Jump to content
Chumata

Турбо с глава/Д15з6/8

Recommended Posts

Здравейте колеги,

След доста ровене в интернет и четене не намирам ясен отговор на въпроса ми,който е може ли да се турбинира Д15з6 мотор със стоковата си глава коята е P2j-06 мисля. Чел съм такива проекти,но разбираемо всички първо минават към мини ме и после надуват.

Идеята е следната:

-Пълен ребилд на мотора (Биелни,основни и аксиални лагери,сегменти,семеринги по мотора и гумички на клапаните,портване на маслена помпа и замерване,полиране на буталата,гарнитури),като ще проверя износването на цилиндрите и ако се наложи тогава ще се шлайфат и сменят бутала.

-Разработка на сток мотор 1500-2000км със смяна на 2масла през този период

-Кутията е обслужена преди 10к,ново масло МТФ,семеринги, с40 е кутията със стоманени включватели и 4.43фд. 0.702 -5та.

За сетъпа:

-Изпускател от икономик

-Турбо т25/ТД04 нещо от този сорт

-Пътища тук е въпроса53/55мм? Тъй като съм с дросел 60мм?

-Китайски кулер от тези продълговатите и тясните ,който лягат перфектно в долната част на въздухоотводите на бронята.

-Компютър P1J,P06,P28 нещо от сорта

-Генерация на 63-65мм вътрешно

-Блок гард? за налягане макс до 0.8 ще ми трябва ли задължително,

-Инжектори 240цц чета,че захранват спокойно турбо сетъпи около 200кс на запад.

-Съединител нов стоков,като го карам да му подсилят притискателя,тук може да кажете дали има разлика в издръжливостта на съединител от Д15 212мм д16 212мм и Х-РВ 212мм идеята е като купувам да купя този който устисква най-много?

П.п Как ще се държи главата и ще може ли да се настроят смесите с тази глава в ниски обороти?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма мнение по темата ? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия мАтори, требат биели, нз от б20 биелите дали ще станат на d15z6, ако да, са бюджетен вариант, другото по мотора ще деяни, но нещата са далеч по сложни и детайлни от общото описание което си дал

 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 19.12.2017 г. at 12:51, DragooNArT написа:

тия мАтори, требат биели, нз от б20 биелите дали ще станат на d15z6, ако да, са бюджетен вариант, другото по мотора ще деяни, но нещата са далеч по сложни и детайлни от общото описание което си дал

 

Да,колега Б20 биели стават с леко побългаряване,тези стоковите  си държат до  около 200 кс на мотор,не един проект има с такива биели, тях ги оставаме на страни.

Въпроса ми беше насочен към главата,и какво имаш впредвид за по-сложно от описанието което съм дал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале хора що пишете еи така да се намирате у приказка . 
Кои чул кои не б20 биели а ми кажете как го измислихте при положение че човека пита за д15 сиреч 42 мм биелен лагер , а д16 и б16 са на 45 мм . С две думи това го забравете . После биелата на д15 икономик е по дълга от д15б2 да речем което я прави и една идея по дебела на 0,6 държи без да се отваря мотора стига де не е настройвал някои с гъзъси .
Точно обратното икономиците карат най малките горивни камери . Главата няма нужда да се прави да прави каквото и да  било , остава си и се ползва 3 към 4 клапана . Компа се сменя с обд 1 това е .

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои чел кои чул  кои не разбрал , на кои му казали ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 20.12.2017 г. at 16:39, fenabg написа:

Мале хора що пишете еи така да се намирате у приказка . 
Кои чул кои не б20 биели а ми кажете как го измислихте при положение че човека пита за д15 сиреч 42 мм биелен лагер , а д16 и б16 са на 45 мм . С две думи това го забравете . После биелата на д15 икономик е по дълга от д15б2 да речем което я прави и една идея по дебела на 0,6 държи без да се отваря мотора стига де не е настройвал някои с гъзъси .
Точно обратното икономиците карат най малките горивни камери . Главата няма нужда да се прави да прави каквото и да  било , остава си и се ползва 3 към 4 клапана . Компа се сменя с обд 1 това е .

Фен,Благодаря за информацията,да разбирам,че с мойта си глава мога да подкарам турбо дори и в бедните смеси когато работи на 12 клапана и няма опасност  ако мапера си е свършил работата?

Колата е предвидена да навърта  най-много до 3к километра на година,както до момента,с две думи при добре ревизиран и разработен мотор,настроен добре ресурса се увеличава доста.

П.п Обмислям разреждане на мотора,ако е само с дебела гарнитура на главата шанса да Я духне е много-голям,за това трябва да мисля с други бутала или Витара бутала,притеснява ме,че степента с тях ще стане прекалено ниска.

-По калкулатора D-Series Compression Calculator с мойте биели 137мм , Витара бутала и гарнитура от D16Y8,

степента на сгъстяване ми излиза 8.54 : 1 колко е така е друга бира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще ти споделя че в момента в Бг има д16 турбо на 11.2/1  и 1 бар , ако вече не са и дигнали налягането ,че така възнамеряваха момчетата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бас хващам, че двигателя е сток!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 21.12.2017 г. at 18:32, fenabg написа:

Само ще ти споделя че в момента в Бг има д16 турбо на 11.2/1  и 1 бар , ако вече не са и дигнали налягането ,че така възнамеряваха момчетата.

Окей,ама във крайна сметка защо сгъстяват и надуват,то е ясно,че не е сток мотора защото да е цъфнал до сега,а ползата каква им е ,повечето разреждат и надуват яко,при тези пичове точно обратното....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степента на сгъстяване не е лошо нещо. Въпроса при турбиниран двигател е, че решението на проблемите при турбо двигателите се решават сравнително скъпо. Степента на сгъстяване се променя при турбиниран двигател в доста по-голм обхват спрямо атмосферните двигатели.

А пък сгъстен турбиниран двигател трябва да е по-отзивчив, мощен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така съгласен съм,може би най-точната дума е СКЪПО,в моя случай на стокова степен 9.6 : 1,само с пълна ревизия,цилиндрите ще устискат и няма да цъфнат в  горния край към главата без Блок-гард. и какво ви е мнението за надуване 0.7 до 0.8 ,като пак казвам колата не е ВСЕКИДНЕВКА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндрите са доста здрави в горния си край, сега някои ще каже ем защо гард? Ми най лесно ще отговоря щото при зор мърдат в буквалния смисъл, и от там ядовете. Икономика се разрежда достатъчно с оем гарнитура P1K 9/1. Подбора на части за целия сетъп е най важен. Колата която визирах извади 280 коня не е сток освен блока и к.вал и върти до 8200  последно мисля беше 280+. Степента е нужна и за ползването на по агресивни валове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 22.12.2017 г. at 19:10, fenabg написа:

Цилиндрите са доста здрави в горния си край, сега някои ще каже ем защо гард? Ми най лесно ще отговоря щото при зор мърдат в буквалния смисъл, и от там ядовете. Икономика се разрежда достатъчно с оем гарнитура P1K 9/1. Подбора на части за целия сетъп е най важен. Колата която визирах извади 280 коня не е сток освен блока и к.вал и върти до 8200  последно мисля беше 280+. Степента е нужна и за ползването на по агресивни валове. 

Друг е въпроса с оборотите ,със стоковия разпр.вал незнам до колко е удачно да се развърта може би до 6500 най-много, и реално се получава,че колата ще върви добре от 3500 до 6500,колкото до гарнитурата незнам дали няма да е духне а пък подсилени болтове за главата на 0.6-7 мисля,че е излишно. Притесняват ме основно лагерите и цилиндрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са в границите лагерите,няма проблем с тях.Арпове е хубаво,инъче може и да си заминава гарнитурката.

Мисли също така по охлаждането,някой по дебел автърмаркет радиатор.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е така,дайте предложения за лагери и сегменти марка,няма да слагам АЦЛ лагери защото има много противаречиви мнения за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти TPR , Лагери TAYHO или NDC може и DAIDO

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно инжекторите,това е пост на колега от D-series.org

* 240cc/min (stock): 170-180whp
* 310cc/min: 200-240whp
* 370cc/min: 250-275whp
* 440cc/min: 300-325whp
* 550cc/min:350-375whp
* 650cc/min: 400-425whp
* 750cc/min: 450-475whp
* 1000cc/min: 600whp
* 1200cc/min: 700whp
* 1600cc/min: 850whp

Мислите ли,че 240цц на макс ще ме изпълнят като захранване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

310

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам леглата на инжекторите в всмукателя и към горивната рейка,на кой тип инжектори ще паснат най-добре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със скънк2 на консервата и 310 кубика инжектори па станаха, не е въпрос дали ще станат а от какво ще намериш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.12.2017 г. at 11:06, fenabg написа:

Аз съм със скънк2 на консервата и 310 кубика инжектори па станаха, не е въпрос дали ще станат а от какво ще намериш. 

Точно,това си мисля и все пак инжектори от Х22 -23 мисля,че са ми предостатъчни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

XTD Stage 3 - как ви се вижда 230лв с доставката нов,почвам да се колебая дали да не сложа керамика или Х-РВ нов съединител с подсилен притискател ? Мисля,че на Х-РВ 4х4 съединителя издържа повече отколкото стоков на Д15ка сивик,някой наблюдения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще караш колата често и ще имаш километри в града мисли за органичен съединител. Керамиката хваща много добре за старт, но за града след време просто ще се дразниш на колата си и ще ти е кофти. Според мен 200 нм ще издържи фабричен съединител, обаче въпроса е да не идват рязко, както и че живота му ще е намален според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ще се кара до 0.7,след дискутиране с колегата LAMER който е минал през това,стана ясно,че стоковия мап-сензор на колата работи до 0.750 налягане,ако се надуе колата на 0.8 е точно на границата на стоковите цилиндри,бутала и биели и не само, за-това 0.7 към ниската граница,след ревизиран мотор се надявам на 180-190WHP,до това колко НМ ще изкара не знам,тъй като съм и с късо 4.4 крайно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Ето и информация в официалния сайт на XTD, относно характеристиките на ХТD Stage 3 kit ceramic.....

Perfect for Street and proofed on Track!!If you need more info about product or company please click PAGE"Pressure Increase 30%/Torque Capacity 273ft/lbs/Hold 300HP.Professional installation recommended.Just buy parts from us and give to your Mechanic for Install.6 MONTHS or 12,000 miles manufacturer defect warrant

-Относно НМ, 273 Фут/паунд сила се равняват на 370 Нютон Метра и 300кс,с две думи Стейдж 3 ми  е даже леко сейфти ресурс,и все пак имайте в предвид,че измерването на конете в Щатите не е като това в Европа,малко ги завишават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.12.2017 г. at 1:00, Japanese fever написа:

XTD не са много хубави съединители. Насочи се към Exedy, LuK, ACT. Обикновен, а не керамичен и цял диск, а не на плочкиu

Принципно са китайки, не са много за извън писта,има противоречиви мнения,имам добра оферта за Екседи от ХР-В нов пълен кит,някой казват,че ще държи,други не не знам какво да правя.

-Първата покупка е на лице взех чипната Р28ца,сега се чудя и за колектор

-Някой знае ли съществена разлика в изпускателя в горната час на Д15з1 и д15з6/8 дали има,визуално няма,ако има ще е в прозорците на изпускателя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.П ФЕН,въпрос към теб с повишена трудност.Разлика в съединителите на ХР-В само с предно и 4х4 има ли,от гледна точка на издръжливост и в  притискателя ,тъй като до колкото разбирам са на еднакъв диаметър,разликата е в конете 105кс и 125кс около 100кг разлика в тежеста на купето.

Редактирано от Madness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-Решението за сега е клъч за  Х-РВ Екседи с подсилен притискател.

-Приемам предложения за турбо ?

П.п Не намерих информация дали има разлика в Х-РВ 4х4 и 4х2 съединителите относно притискател....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителите са еднакви. 

 

Джапанезе, явно не схвана какво иска да каже автора на темата, че ТУК в България има много ментета ;)  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 29.12.2017 г. at 8:19, Madness написа:

Колата ще се кара до 0.7,след дискутиране с колегата LAMER който е минал през това,стана ясно,че стоковия мап-сензор на колата работи до 0.750 налягане,ако се надуе колата на 0.8 е точно на границата на стоковите цилиндри,бутала и биели и не само, за-това 0.7 към ниската граница,след ревизиран мотор се надявам на 180-190WHP,до това колко НМ ще изкара не знам,тъй като съм и с късо 4.4 крайно.

Колега, от горенаписаното почти няма нищо вярно, а излиза, че все едно аз съм го казал. Нидей така, ше ми се смеят.
Стоковия мап мери точно до 0.782бара(или 1.782 бара абсолютно налягане)
Стоковите  биели държат до 200-230*
Стоковите бутала до 250-280*
Стоковите ризи до 400-450 или дори до 500, при нисък цр, все без блок гард*
* - при читави настройки
0.8 бара като налягане, не са определящи за нищо - от голямо турбо може да извадиш и 400кс на това налягане, от малко може и 140 коне да не изкараш. Хел, ако е достатъчно малко турбото, даже може да загубиш коне.
Въртящият момент получен от един двигател не е обвързан с предавките и крайното предаване в кутията. Двигателят е този, който дава въртящ момент, кутията единствено го мултиплицира, за сметка на обороти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда,че не съм разбрал точните възможности на издръжливостта на дадения мотор,от което мога само да се радвам,че така дискриминираните Д-серий могат да раздават достатъчно бой.

-Да избора на турбо  ми е голяма въпросителна.

П.п Джапанизе,за дългите скорости и турбото е така,но на тези коне които се целят ако е подкарам с дълго крайно,то ефекта от него ще е в отрицателна посока.Ако беше над 300+ гогава щеше да е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- За сега не мога да кажа на 100% кой ще е настройва,по-скоро имам препоръки за мапери,но това впоследствие ще го реша...

В крайна сметка винаги съм готов да приема оферти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,в проект съм вече от доста време и, за това нищо не съм писал.

Мотора е разглобен, на блока ще се прави зачистващ минимален Хонинг.

Ще слагам сегменти първи ремонт 0.25+, и ще правя една процедура с разпилването на ключа на сегмента за да го вкарам в норми за цилиндъра.

-Въпроса ми е ,някой знае ли колко е хлабината на сегмента в ключа от ръб до ръб на стоков сегмент за Д15з6 бутала Пм7 ? В менюала няма никаква информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...