Restless 209 #1 Публикувано 14 Декември, 2017 Засилва ми се чувството че колата губи антифриз Казанчето има съвсем малко, на самото дъно, радиатора питата най-отгоре непокрита - долях 200гр и се покри, но това е втори път за последния месец Радиаторът е сменен преди година, така че го изключвам, маслото сменено преди седмица - без симптоми На място огледана колата при смяната на маслото - нищо видимо Какво остава? Водна помпа да капе в движение? Нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #2 Отговорено 15 Декември, 2017 Огледай радиатора на парното. Възможно е да има теч от някоя връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 17 Декември, 2017 Едва ли е водната помпа.Невидимите течове са спукан маркуч,който хвърля струйка върху генерацията или направо под двигателя.Хваща се намясто с форсиране на двигателя за 10-15 мин,обаче лятото да се вдигне бързо налягането. Изпарения антифриз ако е оригинален-зелен оставя петно в зелен до виолетов цвят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #4 Отговорено 17 Декември, 2017 Колега, колата имали Газ? Въпросната загуба на антифриз може да идва от изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #5 Отговорено 18 Декември, 2017 да, има газ - ако е от изпарителя как може да се провери ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #6 Отговорено 18 Декември, 2017 (Редактирано) Най лесния начин, но и най несигурен е да се опиташ да подушиш антифриза в радиатора, ако усетиш мирис на пропан бутан - ясно. По тежката процедура без намесата на "газаджия", е да спреш газта от крана на бутилката и си възтановиш за известно време водните пътиша(маркучи) , да покараш на бензин и да дебнеш за загуби. Успех! Редактирано 18 Декември, 2017 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #7 Отговорено 19 Декември, 2017 не няма мирис нито в купето нито под капака Маслото се смени преди 10 дена (след като заподозрях) - в нормално състояние за масло на 8-9К км Стрелката си стои както обикновено малко под средата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 19 Декември, 2017 Оказа се че радиаторът пак пуска отгоре на връзката метал-пластмаса Според вас има ли смисъл да ходя където ми го смениха тази година януари месец? Честно казано ми се струва невероятно да се уважи гаранция Как да разбера какъв точно ми е радиатора - за 2ра ген фейслифт, излизат 2 размера радиатори, от какво зависи кой е правилния? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #9 Отговорено 20 Декември, 2017 Казаха че ще има гаранция... да видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #10 Отговорено 21 Декември, 2017 Не е зле да си провериш(смениш) капачката на радиатора. Може да надува заради нея и затова да се е спукал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #11 Отговорено 28 Декември, 2017 ъпдейт със седмица закъснение. Ходих в сервиза, казаха че е надувана колата до 1.5атм но отникъде не е текнало - било радиатор, било съединение, било към цилиндри. Допълниха антифриза и ще следя нивото. Освен хипотеза за пропускане от изпарителя на газовата - което ще става само в движение и от топлината ще се изпарява засега няма заподозрени... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #12 Отговорено 28 Декември, 2017 По принцип много бързо може да разбереш дали е от изпарителя, но трябва известно време да караш на бензин. Вземаш една подходяща муфа, откачаш двата мъркуча от изпарителя и слагаш муфата като байпас. Така спираш притока на антифриз към изпарителя и ако отново пада нивото в казанчето значи проблема е другаде. Ако се запази нивото, ще трябва да търсиш някой майстор за да провери изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове