я знаем, а ти не можа да разбереш (или не искаш), къде е заровено кучето. Ама всичко е личен избор и щом така си решил, това е твое право. Що не сложи трети - примерно Exedy , както съветваш и да си решиш проблема ? Japanese fever - това какво харесваш, какво предпочиташ и на какво би заложил е едно, но в случая говорим за съвсем друго. п.п. Може би , аз съм един от първите тук - писал, или сменил цял комплект , закупен от уж най-фалшивата фирма, продаваща ментета "ЕВРО 07", пък вече близо 80 х.км. нямам проблем. Редактирано 8 Март, 2018 от Emicha допълване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #11 Отговорено 9 Март, 2018 "Emicha"кучето е заровено при фалшивите части в бг.Аз изчаквам и събирам мнения и на пролет ще деиствам.Аз не си налагам мнението колегата сам си решава....Просто философските изказвания не му помагат... Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiok 1 #12 Отговорено 9 Март, 2018 Благодаря колеги за отзивите. Мисля да заложа на https://www.coxmotorparts.co.u...ch-kit-luk-flywheel-2003-2008/ . Като дойде пратката и монтораме новия ще пиша как се държи.Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 9 Март, 2018 (Редактирано) Без да съм компетентен, лично бих зашожил на комплекта с Genuine Honda Flywheel. Идва със 175 паунда повече или 30%. Изхождам от идеята, че по-добро от това няма. Просто като ви чета проблемите с тези съединители и маховици и на мен ми докривява. Редактирано 9 Март, 2018 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #14 Отговорено 9 Март, 2018 Проблем с маховиците този модел няма,по-скоро проблем с некачествените консумативи както всички други коли а маховикът е консуматив. Недейте така ще му излезе име на модела. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #15 Отговорено 9 Март, 2018 Преди 7 часа, Japanese fever написа: Не разбрах какво се опита да ми кажеш? Карам с пълен комплект Exedy вече над 100 000 км без никакви проблеми, закупен от ebay. Ами, опитвам се да кажа, че ти караш бензинова Хонда и мнението ти за к. съединителя е за такава, а тук се говори за дизелова и к. съединителя е само LUK. Каквато и да е опаковката, вътре е едно LUK - и важното е, да не е много голямо дърво. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 9 Март, 2018 Преди 6 часа, dido0o_ написа: "Emicha"кучето е заровено при фалшивите части в бг..... И това е вярно, но от значение е и качеството което се вкарва. Ако си мислите ,че само тук има ментета, а на острова няма - много се лъжете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове