jorkata dinev 5 #1 Публикувано 20 Декември, 2017 Здравейте, Наскоро и жената се присъедини към семейството на Хонда с (HR-V) и както всяка кола нов ВНОС, изкачат непредвидени разходи и ремонти. Миналата седмица, като застудя времето ми направи впечатление, че има едно странно виене и насичане на хидравликата. Когато колата работи на обороти и завъртя волана помпата започва да се товари и се вдигат оборотите на колата. Огледах маркучите, всичко е ок, няма теч, няма въздух няма нищо. В казанчето, маслото беше в норма, но тъмно с лек червеникав отенък. Не го бях сменял, затова закупих от "Бултрако" масло PSF-S (за сведение вече е 40 лв.) За 1 час го смених, изчистих казанчето защото имаше боклуци на цедката и налях новото, като мислех че ще се оправи. Да, ама не! Оправи се само насичането виенето си остана и промяната на оборотите си остана, но значително намаля. Има едно леко почукване в рейката, но има още живот в нея. По скоро мисля, че проблема е в хидравличната помпа, но не тече. Забравих да погледна и ремъците, да не би някой да е хлабав, но тези дни и това ще направя. Дайте някой добър сервиз, защото техническите ми познания се изчерпаха. Нямам и на идея, какво още мога да направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Маббаа 1 #2 Отговорено 11 Януари, 2018 Не си ли я обслужил след покупката.На мен ми струваше 500 лв. Но поне знаеш че е проверено всичко, особено задължителна смяна на маслата на 4 по 4 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
purri 0 #3 Отговорено 12 Януари, 2018 Здравейте, и аз от скоро се присъединих към семейството на Хонда с (HR-V 105кс 5в 2002г.). Колата е наследих от братми който не пести от обслужване но и не е човек който ще задалбае в темата (да се понтересува от дискусиите във форумите и т.н.). Той обслужваше колата в Бултрако и следваше техните препоръки и инструкции и можеби и там му е грешката понеже разбирам че е карал колата 2.5 години с масло 10W40 на Castrol, което от изчетенето по темата тук разбирам че не е било по предписание на производителя, въпреки че обслужвана в тяхното представителство. От месец насам започнах да е карам редовно и забелязах абсолютно същите проблеми описани от теб, без да усещам почукване в рейката. За сега не съм е карал до сервиз понеже с тиа празници програмата ми беше динамична и натоварена . Предстои ми да обслужвам спирачки при мои познат майстор и се надявам да открием причината и да отстраним и този проблем. Надявах се да се оправи само със смяна на хидравличното масло но виждам че при теб това е помогнало само частично. Само се надявам проблемът да не се окаже в помпата . Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #4 Отговорено 6 Февруари, 2018 Колата, след покупката е обслужена (имам я от 3-4 месеца) и както казах маслото беше сменено, но проблема с хидравликата остана. Колега "purri" ако разбереш каква е причината мола да дадеш информация! За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси Що се отнася до помпата, ако е тя мисля че ги рециклираха някъде на в София (до Орион). Ще проуча къде и ако имам информация ще пиша! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #5 Отговорено 6 Февруари, 2018 И аз следя темата ,моето Харви е със същите симптоми като на колегата Динев ,след смяна на течноста накъсването се оправи,шумът се чува при по студено време. През пролетта планувам отстраняване на проблема. Някъде в форума четох за сходен проблем, колеги бяха сменили О пръстен на щуцера преди помпата и проблема се оправил. Надявам се и при мен проблема да се окаже преди помпата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 9 Февруари, 2018 На 6.02.2018 г. at 15:36, jorkata dinev написа: За момента аз няма да правя нищо, защото нямам време и финанси ! Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10.... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #7 Отговорено 13 Февруари, 2018 На 9.02.2018 г. at 9:49, Markony написа: Да ти подаря 2 О-пръстена,щом нямаш 5 лв? Сменят се за 10 мин с едно ключе 10.... Markony, някъде бях чел за тези О-пръстени, че влизало въздух и т.н. За жалост не го намерих, а нямам спомен как е точно процедурата. Ще те помоля за повече разяснение , като например: - какви са гумичките - от къде да ги намеря - как става процедурата с "ключето, № 10" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 13 Февруари, 2018 Уплътненията са съвсем обикновени. Нестандартен размер са ,за да не могат да се подменят с универсални.Поръчват се от щатите .Ако не ти се чака месец може да ми пишеш на лични .. Смяната е елементарна .Развиват се двата щутцера, махат се старите,слагат се новите,намазняват се и се връща всичко на мястото си.Долива се 100мл хидр.течност. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #9 Отговорено 18 Февруари, 2018 Днес случайно забелязах че че шланга с твърдата връзка ми е леко омаслен в канала ,където преминава в твърдата връзка. Размърдах го леко но няма силен теч не се вижда струйка. Това го правих при работещ двигател,като въртя волана в двете посоки. Дали е възможно от там да смуче въздух и да е от него звука в хидравликата? Ако евентуално се сменя заедно с твърдата част ли върви? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #10 Отговорено 20 Февруари, 2018 Какво трябва да се види на снимката.Би ли го оградил с червено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #11 Отговорено 20 Февруари, 2018 В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #12 Отговорено 20 Февруари, 2018 Проблема става изведнъж и то - точно когато не очакваш и ти трябва колата много спешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 21 Февруари, 2018 и моя е така, за сега не съм забелязал нищо фрапантно. При студено време от време на време се чува помпата. Маслото е сменяно 2 пъти, като вторият път беше преди 2-3 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #14 Отговорено 21 Февруари, 2018 Не знам само ако се наложи да се сменя на тези Швейцарки дали ще излезе от рейката или филма ще е пълен плюс нея, че от доло всичко е като заварено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hedron 0 #15 Отговорено 22 Март, 2018 Здравейте, Някой знае ли фирма, в която рециклират хидравлични помпи на Honda. На мен в София ми казаха, че помпата не подлежи на рециклиране. Проблемът с моята помпа е че трака. Какви са вариантите: нова оригинална или втора употреба ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firefighter 10 #16 Отговорено 13 Април, 2018 На 20.02.2018 г. at 20:18, pet71 написа: В този канал забелязах че има течност (може би масло) ,но работата е че си стои така без да сълзи и да увеличава нивото си. Опитах се да забърша до колкото можах след това и ми се струва че отново течноста е на същото положение. Ако не се вгледаш може би няма да се забележи. Импулсивно първо писах и тогава четох, а има доста писано в раздела за Акорд за спукани хидравлични маркучи - цени, и т.н. Същевременно се посъветвах в сервиз за ремонт на хидр. системи и реших да изчакам докато не стане по явен проблема там (ако има). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firefighter 10 #17 Отговорено 13 Април, 2018 Колега,имам същият проблем с маркуча.Ти предприе ли нещо по този въпрос?Може ли да се поръча от някъде и колко евентуално ще струва?Или пък се ремонтира?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #18 Отговорено 14 Април, 2018 За сега нищо не съм предприел ,все още си мисля че е зрителна измама при мен- вижда се масло в канала ,но и грам масло не ми се губи и навън около тръбата нямям сълзене. А иначе в раздел Акорд има доста писано за спукани хидравлични моркучи .Имаше колега,който беше рециклирал неговия ,но звукът не беше изчезнал напълно и пак го беше сменил с оригинален. Цената мисля беше над 600 лв. За мен взех решение ,ако се наложи да сменям-ще търся втора употреба от читава италянка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firefighter 10 #19 Отговорено 14 Април, 2018 Благодаря,и аз май ще търся нещо втора ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове