Morpheus 4 #1 Публикувано 13 Ноември, 2017 Здравейте, До сега карам акорд 5, но се замислям за скок и да се ъпгрейдна до акорд 8 ( комби ). Интересува ме дали тази кола е оборудвана от завода с активна система за подтискане на шумовете и ако да дали има някакъв ефект. Ако може собствениците да кажат впечатлени по въпроса. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #2 Отговорено 13 Ноември, 2017 Аз не съм чувал. ANC работи на принципа на улавяне (чрез мирофони) на паразитния шум (гуми, вятър) и генериране на звукови вълни с противоположна фаза на тях, което води до унищожаването им. Това май го имат само много high-end коли. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 14 Ноември, 2017 Точно така работи ANC и нашите автомобили имат тази екстра! Ето какво пишат англичаните за нея: https://hondakarma.com/threads/active-noise-cancellation-anc-system.1471 ANC може да помага да се намали шума от двигателя и търкалянето по пътя, но реалността е, че на мен 8ма генерация ми се стори много по-зле обезшумена от 7ма и правих допълнителна шумоизолация на врати и калници - не говоря за това колко тихо работи двигателя, а за това как дрънчи като минава през неравности или паваж. Иначе Хонда слагат ANC на различни модели от 2006та насам. Тъй като използва сравнително проста електроника (евтин процесор и два микрофона), явно им излиза доста по-евтино от това да шумоизолират купето с повече, и по-хубави материали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #4 Отговорено 14 Ноември, 2017 Прочетох темата. Там пише, че само коли от Южна Африка, Испания и Франция имат тази система, и то само Дизел версиите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Betelgeuse 0 #5 Отговорено 14 Ноември, 2017 Аз съм на мнението, че в 8ма серия шумоизолацията е много, ама много зле... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #6 Отговорено 14 Ноември, 2017 Аз съм на мнението, че в 8ма серия шумоизолацията е много, ама много зле... Едва ли ще е по-зле от 5-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #7 Отговорено 14 Ноември, 2017 Ще бъдеш изненадан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #8 Отговорено 15 Ноември, 2017 Тъй, като много се колебая в избора (освен че съм пристрастен към марката), но какво ще кажете за Волво Х70, или Мерцедес Е класа. Интересува ме мнение за возия, тишина, здравина, как ще ги класирате, защото не съм се возил/шофирал нито една от 3-те. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #9 Отговорено 15 Ноември, 2017 Аз избрах, хондата без да имам никакви впечатления пред Е-класа 220 цди. Не съм очаквал, качеството да е над това на Бенз, но колата ми е 2010-та година, а бенца беше 2007. След като съм карал вече Хондата 15к км, пак бих избрал Хондата пред Бенца, има нещо в този автомобил който ме кефи страшно много. По принцип не съм фен на конкретна марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6163 #10 Отговорено 15 Ноември, 2017 Най-добре е ти лично да си пробваш и 3-те, понеже всеки трупа различни и субективни впечатления. От колегите с Акорд 8 все някой ще се съгласи "да ти даде 1 кръгче". Аз карам 7-ма и няма да съм много обективен, но: Имах 2-ма познати с Волво, версията ХС 70. Външно красавци, возеше меко, но и валяжно се клатеше, вътрешно -сравнително удобно (без твърде аморфните и хлъзгащи се седалки), багажника по-плитък от моя и не вървеше повече от Акорда ми, дип че беше 5 цилиндров дизел. Проблема и на двамата, бе че рекламният слоган на Волво -"завинаги твое", се оказа много верен -едвам ги продадоха (на безценица). Е класа (вече предния модел) само веднъж съм карал и не ми хареса. Твърде пластмасово гланцов и поскърцващ беше интериора, и пак не вървеше прилично, но и моторчето и беше слабичко -някаква бензинова четворка. Хондите имат 1 "тъничко" предимство. Моторите им се развъртат някак без усилие и с ентусиазъм, докато и на 2-те горни (а и на доста други автомобили) имаш чувството че искаш кой знае какво от двигателя като го подканиш с газта. То е един вой, едно сърдене че го безпокоиш, едни паразитни шумове, въобще "що ли го молиш". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #11 Отговорено 15 Ноември, 2017 Аз имам приятел с някакво новичко Волво, прецакаха му се валовете в главата и то така, че трябваше нова глава. Намери употребявана в Интернет на доста солена цена, а като дойде се оказа, че е заварявана и тя. Друг мой приятел си взе дизелов двуврат Мерцедес и като му писна от проблемите с дюзите и помпата си взе Тойота Версо и сега е доволен. За съжаление не съм се интересувал точно от моделите на колите, за да бъда по-обективен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeorgiD 46 #12 Отговорено 15 Ноември, 2017 (Редактирано) За Волва само лоши работи мога да коментирам и то от колега на работа, стигна се до смяна на блока на бензиновия му мотор на S60-то му, поръча го от ибей, засега работи. Съжалявам обаче за Мерц конкретно и дизелите им просто е уцелил грешната кола, мога да ти покажа Мерц на 730к км от до каран в БГ с БГ нафта, купуван е чисто нов 2004 от Балкан стар 220 цди. Мерц са може би едни от най-здравите автомобили, незасегнати от кризата... Редактирано 15 Ноември, 2017 от GeorgiD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #13 Отговорено 15 Ноември, 2017 Може би колегата трябва да уточни за каква Хонда/Мерцедес/Волво, или по-точно от коя година. W212 facelift е уникална кола... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Morpheus 4 #14 Отговорено 16 Ноември, 2017 Благодаря на всички за мненията.Ще остана верен на марката.Когато дойде яйцето на г*** ще помоля някой да даде едно кръгче с 2.2 дизел автомат ( такава харесвам ). Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове