pantany 44 #1 Публикувано 29 Декември, 2017 (Редактирано) Та колеги може би задавам тъп въпрос извинявам се, за което. Питането ми е има ли разлика в захватите и буксите на фаровете преди фейслифта и след. Понеже ми предстой смяна на фарове и преден капак, а и това е другото питане дали капак от фейслифт ще стане на такъв от преди фейс. Колата е акорд 2,4 type s 2004 г. Редактирано 29 Декември, 2017 от pantany Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2 Отговорено 29 Декември, 2017 (Редактирано) На така зададения въпрос, фаровете стават (само че ако си с ксенон и не си намерил ксенонови, които са кът, ще трябва да прехвърлиш карантията от твоите в новите, ако са здрави), а капака не става. Редактирано 29 Декември, 2017 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #3 Отговорено 29 Декември, 2017 Да с ксенон съм но единият не става понеже баласта му е счупен. Благодаря колега ще търся вече по стабилно след нова година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #4 Отговорено 29 Декември, 2017 (Редактирано) Трябват ти фейслифтови - капак, решетка и броня и те са кът понеже фейслифта е само 2 год. /2006-2008/ Редактирано 29 Декември, 2017 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #5 Отговорено 1 Януари, 2018 2004г.Броня и решетка, ако са здрави може да се комбинират с фейсови фарове и капак! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 1 Януари, 2018 По-хубаво от точния модел, който е бил няма. Разликата в противен случай е видима. Може да паснат, но ще се забелязва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #7 Отговорено 2 Януари, 2018 Фейсовия капак ми харесва заради липсата на хромираната лайсна над решетката. А и колеги за да не отварям нова тема имали разлика в еърбеговете между бензин и дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #8 Отговорено 2 Януари, 2018 Няма разлика. За този на волна не съм сигурен дали има значние дали е от фейс или не, но за другите също няма значение. Еднакив са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 2 Януари, 2018 преди 43 минути, h5rov написа: Няма разлика. За този на волна не съм сигурен дали има значние дали е от фейс или не, но за другите също няма значение. Еднакив са. Няма разлика в пасването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 2 Януари, 2018 Преди 1 час, pantany написа: Фейсовия капак ми харесва заради липсата на хромираната лайсна над решетката. Не съм сигурен че само с капак ще минеш. Геометрията му е по-различна от на преди фейса, най-лесно отиваш в морга и питаш. Имай предвид, че баластите от преди фейс не са "болт-он" на телата от фейс, и ще трябва побългаряване, или търсиш баласти от фейс. Запалките по спомен са с еднакви букси излизащи от баласите. Вземи под внимание, че на фейса мигачите са кристално бели и светят повече в жълтата гама, докато преди фейса си светят в оранжево, това е от значение чисто за визуалното ти възприятие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #11 Отговорено 2 Януари, 2018 Благодаря за информацията колега, но е доста трудно да намеря фарове за кола с лява дирекция било то преди или след фейслифт. А и друго да попитам, днес ми казаха, че при смяна на отворени еърбегове трябвало да сменам и някакъв модул Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #12 Отговорено 3 Януари, 2018 Това няма значение, но трябва да ползваш пластините от твойте фарове и рефлекторите за късите (които всъщност са ти ксенон в случая), след което отиваш да ти ги регулират. За еърбега, не знам за какъв модул се говори, сменят се възглавницата и пиропатрона, предполагам компютъра (за еърбега, ако предполжим че има) трябва да се изчисти и/или настрои след такава случка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #13 Отговорено 5 Януари, 2018 Колеги реших да зкупя нови фарове и дилемата е между марката depo и tyc която не съм я чувал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #14 Отговорено 5 Януари, 2018 Ако има начин да ги видиш на живо ще решиш по-лесно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 6 Януари, 2018 ТИК са по-добрите от двете марки, но и двете няма да те впечатлят с качество, и имай предвид че пак трябва да преместиш карантията от старите ти, афтърмаркет ксенон тела никой не прави за нашите хонди. Афтърмаркет има само H1+H1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #16 Отговорено 6 Януари, 2018 Да знам,че ще трябва но единият фар е тоталка заедно с инсталацията и баласта на ксенона. И си мисля дали ще е възможно сега да са с обикнивенни крушки за няколко седмици а март да сложа някакъв ксенон. Сега вече ми останаха само фаровете и коланите да си набавя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #17 Отговорено 6 Януари, 2018 Преди 1 час, pantany написа: Да знам,че ще трябва но единият фар е тоталка заедно с инсталацията и баласта на ксенона. И си мисля дали ще е възможно сега да са с обикнивенни крушки за няколко седмици а март да сложа някакъв ксенон. Сега вече ми останаха само фаровете и коланите да си набавя. Еее кофти колега, съчувствам ти.. Не мисля обаче, че ще можеш да преравиш инсталацията. Почвай да звъниш по обяви за такива които са с ксенон (много трудно е да намериш, направо по-голям е шанса ТоТо да удариш, но нямаш избор), последно цените бяха 600лв. (преди 1.5г.) за двете тела барабар с всичко към тях (баласти и запалки). H1+H1 са с други букси и окабеляване (за късите). Ако ги вземеш и монтираш няма да имаш къси, или както е здрав само единия, ще имаш само един изцяло работещ фар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #18 Отговорено 6 Януари, 2018 Т.е. варянта с обикновенните крушки отпада. А дали ще станат от десняк дизел да взема само баластите със запалките и инсталацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #19 Отговорено 6 Януари, 2018 Не мисля, че има разлика бензин дизел или ляво дясно, важно е пластината която реже светлината да е за ляв волан, т.е. трябва да е твоята, или на шмиргел, ако стане преправи от десния за лява дирекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #20 Отговорено 6 Януари, 2018 Колега, на каква цена ти предлагат фаровете? Колкото до компютъра на въздушните възглавници, аз мога да ти го зануля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #21 Отговорено 6 Януари, 2018 Ами гледах ги tyc по 200 лв бройката. А за възглавниците ще те потърся колега само да ми я върнат в цял вид както преди сблъсъка. Че сега са едни огледи едни чудесий. Трябвало от каксото да мине и трети оглед. Дано до края на февруари да съм ок Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #22 Отговорено 6 Януари, 2018 Лош удар Колега, в Пловдив на околовръсното има морга с 4 или 5 хонди акорд 7-ма с различни двигатели.. Преди и след фейслифт.. За жалост всичко е с десен волан.. Интересува ли те като минавам да му взема телефона..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #23 Отговорено 6 Януари, 2018 Е, като имаш Каксо, защо търсиш части? Застрахователите няма ли да ти оправят всички щети по колата, включително и централата на въздушните възглавници? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #24 Отговорено 6 Януари, 2018 Ами нямал съм право на доверен сервиз понеже колата е над 12 год. И е по експертна оценка кофти, но няма какво да се направи. Дано не съм много назад На 6.01.2018 г. at 20:07, petko_z написа: Лош удар Колега, в Пловдив на околовръсното има морга с 4 или 5 хонди акорд 7-ма с различни двигатели.. Преди и след фейслифт.. За жалост всичко е с десен волан.. Интересува ли те като минавам да му взема телефона..? Мерси колега аз на 12 имам път към пловдив ако може кординати да ми дадеш за мястото ще съм ти благодарен Колеги за да не пускам и друга тема. Оказа се, че имам крив и долен носач, та питането ми е има ли разлика в тях от деснен волан или дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #25 Отговорено 17 Януари, 2018 Колеги за да не пускам и друга тема. Оказа се, че имам крив и долен носач, та питането ми е има ли разлика в тях от деснен волан или дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #26 Отговорено 18 Януари, 2018 Носачът нов. Останаха само двата предпазни колана(шофьорския и пасажерския)Питането ми е различни ли са за десен и ляв волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #27 Отговорено 19 Януари, 2018 Има 2вида, но дали са различни? http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3165,3166,3170,3171,3172&nplgrp=5&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4 EXECUTIVE&nplblk=B__4120 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #28 Отговорено 19 Януари, 2018 Разликата е в цвета на колана - черен и бежов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #29 Отговорено 19 Януари, 2018 Ахам мислех да не би да има някаква разлика в буксите или нещо такова. Значи да вземам смело. Много благодаря колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #30 Отговорено 26 Януари, 2018 (Редактирано) Та колеги почти е готова остана боята, носача, да си монтирам халогените, тапицерия на пасажерската пластмаса и да намеря коланите Редактирано 26 Януари, 2018 от pantany Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #31 Отговорено 26 Януари, 2018 Лека полека стават нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове