Jump to content
JapCar

Съединител Акорд 2007, 2.0, бензин

Recommended Posts

Когато я купих не забелязах, че съединителя е малко различен от всички коли които съм имал, но постепенно го осъзнах.
Ефекта- при тръгване по баир/на стръмно, т.е. под товар, се усеща притреперване леко в момента на тръгване. След като е вече в движение при превключване на коя да е скорост не се усеща нищо странно. Напоследък май го има и на равно. Въобще тръгването не е уверено, трябва да вдигна обороти преди да тръгна, на което не съм свикнал и не ме кефи.
При нормално тръгване оборотите рязко падат и трябва да я лъжа на полусъединител и повече газ. Даже в началото когато я купих я гасих няколко пъти като новобранец.
Струваше ми се, че двг нещо не е наред, бедна смес/липса на мощност при ниски обороти, бях се заел с диагностики, но до никъде не я докарах, но пък си върви добре, разхода е нисък.
Колата е на 140хил. км, не знам дали е сменян съединителя, но отделя доста ниско, т.е. теоретично не е износен. Правил съм тест за буксуване на 50-60 км скорост на 4та рязко натискане на газта, мисля, че е нормално.
Започнах да си мисля, възможно ли е да не е обезвъздушен съединителя и да има такъв ефект- ниско отделяне и притреперване? До сега да съм пробвал обезвъздушаване, но не е лесно достъпен щуцера нито отдолу, нито отгоре, май трябва да свалям тротъл бодито.

Въздух в спир. система лесно се усеща, но тук не знам как е...и не би ли трябвало сам да се обезвъздуши с времето, вдига се горе, обратно през цилиндъра на педала и през казанчето?
Не знам дали има автоматично регулиране и да компенсира износването (едно време колите имаха регулировка, сега май нямат). Теоретично при износен съединител отделя високо, нормално е да е в средата, но при мен е ниско...Или пък да е сменян наскоро, но с некачествен...

Друга причина може да е тампон/и на двг.

Знам, че повечето ще кажат сменяй съединителя, всеки майстор с кеф ще потвърди тази диагноза, но до там няма да стигна, отиваме на продаване. Смяна на горен/долен цилиндър може да направя само ако се убедя от какво е, проба/грешка няма да има. Та, искам да изключа всички причини извън съединителя. Както казах до там няма да стигна. Четох по други форуми за други марки- в половината от случаите и след смяна на съединителя ефекта е останал, понякога намалял...
Каква диагностика да направя? Възможен ли е такъв ефект от въздух в системата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Според мен нямаш проблем с колата.

Не са и тампони.

П.П. Предишните ти коли Хонди ли бяха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със сивик и при мен го има това претрисане при тръгване на ниски обороти и като съм чел си е направо съединител.оправясе с с смяна.ако го оправиш проблема пиши ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това претрисане го има и при мен от доста време,но съединителя отделя от 2/3-ти от хода му,демек малко над средата.Скоростите си влизат нормално,като имам и присвирващ от време на време лагер на съединителя.Съединителя го имам оригинален от coxmotorparts но за сега си стои на топло в шкафа.Ти такъв звук от лагера имаш ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Според мен нямаш проблем с колата.

Не са и тампони.

П.П. Предишните ти коли Хонди ли бяха?

Проблем има, да не ми е първа кола...Това, че някои са свикнали с това притрисане, не значи, че е нормално.

Само последната беше Хонда като тая, но дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това претрисане го има и при мен от доста време,но съединителя отделя от 2/3-ти от хода му,демек малко над средата.Скоростите си влизат нормално,като имам и присвирващ от време на време лагер на съединителя.Съединителя го имам оригинален от coxmotorparts но за сега си стои на топло в шкафа.Ти такъв звук от лагера имаш ли?

Нямам звуци, всичко е наред с изключение ниското отделяне (което не ми пречи, свиква се) и вибрациите при тръгване.

Звуци от лагери може да има, но не и тресене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4 с 60 дизела мобе би и да го хванеш.н бензина с тоя въртящ момент не мисля. При мен като тръгна съединителя първо много трудно нацелвах предавките във интервала 6-7000оборота. Вече накрая много трудно вкарвах 1ва и задна. Вибрациите са възможни от деформации по маховика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4 с 60 дизела мобе би и да го хванеш.н бензина с тоя въртящ момент не мисля. При мен като тръгна съединителя първо много трудно нацелвах предавките във интервала 6-7000оборота. Вече накрая много трудно вкарвах 1ва и задна. Вибрациите са възможни от деформации по маховика.

Буксуването ще се хване, но не е това проблема, тогава би отделял горе, накрая...Скоростите както казах включват отлично.

Да не разводняваме темата, ама какви са тия 7000об, щом така експлоатираш колата сигурно сменяш съединители и накладки всяка година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене тресеше при зацепване много.. Чак не се траеше. Имах чувството, че ще се разпадна при потегляне. :)

Иначе отделяше нормално (ниско). Не буксуваше. Само много тресеше и педала беше станал по-твърд на натиск.

Смених комплект съединител и всичко си дойде на мястото. Няма тресене и твърд педал..

Старото феродо почти беше допряло до нитовете.. Може би още 1 десета му е трябвало..

 

П.С. Колата е с двигател r20a3 и в момента на смяната на съединителя беше на 190000 км. Това и е първата смяна.. Толкова е издържал оригиналния..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене тресеше при зацепване много.. Чак не се траеше. Имах чувството, че ще се разпадна при потегляне. :)

Иначе отделяше нормално (ниско). Не буксуваше. Само много тресеше и педала беше станал по-твърд на натиск.

..

При мен педала не е твърд. Щом е бил износен докрай, защо педалът не се вдигнал, което е общ симптом и е нямало буксуване? Очевидно зависи и от конструкцията на различните съединители, материал/омекване на пружини.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не.

Според мен нямаш проблем с колата.

Не са и тампони.

П.П. Предишните ти коли Хонди ли бяха?

Проблем има, да не ми е първа кола...Това, че някои са свикнали с това притрисане, не значи, че е нормално.

Само последната беше Хонда като тая, но дизел.

При подаване на повече газ, пак ли имаш претрисане? Ако отговора ти е "не", значи наистина нямаш проблем. Свикнал си да потегляш с малко газ на предната ти дизелова кола и сега ти е трудно да свикнеш, че бензинката иска повече обороти от дизела за да потегли нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При подаване на повече газ, пак ли имаш претрисане? Ако отговора ти е "не", значи наистина нямаш проблем. Свикнал си да потегляш с малко газ на предната ти дизелова кола и сега ти е трудно да свикнеш, че бензинката иска повече обороти от дизела за да потегли нормално.

 

Е, при повече газ го няма и може и да има някакво влияние от навика от дизеловата, но все пак си има проблем. Всички други са ми били бензин, в БГ сега също е бензин, та мога да направя сравнение.

Не е болка за умиране, не е нетърпимо, но и дребните неща ме дразнят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×