mimiron3 11 #81 Отговорено 15 Ноември, 2020 Да, така е с течностите, майсторите са се уяли и за 20, 40 лв неискат. На Сивика си я смених, маса сервизи обиколих, накрая едни се навиха, ама срещу 75лв... Затова аз сам си правя каквото мога. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #82 Отговорено 15 Ноември, 2020 (Редактирано) При мен е така,когато търсих да я сменя в два сервиза ме питаха какво и има,отварят гледат я казват тя бистра. Питам ги да ама е зеленикава към черна,отговор нищо и няма ще изкара още доста дълго. Никой не споменава на колко време се сменя всеки не му се цапа. При първата и смяна от мен, от единия апарат изтече боза, другите чернилка това не беше спирачна течност. Редактирано 15 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6131 #83 Отговорено 15 Ноември, 2020 Цветът и не е главният фактор. Има си уред, който мери влагата в нея, но и да го нямат в сервиза, и да е чиста на вид - 3 години са и ок за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #84 Отговорено 16 Ноември, 2020 (Редактирано) От стара течност не може да криви дискове, но може да клеясват буталата( и пак трябва да е на много години и колата да не се кара кой знае колко). Често обаче "масйторите" свалят старите и качват новите дискове. Губи се момента с почистване до блясък на главините преди да се монтират новите. Задължително е да се погледнат и водачите, да се почистят и смажат. Редактирано 16 Ноември, 2020 от Mad`Head 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #85 Отговорено 16 Ноември, 2020 (Редактирано) 10 hours ago, ceco_accord said: Цветът и не е главният фактор. Има си уред, който мери влагата в нея, но и да го нямат в сервиза, и да е чиста на вид - 3 години са и ок за смяна. Просто исках да го каже някои това за уредчето. Да в втория го измериха с нещо като дебел химикал,отговора на майстора беше има още живот.Не ми показа какво свети по този уред. При положение че в спирачната система няма циркулация, това с този уред и търсене на влага в течноста ,в казанчето и чиста проба измама. В спирачките апарати е истината и там е реалното състояние на течноста. При положение че гаранция не е сменена незнам откога,казах отдолу какво изкарах,за майсторите беше всичко ок. Редактирано 16 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #86 Отговорено 16 Ноември, 2020 Преди 14 часа, mimiron3 написа: Да, така е с течностите, майсторите са се уяли и за 20, 40 лв неискат. На Сивика си я смених, маса сервизи обиколих, накрая едни се навиха, ама срещу 75лв... Затова аз сам си правя каквото мога. Това с опресняването на спирачната течност го правя доста редовно, без да сменям цялата течност. Просто сменяйки гумите-летни/зимни, пускам да протече от апаратите. Не е нужно до се помпи и т.н. Винаги изтича по-тъмна спирачна течност в началото. Това е явно от триенето в апарата и овлажняването в маркуча. Важно е да се гледа казана винаги да е пълен с течност, иначе проблем и следва обезвъздушаване и псуване много! Също така много внимавайте с обезвъздушавещите щуцери! Отвивайте с много добър инструмент с почукване на ключа, защото често се "омазват" главите и не може да се отвъртят. Също така не се затягат много. Преди години имах проблем с предни дискове. Минах на "Про кът" и забравих проблема. Нещо важно ми казаха тогава момчетата: Не е ясно главината колко ти бие! Затова и от тук може биенето да се предаде на иначе правият диск. Пускаш стружка и забравяш проблема. Естествено и апаратите трябва да са ОК. Така стана при мен. Реално спирачките съм ги забравил като проблем. Само почиствам, смазвам водачи и сменям калотките. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове