stanimir_zlatev 1 #1 Публикувано 4 Февруари, 2018 Днес на студен мотор регулирах клапаните-всмукателни на плътно влизащ 0.1 луфтомер и испусквателни на 0.2. Изчаквам 2-3 часа да стегне силикона и я запалих.Колата започна да работи мн чисто без вибрации за разлика от преди, но ми се струва че е малко шумна- цъка леко като шевна машина.Въпросът ми е дали има значение това че ги регулирах на температура около 6-7 градуса и дали хлабините са достатъчни ,защото ще я газифицирам. И проблем ли е да я покарам някои ден така или да я коригирам?Благодаря ви- поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #2 Отговорено 4 Февруари, 2018 Имаш ли колко трабва да са хлабините ?0.1 не е ли малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #3 Отговорено 5 Февруари, 2018 Ами незнам , по ауто дата дават хлабини на всмукателни от 0.08 до 0,12 и изпусквателни от 0,16 до 0,20.Като се заслушам в мотора ми се струва че не цъкат всички, ами примерно изпусквателни или смукателни .А при реглажа установих ,че сичко беше натегнато!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #4 Отговорено 5 Февруари, 2018 Да не цъкат инжекторите? Те издават подобен звук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #5 Отговорено 5 Февруари, 2018 Не би трябвало да е от тях , преди реглажа беше много тиха.Цъка все едно съм оставил по големи хлабини незнам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #6 Отговорено 5 Февруари, 2018 Най-вероятно, преди реглажа не си ги чувал, защото са били много натегнати - това обикновено се случва. След газифицирането, ще ти се налага да ги регулираш през 15/20 х.км. , така че не е лошо да "потренираш" пак- провери ги отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #7 Отговорено 5 Февруари, 2018 На 15 хил. с сигорност ще се регулират,но дали е проблем това че ги регулирах вчера на 6-7 градуса иначе за хлабините на клапаните съм сигурен от 0.1 всмук и 0,2 исп.И има ли за какво да се притеснявам прицъкват си и на студен и на топъл мотор но не много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #8 Отговорено 5 Февруари, 2018 А ако пробвам да направя испусквателните на 0,18 дали ще поутихне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 5 Февруари, 2018 Палиш колата загрява на 60-70 градуса като изстине на 30 отливката на главата ги правиш 15 на 20 на много леко стегнато пак казвам много леко . И караш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #10 Отговорено 5 Февруари, 2018 Значи да разбирам , че испусквателните да ги направа влизаща 0.15 и леко стегнато на 0.20 или нещо бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanimir_zlatev 1 #11 Отговорено 7 Февруари, 2018 Направих всмукателни 0,08 влизаща и 0,1 влизаща трудно, испусквателни 0,18 влизаща и 0,2 влизаща трудно и сега си работи тихичко, е не като преди с натегнати като (хибрид).Надявам се сичко да е ок и след 15 хил. км. пак трениране.Поздрави!!!! вателни 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 11 Февруари, 2018 Като сложиш газ не залагаи на тези минимални стоиности щото много бързо ще излезе от тях и да не направиш беля, аз на газ ги правя с лесно влизащи 0.10, и 0,20 чуват се първата 1-2 минути как цъкат леко и това е, после е тишина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове