Jump to content
L Marivov

Проблем на ходовата част при Honda Civic 2.2 I-CDTI

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От два месеца съм собственик на Honda Civic 2.2 I-CDTI, 2006-та година. Още преди да закупя автомобила, който е "втора ръка" забелязах,че след като пусна волана в движение, автомобила веднага тръгва на дясно. Въпреки този проблем, както и леко смачканата предна броня от двете страни около халогените, реших я купя .Преди да купя колата се обадих в застрахователната компания за да разбера дали е имала ПТП, увериха ме,че няма. Бях сигурен, че проблема идва от реглажа и веднага отидох в сервиз който се занимава само с реглаж. След реглажа проблема си остана същия, наложи се да го направят отново, но подобрение в поведението няма. Може проблема да идва от друго, нямам представа! Моля колегите за мнение и евентуално решение на проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам как това би решил проблема!? Ако може да ми обясните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почне да дърпа на другата страна :) естествено пътя трябва да е без никакъв наклон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо, какъв е проблема в такъв случай? Наскоро и сложих нови гуми и със сигурност места на гумите и джантите са разменени, но продължава да ми дърпа на дясно. Какъв може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти видя ли данните от реглажа? Механиците казахи, че са направили реглажа по спецификации или са имали трудности. Ако реглажа е направен по спецификациите (надявам се си правил реглаж и на 4-те колела) значи колата няма криво шаси или, ако има то е малко и не се отразява на сходимостта. На мен като са ми правили реглажа ми казаха момчетата - опитхаме се да го вкараме в спецификациите, но на това и онова колело не може, близо е но това е макс. което може да направим. При мен едната причина беше, че бях с по-къси пружини, а другата, че май  колата беше удряна преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направен е лазарен реглаж на предните гуми, но не знам защо закачиха устройства и на задните. След първия реглаж стойностите в зелено са минимални, а при втория изкараха отклонение 0,00 ....0,00.. и т.н , което е ( не реално, не възможно е да сведат всички отклонения до абсолютна 0) . Реглажът е правен в  Люксембург и се надявах хората тук да разбират, но май нищо не разбират. Най- добре е да се прибера в България и да я стегна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи ли са утройства и на задните, защото реглажа се прави и на 4-те колела. Това, че задният мост не завива не значи, че няма спецификации на camber, toe и caster - това са трите параметъра, които се коригират при реглажа.

tirecambertoe.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора на 8-ма отзад реглаж няма , за да може да се прави трябва да се сменят Caster and toe set с къстъм регулируеми части

TDI north and south в Англия го правят и е доста солено

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:), Marto.

Аз ного не разбира.., но бих проверила това:

крива джанта, крива гума, амортисьор, лагер, карета, тампони от страната на проблема и после волан, ако не е решено. Опитните колеги да кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията и информацията!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред отиди да ти проверят гумите и да ги качат на баланс. Ако са от 60-те големия сняг е съвсем възможно те да са проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми дърпаше леко надясно, но като смених гумите, сега всичко е О.К.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е единият носач да е леко изкривен и оттам да идва проблема. Щом има следи ниско до халогените, може да е имало контакт с бордюр и оттам и крив носач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×