Jump to content
Sign in to follow this  
cstms

Вибрация при натискане на съединител на първа

Recommended Posts

При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял?
Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега прави го почти на всички предавки .Но най очудващото е ,че по някои път може в продължение на 50 км 1 път да не го направи, колата си върви страхотно ,няма и помен от него ,но се случва рядко.Също така голямо значение оказва дали времето е топло или студено .При студено време е много силно и много дразнещо ,а при топло време едвам се долавя . Ще пробвам варианта със смяна на хидравличната и спирачна течности и ще видим .

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, frizzante said:

При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял?
Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук.

Колега подменил съм и аксиалния лагер 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом го прави на всички скорости вкарвай я пак и да я отварят.

Според мен е самия съединител , нещо не се напасват притискателен и огледален диск от там рита.

Може да е дефект може и при самия монтаж нещо .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах подобен проблем,получаваше се все едно съединителя не отделя плавно.Смених го с оригинален и няма и помен от проблема.На стария имаше няколко омекнали пружини,а феродо бая.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ей тоя сладур (ОЕ 50820 SWCE 01) на R20A изглеждаше "супер" и "нищо му няма" докато не се свали от колата. Скъсаното докато е на колата и мотора го натиска няма никакъв шанс да се види. Усещаха се мааалко повечко вибрации като колата е студена и тръгнеш на задна. Никакви други оплаквания. Сменен с Yamato I54063YMT. Върви с планката. Има и някакви незнайни които са само гумата, но не ми се експериментираше.

 

c96bca9ac2a5339f4585eb5d1d69de05.jpg464d4309d35eaf631d3e490476dcc7b0.jpg

 

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам абсолютно същия проблем при натискане на съединителя на първа ако е над 2000 оборота, се чува това разтрисане, какво в клипа. Чудя се дали да не сменя тоя тампон на двигателя и дали ще има ефект. Отвън изглежда супер, но може би отвътре се е износил. При колко човека е помогнала смяната на тампона?

Чудя се дали не е и от съединителя, понеже при 5000 оборота смених на 2ра и се чу едно стържене от метал. Явно е тръгнал съединителя, но може би другия шум не е свързан с него, ами с тампона на двигателя.

Edited by PetarStanev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги имам същия проблем с потропването(вибрирането при потегляне на 1 към 2 ра скорост и също се получава при дръпната ръчна на скорост без да давам газ просто като натоваря със сиединителя мотора и като го освободя се чува ясно тропане ходих по сервизи не могат да ми кажат от какво е .... Имам метална кора под двигателя и не се вижда много добре но се чува( не е от нея преди да я сложа пак беше така) .... Помагайте качвам видео! 😒  https://www.youtube.com/watch?v=Vm0228z25tA

 

Edited by Bon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сваляй кората и правиш същото упражнение с отворен капак. Един да гледа отдолу, друг отгоре. Така трудно ще се разбере.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после  чак натискам  съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!

Edited by bobsi
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 7.10.2021 г. at 19:25, bobsi написа:

Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после  чак натискам  съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!!

Здравейте, колеги? Аз имам същия проблем, някой намерил ли е решение!? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! От няколко месеца съм собственик на CR-V 3 2011 R20A2 ръчни скорости и се сблъсках с въпросното вибриране при превключване от първа към втора скорост. При мен от скоро този шум се чува и при потегляне на задна. Свалихме долния тампон на двигателя но изглеждаше в добро състояние. Шума се чува от към диференциала на скоростите. Имам няколко въпроса:

1.Това само при бензиновите тройки с ръчни скорости ли се среща или и при автоматите го има.

2.Има ли някои колеги които са разбрали причината за това и са си решили проблема?

Нещо не ми се вярва японците да допуснат да се произвежда кола толкова дълго време с такъв проблем и това да е нормално.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменено ли е маслото на диференциала и на скоростите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лично аз не съм го сменял, но по документи които имам от представителството в Щвеицария колата е обслужена 1000 км  преди да якупя, м. април. Имам фактури. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хубаво едва ли са сменили на скоростите.Какво пише.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ва на втора. При движение в права посока това не се случва. Също така мисля, че се чува по-често при потегля е когато колата не е загряла после като чели не е така. Не знам на какво може да се дължи това. 

Edited by badbull

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, колеги! Има ли някой, който вече е решил въпросния проблем?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...