Jump to content
jorkata dinev

Проблем с хидравлика (хидравличната помпа)

Recommended Posts

Здравейте, 

Наскоро и жената се присъедини към семейството на Хонда с (HR-V) и както всяка кола нов ВНОС, изкачат непредвидени разходи и ремонти. 

Миналата седмица, като застудя времето ми направи впечатление, че има едно странно виене и насичане на хидравликата. Когато колата работи на обороти и завъртя волана помпата започва да се товари и се вдигат оборотите на колата.   Огледах маркучите, всичко е ок, няма теч, няма въздух няма нищо. В казанчето, маслото беше в норма, но тъмно с лек червеникав отенък.  Не го бях сменял, затова закупих от "Бултрако" масло PSF-S (за сведение вече е 40 лв.) За 1 час го смених, изчистих казанчето защото имаше боклуци на цедката и налях новото, като мислех че ще се оправи. Да, ама не! Оправи се само насичането виенето си остана и промяната на оборотите си остана, но значително намаля. Има едно леко почукване в рейката, но има още живот в нея. По скоро мисля, че проблема е в хидравличната помпа, но не тече.  Забравих да погледна и ремъците, да не би някой да е хлабав, но тези дни и това ще направя.

Дайте някой добър сервиз, защото техническите ми познания се изчерпаха. Нямам и на идея, какво още мога да направя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ли я обслужил след покупката.На мен ми струваше 500 лв. Но поне знаеш че  е проверено всичко, особено задължителна смяна на маслата на 4 по 4 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз от скоро се присъединих към семейството на Хонда с (HR-V 105кс 5в 2002г.). 

Колата е наследих от братми който не пести от обслужване но и не е човек който ще задалбае в темата (да се понтересува от дискусиите във форумите и т.н.). Той обслужваше колата в Бултрако и следваше техните препоръки и инструкции и можеби и там му е грешката понеже разбирам че е карал колата 2.5 години с масло  10W40 на Castrol, което от изчетенето по темата тук разбирам че не е било по предписание на производителя, въпреки че обслужвана в тяхното представителство. От месец насам започнах да е карам редовно и забелязах абсолютно същите проблеми описани от теб, без да усещам почукване в рейката. За сега не съм е карал до сервиз понеже с тиа празници програмата ми беше динамична и натоварена . Предстои ми да обслужвам спирачки при мои познат майстор и се надявам да открием причината и да отстраним и този проблем. Надявах се да се оправи само със смяна на хидравличното масло но виждам че при теб това е помогнало само частично. Само се надявам проблемът да не се окаже в помпата :(.  Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата, след покупката е обслужена (имам я от 3-4 месеца) и както казах маслото беше сменено, но проблема с хидравликата остана.  

Колега "purri" ако разбереш каква е причината мола да дадеш информация!  За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси :) 

Що се отнася до помпата, ако е тя мисля че ги рециклираха някъде на в София (до Орион). Ще проуча къде и ако имам информация ще пиша!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз следя темата ,моето Харви е със същите симптоми като на колегата Динев ,след смяна на течноста накъсването се оправи,шумът се чува при по студено време. През пролетта планувам отстраняване на проблема. Някъде в форума четох за сходен проблем, колеги бяха сменили О пръстен на щуцера преди помпата и проблема се оправил. Надявам се и при мен проблема да се окаже преди помпата:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.02.2018 г. at 15:36, jorkata dinev написа:

 

 За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси :) 

!

Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10....

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9.02.2018 г. at 9:49, Markony написа:

Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10....

Markony, някъде бях чел за тези О-пръстени, че влизало въздух и т.н. За жалост не го намерих, а нямам спомен как е точно процедурата. Ще те помоля за повече разяснение :( , като например:

 - какви са гумичките

- от къде да ги намеря

- как става процедурата с "ключето, № 10" ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътненията са съвсем обикновени. Нестандартен размер са ,за да не могат да се подменят с универсални.Поръчват се от щатите .Ако не ти се чака месец може да ми пишеш на лични ..

Смяната е елементарна .Развиват се двата щутцера, махат се старите,слагат се новите,намазняват се и се връща  всичко на мястото си.Долива се 100мл хидр.течност.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Днес случайно забелязах че че шланга с твърдата връзка ми е леко омаслен в канала ,където преминава в твърдата връзка. Размърдах го леко но няма силен теч не се вижда струйка. Това го правих при работещ двигател,като въртя волана в двете посоки. Дали е възможно от там да смуче въздух и да е от него звука в хидравликата? Ако евентуално се сменя заедно с твърдата част ли върви?

20180218_145958.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да се види на снимката.Би ли го оградил с червено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи  и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има). 

20180220_194138.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема става изведнъж и то - точно когато не очакваш и ти трябва колата много спешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя е така, за сега не съм забелязал нищо фрапантно. При студено време от време на време се чува помпата. Маслото е сменяно 2 пъти, като вторият път беше преди 2-3 месеца. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Не знам само ако се наложи да се сменя на тези Швейцарки дали ще излезе от рейката или филма ще е пълен плюс нея, че от доло всичко е като заварено

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой знае ли фирма, в която рециклират хидравлични помпи на Honda. На мен в София ми казаха, че помпата не подлежи на рециклиране.

Проблемът с  моята помпа е че трака. Какви са вариантите: нова оригинална или втора употреба ? 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.02.2018 г. at 20:18, pet71 написа:

В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи  и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има). 

20180220_194138.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,имам същият проблем с маркуча.Ти предприе ли нещо по този въпрос?Може ли да се поръча от някъде и колко евентуално ще струва?Или пък се ремонтира?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   За сега нищо не съм предприел ,все още си мисля че  е  зрителна измама при мен- вижда се масло в канала ,но и грам масло не ми се губи и навън около тръбата нямям сълзене. А иначе в раздел Акорд има доста писано за спукани хидравлични моркучи .Имаше колега,който беше рециклирал неговия ,но звукът не беше изчезнал напълно и пак го беше сменил с оригинален. Цената мисля беше над 600 лв. За мен взех решение ,ако се наложи да сменям-ще търся втора употреба от читава италянка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,и аз май ще търся нещо втора ръка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×