Niakoi 43 #1 Публикувано 15 Декември, 2017 Като купих колата преди около половин година, си регулирах фаровете, защото не бяха добре. Направих ги да светят на около 20 метра на къси. На всеки фар има отзад електромоторче, което би трябвало да регулира фара по вертикала. Фаровете са ксенон, колата е след фейслифта. Прибирам се преди малко и ми прави впечатление, че фаровете ми светят на не повече от 10...11 метра, а нищо не съм пипал. Незнам да има как да свалям или вдигам фаровете от шофьорското място - мисля че не може, защото не съм виждал досега копче за това. Някой казват, че фаровете били с автоматично регулиране!? Някой може ли да обясни набързо, как става това регулиране и ако не е автоматично и не може с копче, за к'ъФ **й са тези моторчета!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 305 #2 Отговорено 15 Декември, 2017 При ксеноните може да е автоматично, нека други да кажат. При обикновените има копче с 3 положения- нормално и другите две свалят надолу когато задницата е натоварена. Но такова регулиране на 10, на 20м е мн. субективно и не се прави така. Или на стенд или на стена, има размери за разстояния за всяка кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #3 Отговорено 15 Декември, 2017 Регулирах я на стена и после светеше на 20-ина метра без да пречи на насрещно движещите се. Никой никога не ми е пресветкал заради фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #4 Отговорено 15 Декември, 2017 преди 32 минути, JapCar написа: При ксеноните може да е автоматично, нека други да кажат. При обикновените има копче с 3 положения- нормално и другите две свалят надолу когато задницата е натоварена. Така е, на колите с оригинален ксенон, нивото на светене се регулира автоматично в зависимост от натоварването на предната и задната ос. Направено е така, за да светят фаровете винаги на едно и също ниво. Няма начин да се промени самичко нивото, филмираш се сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 15 Декември, 2017 Факт е, че не светят на дълго. И моите са така. Или поне аз не съм доволен. Хубавото на ксенона е, че светят точно, а не разсяно, но не и на дълго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #6 Отговорено 15 Декември, 2017 Преди 1 час, JapCar написа: Или на стенд или на стена, има размери за разстояния за всяка кола. Можеш ли да ме насочиш към тези разстояния, че на първият реглаж на който ходих,ги регулираха доста добре в моя полза,ноо..премигват отстещните.Веднага на др.място,със съвременна апаратура,но пък ми се вижда,че губя няколко ценни метри.За ксенона(китайския ) ,какво да ви кажа и аз съм със същите впечатления,като колегата по горе. Светят крушките добре 2-3месеца и после им пада интензитета. Възможно е в близко бъдеще да ги разкарам и да сложа night breaker-ите.На дългите съм такива,модела +110% и направо си е удоволствие шофирането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #7 Отговорено 16 Декември, 2017 Фейслифта с фабричен ксенон е със саморегулираща се височина. И аз имах съмнения по едно време, но се успокоих като проверих дали работи по следния начин: Спирам вечер пред тъмна стена, пускам късите и се качвам в багажника. Задницата на колата кляка едновременно с което светлите петна на стената се качват малко нагоре, а след секунда слизат там където са били при празен багажник. Като сляза от багажника -всичко се случва по обратния ред. Така проверяваш дали ел. и мех. части от системата работят. Самата настройка на фаровете си е отпред -в тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове