orikboj 6 #1 Публикувано 26 Януари, 2018 (Редактирано) Здравейте колеги,имам Honda CR-V lll 2008 от скоро по-време на движение светва и започва да мига индикацията D, на инфо-дисплея се показва знак внимание,както и звуков сигнал!След спиране и изгасяне на двигателя и след ново запалване мигането изчезва,но след няколко дни пак се появява и все при различна скорост м/у 50 и 90-100 км Отидох при познат и доверен мой майстор направихме диагностика ,даде грешка PO847 което е датчик за налягането в автоматика,той почисти буксата на датчика с предположение,че е замърсена за съжаление след няколко дни се появи отново! Въпроса ми е,някой имал ли е този проблем и как го е отстранил! Честно казано не ми се иска да ходи в Бултрако,доста негативни мнения а и доста солено излиза диагностика и ремонт!Преди около 15000 км смених маслото на автоматика там а отскоро се появи този проблем!Възможно ли е да не са сложили оргинално ATF ,а DEXTRON II III и как да разбера ако е така? Редактирано 26 Януари, 2018 от orikboj Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #2 Отговорено 26 Януари, 2018 Преди 6 часа, orikboj написа: Здравейте колеги,имам Honda CR-V lll 2008 от скоро по-време на движение светва и започва да мига индикацията D, на инфо-дисплея се показва знак внимание,както и звуков сигнал!След спиране и изгасяне на двигателя и след ново запалване мигането изчезва,но след няколко дни пак се появява и все при различна скорост м/у 50 и 90-100 км Отидох при познат и доверен мой майстор направихме диагностика ,даде грешка PO847 което е датчик за налягането в автоматика,той почисти буксата на датчика с предположение,че е замърсена за съжаление след няколко дни се появи отново! Въпроса ми е,някой имал ли е този проблем и как го е отстранил! Честно казано не ми се иска да ходи в Бултрако,доста негативни мнения а и доста солено излиза диагностика и ремонт!Преди около 15000 км смених маслото на автоматика там а отскоро се появи този проблем!Възможно ли е да не са сложили оргинално ATF ,а DEXTRON II III и как да разбера ако е така? Възможно е и по всяка вероятност е така. Това е маслото за теб! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 26 Януари, 2018 (Редактирано) Отиди в сервиз профилиран за автоматици. Мой познат така отиде във всякакви сервизи за проблем с автомата и му сервираха какво ли не.... От няма и нищо до нова кутия..... Накрая отиде в Джемини 4 , момчето му досипа 1л. масло и повече не спомена за проблем. Мите, ти и да му ги показваш бутилките то е все тая, неговото масло е в кутията вече, няма как да го разпознае. Но ако реши да го сменя, да това е маслото за теб. Само незнам какъв би бил ефекта при положение, че в момента има 50% друго масло. Със сигурност положителен но на колко %........ Редактирано 26 Януари, 2018 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #4 Отговорено 26 Януари, 2018 Преди 2 часа, jaccomo написа: Отиди в сервиз профилиран за автоматици. Мой познат така отиде във всякакви сервизи за проблем с автомата и му сервираха какво ли не.... От няма и нищо до нова кутия..... Накрая отиде в Джемини 4 , момчето му досипа 1л. масло и повече не спомена за проблем. Мите, ти и да му ги показваш бутилките то е все тая, неговото масло е в кутията вече, няма как да го разпознае. Но ако реши да го сменя, да това е маслото за теб. Само незнам какъв би бил ефекта при положение, че в момента има 50% друго масло. Със сигурност положителен но на колко %........ Така е! Ще трябва да точи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #5 Отговорено 27 Януари, 2018 (Редактирано) Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира! Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...! Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото? Редактирано 27 Януари, 2018 от orikboj Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 27 Януари, 2018 А лак го мериш? В една от другите теми го коментирахме. Хвърли и едно око. На мен в Джемини ми казаха "мериш по книжка" че не било на всички коли еднакво. А в книжката пише, че мотора трябва да е на 100% загрят, работещ, и след като перката спре, се чака 30-40,сек и се дърпа щеката. Само тогава ми показва че маслото си е на макс и малко под него. в други случаи или едвам цапа щеката или е много нагоре.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #7 Отговорено 27 Януари, 2018 (Редактирано) В маслото му е проблема,не в количеството.Колегата иска да го научи по трудният начин,но както иска. От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат. Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира! -Това не може да е така.Единственото нещо което може да стане при малко повече масло е,че то започва да аерозира,появяват се едни мехурчета въздух в него и не маже на 100% http://www.mobilserviz.com/смяна-на-маслото-и-поддръжка-на-автома/ Редактирано 27 Януари, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #8 Отговорено 27 Януари, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, orikboj написа: Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира! Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...! Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото? Попитай "сто човека" и ще видиш,че така трябва да си бъде.Ако не вярваш попитай и Маркони. (https://forums.hondabg.com/profile/1082-markony/ ) Редактирано 27 Януари, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #9 Отговорено 28 Януари, 2018 След повторната проверка установих,че маслото е малко над средата,червено та червено в/у бяла кърпа,разстила се,няма мехурчета,няма лош мирис на изгоряло с две думи всичко си е наред! Единствено остава да разбера какво е маслото,оригинален ATF или някакъв заместител!Но как да разбера освен източване и смяна с новo Honda ATF-Z1 или новия оригинален заместител ATF-DW1! "От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат." Ако все пак има увъртане и категорично уверяване,че това масло е налято??? Другото което предполагам,че проблема е в датчика и е за смяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #10 Отговорено 28 Януари, 2018 Само на мен ли прави впечатление, че автора на темата бърка Бултрако с Булвария;-) Последно: къде, какво и колко (вероятно само е "опресненено") масло е сипвано!? Не само Бултрако сменят масло B автоматик на Хонда. Не само Бултрако продават масло ЗА автоматик на Хонда. Вижте актуалната форумна поръчка от ato24.de https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #11 Отговорено 28 Януари, 2018 (Редактирано) Преди 6 часа, orikboj написа: След повторната проверка установих,че маслото е малко над средата,червено та червено в/у бяла кърпа,разстила се,няма мехурчета,няма лош мирис на изгоряло с две думи всичко си е наред! Единствено остава да разбера какво е маслото,оригинален ATF или някакъв заместител!Но как да разбера освен източване и смяна с новo Honda ATF-Z1 или новия оригинален заместител ATF-DW1! "От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат." Ако все пак има увъртане и категорично уверяване,че това масло е налято??? Другото което предполагам,че проблема е в датчика и е за смяна! Странно но при мен маслото е почти прозрачно с мнооого лек розов цвят.Заедно с маслото и филтър на кутията се сменя,понеже нищо не каза за него.Колега ако това може да ти помогне - https://autobox.bg/articles/news/avtomatichna-skorostna-kutiya Редактирано 28 Януари, 2018 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #12 Отговорено 28 Януари, 2018 Благодаря на колегата Йотов,предполагам същия или подобен апарат за смяна на масло е ползван! А за това,че не бъркам Боза с Бира,както и Булвария с Бултрако според колегата kalintry за инфо,маслото е сменено напълно (поне според това което платих за услугата) в сервиза на Бултрако Моторс АД София и е вписано в сервизната книжка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #13 Отговорено 28 Януари, 2018 На 1/27/2018 at 18:02, orikboj написа: Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира! Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...! Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото? Не се хващам за думата, опитвам се да помогна и чета внимателно. Пише "Булвария" и нещата отиваха наистина към специалисти по Опел и различно масло. Очевидно е грешка на езика, обаче! Здраве да е! Питам колко масло е сипано/платено, понеже доколкото знам, напълно се сменя само при разглобяване на кутията. Може да опитате с още едно-две опреснявания - така относително голям процент от маслото ще е сменено. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnkomu 33 #14 Отговорено 9 Май, 2018 Здравей колега, Много късно виждам темата, но аз имах същия проблем. Оказа се датчик на налягането на маслото в скоростната кутия. Датчикът ми излезе 68.00 лв и след смяната и източване на на около 2.5 L масло от скоростната кутия и доливане с ново ATF-DW1 проблемът изчезна. От тогава съм минал 35 00 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan ujasa 0 #15 Отговорено 24 Юли, 2018 Здравейте колеги, отскоро имам CRV 2007ма, вчера ми се появи този проблем. "D"то започна да мига. Досега не се е налагало да се прави нищо по колата, съответно нямам идея в кой сервиз да я закарам, а скоростната кутия не е нещо елементарно и не всеки има идея какво да я прави. Та ви моля за съвет, на кой сервиз (майстор) във Варна да се доверя и ако може да ми дадете някакви контакти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове