Jump to content
orikboj

Автоматика D4 мига при движение

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам Honda CR-V lll 2008 от скоро по-време на движение светва и започва да мига индикацията D, на инфо-дисплея се показва знак внимание,както и звуков сигнал!След спиране и изгасяне на двигателя и след ново запалване мигането изчезва,но след няколко дни пак се появява и все при различна скорост м/у 50 и 90-100 км

Отидох при познат и доверен мой майстор направихме диагностика ,даде грешка PO847 което е датчик за налягането в автоматика,той почисти буксата на датчика с предположение,че е замърсена за съжаление след няколко дни се появи отново!

Въпроса ми е,някой имал ли е този проблем и как го е отстранил!

Честно казано не ми се иска да ходи в Бултрако,доста негативни мнения а и доста солено излиза диагностика и ремонт!Преди около 15000 км смених маслото на автоматика там а отскоро се появи този проблем!Възможно ли е да не са сложили оргинално ATF ,а DEXTRON II III и как да разбера ако е така?

 

 

Редактирано от orikboj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, orikboj написа:

Здравейте колеги,имам Honda CR-V lll 2008 от скоро по-време на движение светва и започва да мига индикацията D, на инфо-дисплея се показва знак внимание,както и звуков сигнал!След спиране и изгасяне на двигателя и след ново запалване мигането изчезва,но след няколко дни пак се появява и все при различна скорост м/у 50 и 90-100 км

Отидох при познат и доверен мой майстор направихме диагностика ,даде грешка PO847 което е датчик за налягането в автоматика,той почисти буксата на датчика с предположение,че е замърсена за съжаление след няколко дни се появи отново!

Въпроса ми е,някой имал ли е този проблем и как го е отстранил!

Честно казано не ми се иска да ходи в Бултрако,доста негативни мнения а и доста солено излиза диагностика и ремонт!Преди около 15000 км смених маслото на автоматика там а отскоро се появи този проблем!Възможно ли е да не са сложили оргинално ATF ,а DEXTRON II III и как да разбера ако е така?

Възможно е и по всяка вероятност е така.

Това е маслото за теб!

 

 

Масло за автомат Акорд 2009.jpg

Масло за автоматична скоростна кутия за Акорд 2009.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в сервиз профилиран за автоматици. Мой познат така отиде във всякакви сервизи за проблем с автомата и му сервираха какво ли не.... От няма и нищо до нова кутия..... Накрая отиде в Джемини 4 , момчето му досипа 1л. масло и повече не спомена за проблем.

Мите, ти и да му ги показваш бутилките то е все тая, неговото масло е в кутията вече, няма как да го разпознае. Но ако реши да го сменя, да това е маслото за теб. Само незнам какъв би бил ефекта при положение, че в момента има 50% друго масло. Със сигурност положителен но на колко %........

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jaccomo написа:

Отиди в сервиз профилиран за автоматици. Мой познат така отиде във всякакви сервизи за проблем с автомата и му сервираха какво ли не.... От няма и нищо до нова кутия..... Накрая отиде в Джемини 4 , момчето му досипа 1л. масло и повече не спомена за проблем.

Мите, ти и да му ги показваш бутилките то е все тая, неговото масло е в кутията вече, няма как да го разпознае. Но ако реши да го сменя, да това е маслото за теб. Само незнам какъв би бил ефекта при положение, че в момента има 50% друго масло. Със сигурност положителен но на колко %........

Така е! Ще трябва да точи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира!

Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...!

Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото?

 

Редактирано от orikboj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А лак го мериш? В една от другите теми го коментирахме. Хвърли и едно око.

На мен в Джемини ми казаха "мериш по книжка" че не било на всички коли еднакво.

А в книжката пише, че мотора трябва да е на 100% загрят, работещ, и след като перката спре, се чака 30-40,сек и се дърпа щеката. Само тогава ми показва че маслото си е на макс и малко под него.

в други случаи или едвам цапа щеката или е много нагоре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В маслото му е проблема,не в количеството.Колегата иска да го научи по трудният начин,но както иска.

От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш  "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат.

Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира! -Това не може да е така.Единственото нещо което може да стане при малко повече масло е,че то започва да аерозира,появяват се едни мехурчета въздух в него и не маже на 100%

http://www.mobilserviz.com/смяна-на-маслото-и-поддръжка-на-автома/

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, orikboj написа:

Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира!

Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...!

Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото?

 

Попитай "сто човека" и ще видиш,че така трябва да си бъде.Ако не вярваш попитай и Маркони. (https://forums.hondabg.com/profile/1082-markony/ )

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След повторната проверка установих,че маслото е малко над средата,червено та червено в/у бяла кърпа,разстила се,няма мехурчета,няма лош мирис на изгоряло с две думи всичко си е наред!

Единствено остава да разбера какво е маслото,оригинален ATF или някакъв заместител!Но как да разбера освен източване и смяна с новo Honda ATF-Z1 или новия оригинален заместител ATF-DW1!

"От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш  "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат."

Ако все пак има увъртане и категорично уверяване,че това масло е налято???

Другото което предполагам,че проблема е в датчика и е за смяна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли прави впечатление, че автора на темата бърка Бултрако с Булвария;-)

Последно: къде, какво  и колко (вероятно само е "опресненено") масло е сипвано!?

Не само Бултрако сменят масло B автоматик на Хонда.

Не само Бултрако продават масло ЗА автоматик на Хонда. Вижте актуалната форумна поръчка от ato24.de

https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html

https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, orikboj написа:

След повторната проверка установих,че маслото е малко над средата,червено та червено в/у бяла кърпа,разстила се,няма мехурчета,няма лош мирис на изгоряло с две думи всичко си е наред!

Единствено остава да разбера какво е маслото,оригинален ATF или някакъв заместител!Но как да разбера освен източване и смяна с новo Honda ATF-Z1 или новия оригинален заместител ATF-DW1!

"От Хонда дават това масло и никакво друго. Един съвет - Принтираш това което съм качил и с листа там където е подменяно и ги питаш  "такова ли сложихте или не". Никакви увъртания не се приемат."

Ако все пак има увъртане и категорично уверяване,че това масло е налято???

Другото което предполагам,че проблема е в датчика и е за смяна!

Странно но при мен маслото е почти прозрачно с мнооого лек розов цвят.Заедно с маслото и филтър на кутията се сменя,понеже нищо не каза за него.Колега ако това може да ти помогне -  https://autobox.bg/articles/news/avtomatichna-skorostna-kutiya

 

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата Йотов,предполагам същия или подобен апарат за смяна на масло е ползван!

А за това,че не бъркам Боза с Бира,както и Булвария с Бултрако според колегата kalintry за инфо,маслото е сменено напълно (поне според това което платих за услугата) в сервиза на Бултрако Моторс АД София и е вписано в сервизната книжка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1/27/2018 at 18:02, orikboj написа:

Днес проверих нивото на маслото,оказа се на горната маркировка а трябва да е между горна и долна.Може да се окаже,че вследствие на повече от нужното масло налягането в кутията се увеличава и датчика реагира!

Още веднъж ще го погледна и ако пак покаже същото ниво, да... ще трябва да точа...!

Но защо чак сега след 16к км почна да свети,а и "специалистите" в Булвария,как са се набутали да сипят повече от необходимото?

 

Не се хващам за думата, опитвам се да помогна и чета внимателно. Пише "Булвария" и нещата отиваха наистина към специалисти по Опел и различно масло. Очевидно е грешка на езика, обаче! Здраве да е!

Питам колко масло е сипано/платено, понеже доколкото знам, напълно се сменя само при разглобяване на кутията. Може да опитате с още едно-две опреснявания - така относително голям процент от маслото ще е сменено.  

Успех!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Много късно виждам темата, но аз имах същия проблем. Оказа се датчик на налягането на маслото в скоростната кутия. Датчикът ми излезе 68.00 лв и след смяната и източване на на около 2.5 L масло от скоростната кутия и доливане с ново ATF-DW1 проблемът изчезна. От тогава съм минал 35 00 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, отскоро имам CRV 2007ма, вчера ми се появи този проблем. "D"то започна да мига. Досега не се е налагало да се прави нищо по колата, съответно нямам идея в кой сервиз да я закарам, а скоростната кутия не е нещо елементарно и не всеки има идея какво да я прави. Та ви моля за съвет, на кой сервиз (майстор) във Варна да се доверя и ако може да ми дадете някакви контакти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...