Jump to content
Honda_Z

КривИ дискове

Recommended Posts

Да, така е с течностите, майсторите са се уяли и за 20, 40 лв неискат. На Сивика си я смених, маса сервизи обиколих, накрая едни се навиха, ама срещу 75лв...

 

Затова аз сам си правя каквото мога.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е така,когато търсих да я сменя в два сервиза ме питаха какво и има,отварят гледат я казват тя бистра.

Питам ги да ама е зеленикава към черна,отговор нищо и няма ще изкара още доста дълго.

Никой не споменава на колко време се сменя всеки не му се цапа.

При първата и смяна от мен, от единия апарат изтече боза, другите чернилка това не беше спирачна течност.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цветът и не е главният фактор. Има си уред, който мери влагата в нея, но и да го нямат в сервиза, и да е чиста на вид - 3 години са и ок за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От стара течност не може да криви дискове, но може да клеясват буталата( и пак трябва да е на много години и колата да не се кара кой знае колко). Често обаче "масйторите" свалят старите и качват новите дискове. Губи се момента с почистване до блясък на главините преди да се монтират новите. Задължително е да се погледнат и водачите, да се почистят и смажат.

Редактирано от Mad`Head
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, ceco_accord said:

Цветът и не е главният фактор. Има си уред, който мери влагата в нея, но и да го нямат в сервиза, и да е чиста на вид - 3 години са и ок за смяна.

Просто исках да го каже някои това за уредчето.

Да в втория го измериха с нещо като дебел химикал,отговора на майстора беше има още живот.Не ми показа какво свети по този уред.

При положение  че в спирачната система няма циркулация, това с този уред и търсене на влага в течноста  ,в казанчето и чиста проба измама.

В спирачките  апарати е истината и там е реалното състояние на течноста. 

При положение че гаранция не е сменена незнам откога,казах отдолу какво изкарах,за майсторите беше всичко ок.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, mimiron3 написа:

Да, така е с течностите, майсторите са се уяли и за 20, 40 лв неискат. На Сивика си я смених, маса сервизи обиколих, накрая едни се навиха, ама срещу 75лв...

 

Затова аз сам си правя каквото мога.

Това с опресняването на спирачната течност го правя доста редовно, без да сменям цялата течност. Просто сменяйки гумите-летни/зимни, пускам да протече от апаратите. Не е нужно до се помпи и т.н. Винаги изтича по-тъмна спирачна течност в началото. Това е явно от триенето в апарата и овлажняването в маркуча. Важно е да се гледа казана винаги да е пълен с течност, иначе проблем и следва обезвъздушаване и псуване много! 

Също така много внимавайте с обезвъздушавещите щуцери! Отвивайте с много добър инструмент с почукване на ключа, защото често се "омазват" главите и не може да се отвъртят. Също така не се затягат много.

Преди години имах проблем с предни дискове. Минах на "Про кът" и забравих проблема. Нещо важно ми казаха тогава момчетата: Не е ясно главината колко ти бие! Затова и от тук може биенето да се предаде на иначе правият диск. Пускаш стружка и забравяш проблема. Естествено и апаратите трябва да са ОК. Така стана при мен. Реално спирачките съм ги забравил като проблем. Само почиствам, смазвам водачи и сменям калотките. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...