sttekata 167 #1 Публикувано 24 Декември, 2017 Здравейте, В ибе попаднах на устройва за чип тунинг и в тази връзка исках да ви питам: 1) заслужава ли си да се прави; 2) какви са минусите след поставяне на чипа; 3) какво се случва с фап филтъра. https://m.ebay.co.uk/itm/Powerbox-Performance-Chip-Tuning-passend-fur-Honda-Accord-Civic-CR-V/382118620053?hash=item58f80b6b95:g:2goAAOSwEeFVI-Ij Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sith 16 #2 Отговорено 24 Декември, 2017 Не се лъжи с тия Powerbox-ове, ако искаш да нямаш проблеми с колата. Ако търсиш по-голяма мощност по-добре направи ремап при кадърен мапер. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 24 Декември, 2017 Ok, мерси ! Весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #4 Отговорено 28 Декември, 2017 А някой , който е правил ремап , да каже къде и дали е доволен, каква е разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Havi 5 #5 Отговорено 28 Декември, 2017 Вчера ходих до Русе да ми махнат DPF филтъра + РЕМАП. От 140 кс на около 180 кс, но не съм 100% сигурен за мощността, понеже не сме качвали колата на диностенд. Иначе съм доволен и разликата във вървежа се усеща. Двете процедури ми струваха 350 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #6 Отговорено 28 Декември, 2017 Чакай да се закача че и на мен ми бръмчи една такава муха в главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #7 Отговорено 28 Декември, 2017 от 8 месеца без DPF + ремап - 181кс. и 405Nm. Чувствителна промяна във вървежа , без разлика в разхода при нормално шофиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #8 Отговорено 28 Декември, 2017 Добре, но след като се махне дпф имате ли темпомат, че някъде бях чел когато се махне дпф спира да работи темпомата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Havi 5 #9 Отговорено 28 Декември, 2017 Момчето, което се занимаваше с софтурното премахване на DPF филтъра ми гарантира, че с темпомата няма да имам проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #10 Отговорено 28 Декември, 2017 След вдигане на конете няма ли по-голяма вероятност за дефекти в двигател, турбо, съединител, скоростна кутия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #11 Отговорено 28 Декември, 2017 Преди 3 часа, a.aleksandrov написа: След вдигане на конете няма ли по-голяма вероятност за дефекти в двигател, турбо, съединител, скоростна кутия? Ако караш постоянно на макс , може би Ако не я караш изобщо ,няма да се чупи. Аз съм човек ,че все нещо ми е счупено пък за една купчина желязо ли да се притеснявам. Темпомата си работи. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deteling 0 #12 Отговорено 12 Февруари, 2018 Някакви впечатление след РЕМАП за проблем с автомата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #13 Отговорено 19 Февруари, 2018 И на мен ми е интересно някой да каже мнение след чипа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #14 Отговорено 25 Февруари, 2018 Здравейте колеги да ви кажа от личен опит, та много е важно да е пипнат софтуера от човек , който разбира. Аз имах проблеми с едни големи "Разбирачи", яко ми бяха омазали софтуера, но това е друга тема. След като ми я пипна човек, който разбира разликата е голяма, колата върви мазно има мощност и няма дупка при включването на турбото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #15 Отговорено 25 Февруари, 2018 Преди 1 час, marinpopov написа: Здравейте колеги да ви кажа от личен опит, та много е важно да е пипнат софтуера от човек , който разбира. Аз имах проблеми с едни големи "Разбирачи", яко ми бяха омазали софтуера, но това е друга тема. След като ми я пипна човек, който разбира разликата е голяма, колата върви мазно има мощност и няма дупка при включването на турбото. Може ли на лично да ми кажеш кои са фирмите дето си пробвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #16 Отговорено 24 Август, 2018 Стои в гаража, веднага след регистрация.., още не съм и сменил маслото, но покачването на мощността ми е в главата.... Така, да помоля РЕМАП-натите да споделят това-онова - ПРОБЛЕМИ или КЕФ е развитието .... ДПФ - с него.., без него..,ако колата е "напомпана"... Принципно, бих го свалил и изчистил,както каза един колега в друга тема - Тея сажди/частици - ще си берем ядовете, ама след време... Ясно е, че след повишаване - ще има износване.... Ясно е, че колкото повече я настъпваш, толкова повече ще е износването/чупенето... Колко е издръжлива, и с какъв % запас е изчислена, и имали изобщо такъв - май е друга тема... Автопилота пък изобщо не ми пука дали ще го има... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ataman 0 #17 Отговорено 9 Декември, 2018 На 25.02.2018 г. at 9:40, marinpopov написа: Здравейте колеги да ви кажа от личен опит, та много е важно да е пипнат софтуера от човек , който разбира. Аз имах проблеми с едни големи "Разбирачи", яко ми бяха омазали софтуера, но това е друга тема. След като ми я пипна човек, който разбира разликата е голяма, колата върви мазно има мощност и няма дупка при включването на турбото. Здравей. Колега сподели кой е сервиза в който си я ремапвал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #18 Отговорено 9 Декември, 2018 (Редактирано) Преди 3 часа, ataman написа: Здравей. Колега сподели кой е сервиза в който си я ремапвал Адлер макар въпроса да не е към мен Редактирано 9 Декември, 2018 от mccoy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #19 Отговорено 10 Декември, 2018 (Редактирано) В София в PS Tuning ме прецакаха,в Овча купел се намират, колкото до чоека, който ми оправи нещата е в Пловдив, който го устройва да ми пише на лично, ще му дам координати Редактирано 10 Декември, 2018 от marinpopov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #20 Отговорено 11 Декември, 2018 А някой да има мнение за VR Performance - Русе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #21 Отговорено 12 Декември, 2018 Преди 16 часа, chavdarbs написа: А някой да има мнение за VR Performance - Русе? Много добри най вече в Русе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #22 Отговорено 12 Декември, 2018 Благодаря,мисля да отида при тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #23 Отговорено 12 Декември, 2018 На 10.12.2018 г. at 9:52, marinpopov написа: В София в PS Tuning ме прецакаха,в Овча купел се намират Здравей, колега! Би ли споделил, какви симптоми е имала колата след тяхната намеса? Да знам какво евентуално да очаквам! Защото по предното лято и аз им бях клиент, след премахването първите 300-400 километра нямаше проблем, след което лампата започна да мига (до тогава въобще не е мигала направо светваше и влизаше в авариен режим), след още 200-250 км. светна за постоянно, но колата не влезе в авариен режим. Обадих им се, те казаха че са взели софтуер от Англия. Ремапнаха я и от тогава никакви грижи. Като дам на контакт лампата за ДПФ въобще не свети, круиза си работи, колата си върви нормално от разхода също съм доволен. За протокола първите коли в България също фабрично нямат ДПФ, та софтуер такъв без да търси ДПФ има оригинален, но тези пичове какъв слагат ??? Да отбележа, че аз поради лични убеждения не искам да и качват мощността. Така, че аз съм доволен засега от тяхната работа по колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marinpopov 5 #24 Отговорено 12 Декември, 2018 мисля, че преди съм описвал просто трябва да се намери поста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #25 Отговорено 12 Декември, 2018 На 25.02.2018 г. at 9:40, marinpopov написа: Здравейте колеги да ви кажа от личен опит, та много е важно да е пипнат софтуера от човек , който разбира. Аз имах проблеми с едни големи "Разбирачи", яко ми бяха омазали софтуера, но това е друга тема. След като ми я пипна човек, който разбира разликата е голяма, колата върви мазно има мощност и няма дупка при включването на турбото. Ами намерих го ! Благодаря за съдействието! Но .... Ще оставя всеки да си прецени сам относно коректността на фирмата. П.П.: не работя в сферата, просто обичам нещата да се изказват до край. За протокола един недоволен и един засега доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #26 Отговорено 12 Декември, 2018 (Редактирано) Значи 50 на 50.Егати сервиза.Ми не,благодаря. Това за протокола. Редактирано 12 Декември, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове