frizzante 184 #41 Отговорено 18 Юли, 2019 При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял?Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Genata_1992 0 #42 Отговорено 18 Юли, 2019 Колега прави го почти на всички предавки .Но най очудващото е ,че по някои път може в продължение на 50 км 1 път да не го направи, колата си върви страхотно ,няма и помен от него ,но се случва рядко.Също така голямо значение оказва дали времето е топло или студено .При студено време е много силно и много дразнещо ,а при топло време едвам се долавя . Ще пробвам варианта със смяна на хидравличната и спирачна течности и ще видим . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Genata_1992 0 #43 Отговорено 18 Юли, 2019 45 minutes ago, frizzante said: При натиснат съединител ролята не я ли играе аксиала? Някой за него да се е замислял? Това, че някой са сменили к-т съединител нищо не значи. Аз сменях, защото си отиваше и като ми сложиха новия колата взе са скача. Двата диска нещо не си пасваха. Обратно в сервиза и безплатна подмяна. Всичко заспа. Първия беше Екседи, втория Лук. Колега подменил съм и аксиалния лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #44 Отговорено 18 Юли, 2019 Щом го прави на всички скорости вкарвай я пак и да я отварят. Според мен е самия съединител , нещо не се напасват притискателен и огледален диск от там рита. Може да е дефект може и при самия монтаж нещо ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #45 Отговорено 19 Юли, 2019 Имах подобен проблем,получаваше се все едно съединителя не отделя плавно.Смених го с оригинален и няма и помен от проблема.На стария имаше няколко омекнали пружини,а феродо бая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #46 Отговорено 23 Октомври, 2019 Ей тоя сладур (ОЕ 50820 SWCE 01) на R20A изглеждаше "супер" и "нищо му няма" докато не се свали от колата. Скъсаното докато е на колата и мотора го натиска няма никакъв шанс да се види. Усещаха се мааалко повечко вибрации като колата е студена и тръгнеш на задна. Никакви други оплаквания. Сменен с Yamato I54063YMT. Върви с планката. Има и някакви незнайни които са само гумата, но не ми се експериментираше. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetarStanev 15 #47 Отговорено 12 Юни, 2020 (Редактирано) Аз имам абсолютно същия проблем при натискане на съединителя на първа ако е над 2000 оборота, се чува това разтрисане, какво в клипа. Чудя се дали да не сменя тоя тампон на двигателя и дали ще има ефект. Отвън изглежда супер, но може би отвътре се е износил. При колко човека е помогнала смяната на тампона? Чудя се дали не е и от съединителя, понеже при 5000 оборота смених на 2ра и се чу едно стържене от метал. Явно е тръгнал съединителя, но може би другия шум не е свързан с него, ами с тампона на двигателя. Редактирано 12 Юни, 2020 от PetarStanev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bon 0 #48 Отговорено 14 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги имам същия проблем с потропването(вибрирането при потегляне на 1 към 2 ра скорост и също се получава при дръпната ръчна на скорост без да давам газ просто като натоваря със сиединителя мотора и като го освободя се чува ясно тропане ходих по сервизи не могат да ми кажат от какво е .... Имам метална кора под двигателя и не се вижда много добре но се чува( не е от нея преди да я сложа пак беше така) .... Помагайте качвам видео! 😒 https://www.youtube.com/watch?v=Vm0228z25tA Редактирано 14 Юни, 2020 от Bon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #49 Отговорено 15 Юни, 2020 Сваляй кората и правиш същото упражнение с отворен капак. Един да гледа отдолу, друг отгоре. Така трудно ще се разбере. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobsi 2 #50 Отговорено 7 Октомври, 2021 (Редактирано) Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после чак натискам съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!! Редактирано 7 Октомври, 2021 от bobsi 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanio1981 0 #51 Отговорено 27 Май, 2023 На 7.10.2021 г. at 19:25, bobsi написа: Здравейте. Проблема с потропването е и при мен вече 9 месеца откакто купих колата. В началото си бях леко притеснен от тоя шум,все пак не са ни евтини колите за втора употреба. Отидох при майстора си заради това специално ,че доста си дразнеше ,а и не се знаеше какво ще излезе. Изчетох всичко тук ,но никой не дава конкретен открит проблем. Ако слушам всички ,трябва да се сменя всичко наред и полза няма накрая. Влезе той в канала и казва ..запали ,опъни ръчна ,първа и все едно потегляш леко. Направих го ,разтресе два три пъти и вика гаси. Каза че проблем за него няма никакъв ,нито с тампони,нито с рейки или с каквото и да било. Шумът от вибриране се създава от кардана ,който при натискане или пускане под товар от първа на втора или от първа по нанадолнище при освобождаване от скорост .Та самия шум е много бързо въртене на кардана вляво и вдясно с честотата която чувате тресенето. И това според него не било никакъв проблем за колата. Просто трябва да се свикне с шума и съединителя. Малко по високи обороти при потегляне за да ускори малко повече преди включване на втора ,после първо отпускам педала на газта за да паднат оборотите , после чак натискам съединителя за да включа втора ,а не едновременно почти както сме свикнали. Има голям ефект и почти не се чува .И....така си реших безплатно проблема. Считам го за решен!!! Здравейте, колеги? Аз имам същия проблем, някой намерил ли е решение!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badbull 1 #52 Отговорено 28 Октомври, 2023 Здравейте! От няколко месеца съм собственик на CR-V 3 2011 R20A2 ръчни скорости и се сблъсках с въпросното вибриране при превключване от първа към втора скорост. При мен от скоро този шум се чува и при потегляне на задна. Свалихме долния тампон на двигателя но изглеждаше в добро състояние. Шума се чува от към диференциала на скоростите. Имам няколко въпроса: 1.Това само при бензиновите тройки с ръчни скорости ли се среща или и при автоматите го има. 2.Има ли някои колеги които са разбрали причината за това и са си решили проблема? Нещо не ми се вярва японците да допуснат да се произвежда кола толкова дълго време с такъв проблем и това да е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #53 Отговорено 28 Октомври, 2023 Сменено ли е маслото на диференциала и на скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badbull 1 #54 Отговорено 28 Октомври, 2023 Лично аз не съм го сменял, но по документи които имам от представителството в Щвеицария колата е обслужена 1000 км преди да якупя, м. април. Имам фактури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #55 Отговорено 28 Октомври, 2023 Хубаво едва ли са сменили на скоростите.Какво пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badbull 1 #56 Отговорено 28 Октомври, 2023 Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badbull 1 #57 Отговорено 28 Октомври, 2023 Че са сменили масата на скоростите и заден деферинциал с масла на Хонда. Ако ги сменя и аз, мислите ли че ще има подобрение. Повечето колеги с този проблем са си сменили масата и пак го имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
badbull 1 #58 Отговорено 28 Октомври, 2023 (Редактирано) ва на втора. При движение в права посока това не се случва. Също така мисля, че се чува по-често при потегля е когато колата не е загряла после като чели не е така. Не знам на какво може да се дължи това. Редактирано 28 Октомври, 2023 от badbull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanio1981 0 #59 Отговорено 14 Септември Привет, колеги! Има ли някой, който вече е решил въпросния проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове