danielfilth88 0 #1 Публикувано 29 Януари, 2018 Здравейте, колеги, Имам проблем като запаля колата. Става въпрос за Акорд, 6-та генерация, 1.8 бензин, 2000-та година. Като е студена придърпва доста силно и ако подам рязко газ направо забива муцуната и се чуди по няколко секунди преди да почне да ускорява. Проблемът изчезва веднага като вдигне малко тепература. Също така придърпва само в ниските обороти, като мине 3000 спира да се чуди. Имаше предположение за ламбда сонда. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #2 Отговорено 29 Януари, 2018 При мен имаше подобна случка когато смених оригиналната предна сонда с "някакъв" заместител -универсална, но колата не я хареса и светваше чека. С оригиналната (с изгорял подгрев) симптомите бяха подобни и по-леко осезаеми, но чека не е светвал. Сложих оригинална и забравих за случая. Може и от друго да е. Да кажат спецовете. Описаното от мен си е мой опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #3 Отговорено 29 Януари, 2018 Доколкото съм чел/чул, при студен мотор ламбдата не играе, т.е. компютъра не се съобразява с нейните показания за да смесообразува. Както и при яко ускорение. Отделно, мисля че не е добре да я натискаш рязко докато е студена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 29 Януари, 2018 Е то това е било при едножилните ламда сонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #5 Отговорено 18 Февруари, 2018 Здравей колега, това състояние което описваш при мен се появи след монтирането на газовия инжекцион-загуба на мощност, понякога трудно изфорсиране, придърпване и т.н. при студен двигател на бензин. От тогава не можах да се справя с тоя проблем. Няма записани грешки и чека не свети - двигателя е f18b2.Колата не е закачана на диагностика - в гр. Ямбол не можах да намеря софтуер. Всички датчици съм проверил чрез мултицет при работещ двигател за живи данни и сравнявах показанията им към информация набавена от нета. Единствено при ламбда сондата срещнах проблем, който доста ме озадъчи-тя е с 4 кабела. Два за подгрева и два за данни към компютъра. Както при студен и при топъл двигател не можах да измеря напрежение към подгрева подавано от компютъра(в нета също не открих кога и колко време се захранва поодгрева на сондата). При измерване на данните от нея към компютъра на бензин са от 0.6 до 1 волт на празен ход, а на газ твърда 1.,което ми показа, че тя е все още жива. Така и не намерих ел.схема как и от къде се захранва подгрева на сондата. С поред мен и трябват можеби около 2-3 мин. без подгрев да достигне работна температура ламбда сондата при студен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #6 Отговорено 27 Декември, 2018 Здравейте съфорумци, с подобни ядове съм и аз от известно време,колата е 6ген. 1.8 автомат бензин гас.До скоро на моменти като е студена колата докат прехвърли на газ на моменти глъхне забива муцуна(преди време имах едно ренде пълна инж. с сложена моно газ тя правеше така и гърмеше и искачаше някой маркуч и нямаше ядове) и като чели ще гръмне едно такова и се оправя,докато сега вече като намаля да спирам или да направя завой направо гасне,това на гас и на бензин,някакви идеи тъкмо щея вода на сервиз веднъж днеска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #7 Отговорено 14 Януари, 2019 Здравейте съфорумци,след ходене на 2различни места по сервизи,на едното място почистиха стъпковия с дросела и казаха че програмата за компютъра на колата него намират и най вероятно няма,,и на другото пак се съмняваха в стъпковия но нямаха време и викат дая закачим веднъж,и след главоблъсканица ми викат че нямам комп. в колата.За момента съм без резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #8 Отговорено 16 Януари, 2019 Здравей колега.От поста разбрах,че си ходил на два сервиза.На първия -компютъра не намира iacv,а на втория не могат да се свържат с компютъра на колата . Според мен не ходи повече там и не си давай излишно парите.Клапана за празен ход и дросела можеш сам да ги почистиш има доста теми във форума.Като за начало направи едно регулиране на клапаните,ако не си правил скоро.При мен ефекта беше поразителен.Успех и пиши по разбираемо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #9 Отговорено 16 Януари, 2019 (Редактирано) Преди 1 час, vlado5 написа: Здравей колега.От поста разбрах,че си ходил на два сервиза.На първия -компютъра не намира iacv,а на втория не могат да се свържат с компютъра на колата . Според мен не ходи повече там и не си давай излишно парите.Клапана за празен ход и дросела можеш сам да ги почистиш има доста теми във форума.Като за начало направи едно регулиране на клапаните,ако не си правил скоро.При мен ефекта беше поразителен.Успех и пиши по разбираемо. Здравей,мерси чесе отзовавш,миналата година когато сменях ремъци и ролки ми погледнаха клапаните и квото трябваше уж направиха, освен пак веднъж даги погледнат.Някаква схема за последователност на затягане и колко трябва да е свободния ход някой ако има инфо да каже.А за компютъра който трябва да има в колата се оказа че нямам такъв, и нямало как да се закачи, и за това неса успяли да намерят къде е буксата дори...... Редактирано 16 Януари, 2019 от billyto Свободен ход на клапани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #10 Отговорено 16 Януари, 2019 Тези от сервиза.............,че не са намерили буксата не означава ,че колата няма компютър.Буксата се намира под жабката -там има две букси .Първата е двупинова за чек на компютъра а втората е 5 пинова тя е за свързване с компютъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #11 Отговорено 16 Януари, 2019 Кажи кой е тоя сервиз да не вземат да идат и други колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koleca 7 #12 Отговорено 16 Януари, 2019 Преди 6 часа, billyto написа: Здравей,мерси чесе отзовавш,миналата година когато сменях ремъци и ролки ми погледнаха клапаните и квото трябваше уж направиха, освен пак веднъж даги погледнат.Някаква схема за последователност на затягане и колко трябва да е свободния ход някой ако има инфо да каже.А за компютъра който трябва да има в колата се оказа че нямам такъв, и нямало как да се закачи, и за това неса успяли да намерят къде е буксата дори...... а тия инжектори кой има казва какво да правят? Буксата е както каза колегата под жабката или ако си с обд2 ще е ниско долу на централната конзола от зад и в дясно (до левия крак на пасажера) има едно малко парче от мокетчето като капаче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #13 Отговорено 17 Януари, 2019 Преди 22 часа, dindin написа: Кажи кой е тоя сервиз да не вземат да идат и други колеги. Майсторите са в гр.Карлово,за пореден път се убеждавам че няма майстори в Карловско. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #14 Отговорено 17 Януари, 2019 Колега, Пловдив много ли е далеч? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #15 Отговорено 18 Януари, 2019 Преди 3 часа, vespa написа: Колега, Пловдив много ли е далеч? Ориентирай ме на л.с. ако нее проблем,тази вечер попаднах на стари постове за самообучение на празния ход,изпълних процедурата,до 1-2дни ще драсна резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
billyto 0 #16 Отговорено 17 Април, 2019 Здравейте отново съфорумци,след като намерих време да отида при точния доктор,диагнозата от раз я разбра и проблема от къде е бил.Разпределителен вал се оказа в два от цилиндрите ,затегнали са и са направили ръб,в лявата част на снимката е ръба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #17 Отговорено 25 Октомври, 2019 Здравей, можеш ли да обясниш в какво се изразяваше проблема и решението му? Моят проблем е при студен двигател, не иска да се форсира. На 17.04.2019 г. at 18:12, billyto написа: Здравейте отново съфорумци,след като намерих време да отида при точния доктор,диагнозата от раз я разбра и проблема от къде е бил.Разпределителен вал се оказа в два от цилиндрите ,затегнали са и са направили ръб,в лявата част на снимката е ръба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #18 Отговорено 26 Октомври, 2019 Здравейте отново, този проблем не ми дава мира . Прочетох тази тема няколко пъти, хората са прекарали доста време в смяна на почти всичко, но без успех. Опитах да оправя проблема с обичайните неща, като подмяна на свещи, други кабели, почистване на сензорите, но без успех, явно наистина проблема е в разпределителният вал или нещо друго, но не мога да разбера по снимката на разпределителният вал къде точно е проблема . Възможно ли е някой да сподели, какъв е проблема с разпределителният вал и ако някой е отстранил този досаден проблем, да сподели как ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове