kalin.zlatarov 0 #1 Публикувано 14 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Имам проблем с пръскалките на предното стъкло. Поради някакви причина са със собствено мнение и пръскат когато си поискат. Пръскалките на фаровете ми работят без проблем, но тези на предното стъкло почти никога не пръскат. Забелязвам, че вече дори не се чува шум от машинката, която би трябвало да "всмуква" вода за тях. Опитах да изгася фаровете, за да не пръска на тях, но пак нямах успех. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем може ли да даде мнение по въпроса? Интересува ме също така дали машинката за пръскалките на фаровете и тази за стъклото е една, или са две отделни. Ако може да препоръчате също начин, чрез който мога по някакъв начин да прочистя тръбичките, за да бъда сигурен дали проблема не е просто запушена тръбичка. Колата е 2.2 i-CTDI Executive Facelift. Благодаря предварително! Редактирано 14 Ноември, 2017 от kalin.zlatarov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2 Отговорено 14 Ноември, 2017 Две отделни са (помпичките).Преди сме почиствали системата на стъклопочистване с оцет.Сега може и да има някаква химия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #3 Отговорено 14 Ноември, 2017 Помпичките са 2 отделни. Монтирани са на казанчето. Горната е за фаровете, долната за чистачките. Направено е така по обясними причини -приоритет на чистачките според наличното ниво в казанчето. Едва ли е от запушен маркуч, по скоро дюзите, но пък всичките да са запушени??? По-скоро е ел.проблем -хлабави контакти. Когато пръскат силна ли е струята и с еднакъв дебит ли е от всички дюзи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin.zlatarov 0 #4 Отговорено 14 Ноември, 2017 Благодаря за отговорите колеги. Цецо, когато последно ги видях да пръскат, лявата пръскалка пръскаше едвам едвам, а дясната си пръскаше добре. Затова си мисля, че може и да е запушена дюза, но странното е, че изобщо не се чува механичен шум от машинката. Ще опитам с някой метод за отпушване и ако не се получи ще сменя машинката, че е много кофти точно през зимния сезон да не работят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin.zlatarov 0 #5 Отговорено 14 Ноември, 2017 А случайно някой може ли да ми каже цена за тази машинка 2-ра ръка, за да не се изцакам с някоя скъпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #6 Отговорено 14 Ноември, 2017 20лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #7 Отговорено 14 Ноември, 2017 Преди да купуваш нова помпичка, убеди се, че е от нея. Измъкни маркучето от дюзите и виж дали излиза вода като задействаш лостчето. При изгасен двг, на контакт ще чуеш добре и шума от моторчето. Ако се окаже, че няма звук, сваляй подкалника и провери с мултиметър идва ли напрежение на извадения кабел. Така ще установиш проблема, т.е не тръгвай отзад напред със смяна на помпичката преди да си сигурен за запушени дюзи и липса на напрежение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin.zlatarov 0 #8 Отговорено 14 Ноември, 2017 (Редактирано) Така и смятам да направя колега. Петък или събота ще я гледам. А има ли някакъв шанс тия машинки да са различни при фейса и префейса, че като гледам доста неща по колите се различават? Редактирано 14 Ноември, 2017 от kalin.zlatarov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #9 Отговорено 14 Ноември, 2017 На мен ми бяха запушени дюзите. Промих ги с оцет и сега мия стъклата и на колата зад мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin.zlatarov 0 #10 Отговорено 18 Ноември, 2017 Да ъпдейтна ситуацията. Оказа се, че едната ми клема се е разхлабила. Затегнахме я и всичко е 6. За достигането на казанчето направо свалихме бронята. Не е невъзможно да се достигне след сваляне на подкалника, но мисля, че е по-голяма играчка от това да се свали бронята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 18 Ноември, 2017 (Редактирано) Не е невъзможно да се достигне след сваляне на подкалника, но мисля, че е по-голяма играчка от това да се свали бронята. Не съм правил нито едно от двете, но мислех, че моторчетата са откъм подкалника и без да го сваляш целия, само ако го открехнеш, ще са достъпни. Мисля, че така се сменя и крушката на габарита. Редактирано 18 Ноември, 2017 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalin.zlatarov 0 #12 Отговорено 20 Ноември, 2017 Моторчето за пръскалките на стъклото се пада отстрани на предната броня, а моторчето за фаровете е отпред. През подкалника ще може да се достъпи моторчето за стъклото, но това за фаровете ще бъде премеждие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #13 Отговорено 21 Ноември, 2017 Здравейте на всички. След, като се занимавах с ремонтиране на халогените (спукани стъкла). След сваляне на левия халоген има пряк достъп до казанчето и моторчето за пръскалките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #14 Отговорено 21 Ноември, 2017 Здравейте на всички. След, като се занимавах с ремонтиране на халогените (спукани стъкла). След сваляне на левия халоген има пряк достъп до казанчето и моторчето за пръскалките. На фейслифта около халогените има пластмасови декоративни рамки, които се свалят лесно отвън (на щипки), но не видях как може от там да се свали целия халоген. Вероятно някъде отдолу под бронята може да има достъп до халогена за смяна на крушките ако се свали пластмасата там. На предния Акорд махнах с клещи спуканите стъкла и залепих на декоративните рамки отвътре със силикон плексигласови стъкла (извити с нагряване от тънък плексиглас). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #15 Отговорено 21 Ноември, 2017 Ето тази тема от преди няколко години след,като ремонтирах халогените. В нея съм приложил снимка на отвора в бронята, откъдето се развива халогена. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94018&hl= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #16 Отговорено 21 Ноември, 2017 Ето тази тема от преди няколко години след,като ремонтирах халогените. В нея съм приложил снимка на отвора в бронята, откъдето се развива халогена. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94018&hl= При теб е съвсем различно, на фейслифта е друго: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #17 Отговорено 22 Ноември, 2017 Извинявам се за предния ми пост,ако съм подвел някой за халогените. Колегата „JapCar" е прав за разликите в халогените между преди фейслифта и фейслифта. Когато съм с мобилната версия не ми изписва под аватара информация за модефикацията на автомобила, дори и самият автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове