ЧОЧО 23 #1 Публикувано 5 Ноември, 2017 Здравейте колеги, Някой да се е справял с премахването на EGR клапана софтуерно след неговото "затапване" или по просто казано да не пали "чека" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 6 Ноември, 2017 На доста коли съм го направил,но през софтуера на Романото.Предполагам ,че има и подобни устройства за триене на определние грешки след възникването им. Това не всички Хонди го позволяват обаче.След 2006 най сигурния начин е след изгасване на двигателя или след контакт преди зпалване,но не и на работещ двигател. Поразцъкай малко софтуера си на ГИ и виж какви опции има през ОБД-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #3 Отговорено 6 Ноември, 2017 (Редактирано) Нямам втори софтуер Markony - “течна фаза”. Устройствата за триене на гршки след 2006 - Да са само при контакт, което предполага пак да си карам на светещ чек, няма да виждам други евентуални грешки и ще ми занулява “тримовете” всеки път. Мам..му една ламаринка и за няма 15 мин. каране чек. При дизелите могат да се справят с компа, а при бензиновите защо не става ... Редактирано 6 Ноември, 2017 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #4 Отговорено 6 Ноември, 2017 А защо си го затапил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #5 Отговорено 6 Ноември, 2017 Защото от почти 4 год. като захладнее и климатика почти не работи (не товари двигателя) дългите тримове скокват над минус 15% и пали чек богато особенно когато работи по дълго време на място и в задръстване. Това разбира се е когато е на газ. Та... като затапих ЕГР-а всичко с тримовете си дойде на мястото и даже изчезна еднократното заиграване на оборотите на празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #6 Отговорено 6 Ноември, 2017 Според мен проблема ти е в газовата уредба. Аз бих оправил това при положение, че всичко друго ти е наред!Очевидно нищо не си е дошло на мястото след като си го затапил, щом пускаш темата. Преместил си проблема на друго място! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #7 Отговорено 7 Ноември, 2017 (Редактирано) Vancho Не съм с газова уредба, а с течна ... и очевидно всичко си дойде на място - спора е излишен. Независимо в газово или в течно състояние се подава газта, то това е Алтернативно Екологично гориво и най малко се нуждае от EGR. До колкото знам доста колеги с Газов Инжекцион се оплакват от нестабилен празен ход .... Markony написа - "На доста коли съм го направил,но през софтуера на Романото" Основното ми питане е за 2.0 мотор 155к. някой препрограмирал ли е компа, за 2.4 мотора знам , че може и се рефлашва сполучливо. Редактирано 7 Ноември, 2017 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #8 Отговорено 7 Ноември, 2017 (Редактирано) Нека Маркони да обясни защо се налага да се байпасне ЕГР-а. И аз като Vancho смятам, че трябва да може да се настрои да работи корекно и с ЕГР, както е на бензин, особено пък при течната фаза, където би следвало дозирането да е още по-добро. Аз съм с АГУ с изпарител и никога не съм имал проблеми с богата/бедна смес или ЕГР. До колкото аз съм запознат, 2.0 не го модват. Редактирано 7 Ноември, 2017 от Чавдар K Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #9 Отговорено 7 Ноември, 2017 Проблема зареди, който затапих EGR-а мога да го реша с настройка на инжекторите, но това повлиява на храненето след 4500 оборота - тръгва леко към бедно. Според мен !?! поради различната скорост на горене на газта и бензина, само при продължителна работа на място и в задръстване когато според мен EGR-а работи най често вкарва не съвсем доизгорели газове и се получава преобогатяване , тримовете скокват на минус, EGR-а пак вкарва ..... и така до светване на чек богато. Днес оставих двигателя да работи 1 час на място и дългите тримове стигнаха до минус 5,5% и при последвалото 45 минутно задръстване за 8 км. се вдигнаха на минус 4,5%. Преди да затапя ERA-а при тези условия съм пред светване на чек богато .... като това зависи и на какво качество газ съм попаднал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #10 Отговорено 7 Ноември, 2017 Аз предполагам,че може хардуерно да се излъже,с емулатор.Каква грешка записва? На моя Опел съм изхвърлил EGR-а и съм сложил емулатор собствено производство. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #11 Отговорено 7 Ноември, 2017 PO401 EGR "A" Flow Insufficient Detected Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chovek69 9 #12 Отговорено 1 Април, 2018 Възраждам темата, понеже имам абсолютно същите симптоми след слагане на течна фаза. На празен ход STFT e + ,a LTFT бяга надолу (но се стабилизира при -8 до -10). При движение всичко се оправя. Чистих MAP-сензора, запуших няколкото цепки по дебелата тръба за въздуха (докато чакам новата), но никакъв ефект. Като разкача буксата на EGR като че ли намалява ефекта. Чочо пробвал ли си да чистиш EGR клапана. Според това, което четох, той работи (отваря се) само при слабо до средно натоварване, но не и при празен ход. Да не е така че да са ни леко запекли клапаните отворени и да вкарват постоянно газове ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #13 Отговорено 2 Април, 2018 (Редактирано) При p0401 не е ли точно обратната логика - няма достатъчно преминаване на изгорели газове обратно към всмукателния колектор. Това говори едно задръстване на пътищата или запушване на клапата в затворено състояние. Пътищата на к серията са едни и същи и с Pcv пътищата. Отваряш и чистиш и тогава би трябвало да се оправи чека. Клапата не работи на празен ход. Ако е спекла отворена обаче ще имаш бедна смес, а не богата . Няма как егр газовете да обогатяват сместа - напротив отсъствието на тоя газ( който е предвиден от еку) при запушени пътища означава ,че инжекторите ще се опитват да намалят горивото постоянно , за да поддържат сместа. Чистене на егр пътищата оправя p0401. Редактирано 2 Април, 2018 от ivailopp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #14 Отговорено 2 Април, 2018 Преди 7 часа, ivailopp написа: При p0401 не е ли Колега грешката се появява след Затапването на EGR На 4/1/2018 at 13:16, chovek69 написа: Чочо пробвал ли си да чистиш EGR клапана. Според това, което четох, той работи (отваря се) само при слабо до средно натоварване, но не и при празен ход. Да не е така че да са ни леко запекли клапаните отворени и да вкарват постоянно газове ? Изчистих и проверих, клапана затваря без пропуски. Затапването съм го направил така, че да не пречи на движението на клапана /EGR-а/ , но уви немож го излъга японеца лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове