ivan_m 271 #1 Публикувано 7 Февруари, 2018 Явно Хонда не са се отказали тотално от дизела: http://autobild.bg/civic-отново-с-дизелов-мотор-тествахме-г/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #2 Отговорено 11 Февруари, 2018 Това, че Хонда не са се отказали от дизела и, че Civic 10та ген. ще бъде оборудван с подобрен 1.6 i-DTEC беше ясно още отдавна. Добрите новини са, че подобрения двигател покрива Euro 6d-TEMP без SCR-катализатор и без AdBlue. Още по-добрите новини са, че от средата на 2018 Civic 10 1.6 i-DTEC ще се предлага с 9-степенния автомат на ZF Friedrichshafen (ZF 9HP). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 11 Февруари, 2018 А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group? Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна. Нооо.... дано дано... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #4 Отговорено 12 Февруари, 2018 Как точно покриват Euro 6d не зная, но това е резултат от новите правила за измерване на газовете и разхода на гориво. Новостите по двигателя са: нови бутала с повишена якост от хром-молибденова легирана стомана цилиндри с по-нисък фрикционен профил (супер хоризонтално хониране, super plateau honing) 3,7л/100км разход съгласно новия WLTP базиран цикъл на шофиране разход и емисии проверени съгласно WLTP & RDE (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure & Real Driving Emission) Ценова листа от Австрия: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pendoc 189 #5 Отговорено 12 Февруари, 2018 Преди 12 часа, jaccomo написа: А как покрива Euro6 ? Със софтуера на VW group? Не вярвам точно Хонда да са открили топлата вода с иновативен дизел, при положение че това никога не им е било силната страна. Нооо.... дано дано... Оказва се, че това и е доста силна страна! - Accord 2.2 i-CTDi Sport с 19 скоростни световни рекорда на пистата “Папенбург”. - двигател на 2005г. "Мощен, икономичен, безшумен - този двигател съдържа всичко в себе си и е на върха при 4-цилиндровите двигатели" . - среден разход от 3.07 л/100 км, при теста за икономичност от Висбаден до Франкфурт. - ниско ниво на шум, динамични, надеждни, казва "Автобилд" при 100 000 километровия тест и е "време да се научим да правим дизели". 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 12 Февруари, 2018 Както казах... Дано. Аз дизела го харесвам само да го карам заради Nm. От там нататък не го харесвам. Нито поддръжката му е ОК нито това което изкарва от ауспуха. Като под поддръжка не разбирам премахване на ДПФ а подмяна, а ако "не си струва за толкова стара кола" тогава не купуваш защото или дизела не е толко евтин колкото го смятат всички или не е за съответния джоб. Силно се надявам японеца да е помислил в тази насока и да е намерил решение. Пък може някой ден и аз дизел да карам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DTEC 514 #7 Отговорено 12 Февруари, 2018 Премахването/подмяната на ДПФ вече не е нужна. Все повече хора ги изпращат за почистване, като резултата е като почти нов филтър. Заедно с 1г гаранция (без оглед на пробега) е една чудесна алтернатива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #8 Отговорено 12 Февруари, 2018 Да, от която се възползват много много малко хора. Тук във форума чета само за премахването му и софтуерните проблеми след това. Един не съм видял да го почисти и върне. А може и аз да греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximus 11 #9 Отговорено 14 Февруари, 2018 От раздела за Accord много хора си почистиха филтрите, включително и аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #10 Отговорено 14 Февруари, 2018 Похвално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6099 #11 Отговорено 29 Май, 2018 Вече и у нас. https://cars.honda.bg/honda-civic-hatchback/#1513762340957-cc564a3b-7560 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове