Neophyte 2 #1 Публикувано 27 Октомври, 2017 Привет От известно време забелязвам, че нещо се случва по двигателя. На място ако форсирам или в движение освободя скорост, обортомера пада до 350-400 оборота, двигателя се разтриса за 1-2 секунди и след това оборотите се нормализират. Другото, което ми прави впечатление е че около 2000-2500 има развъртане, като при Втека, но после си го има и него на 4500. Тоест нещо се случва в ниските обороти. Някой да е имал такъв проблем, защо си мисля, че е някакво запушване на филтър или нещо от тоя сорт? Спорен ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asdasdsadas 37 #2 Отговорено 27 Октомври, 2017 Прегледаи свещи, кабели, като за начало почисти стъпковото моторче и зареди от друга бензиностанция.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #3 Отговорено 30 Октомври, 2017 Добре, заредих от друго място (няма промяна), поръчал съм свещи и кабели и въздушен филтър за всеки случай ще сменян. Но ще задам глупав въпрос - къде е стъпковото моторче? Не го намирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #4 Отговорено 30 Октомври, 2017 Веднага след дросела, отзад, откъм купето. Малко е заврян на тегаво място, но има начин, и се сваля за почистване сравнително лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 30 Октомври, 2017 Може би е по-добре със снимки. http://www.diymyhonda.com/accord/clean-your-iacv-idle-air-control-valve/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #6 Отговорено 30 Октомври, 2017 Да и аз мислех, че е това, но хич не бях сигурен, защото не го виждах добре много ви благодаря, надявам се нещата, които поръчах и моторчето да успея да ги направя идните и ще кажа какъв е бил резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #7 Отговорено 31 Октомври, 2017 И така по между другото си виж PCV клапана,който е на капака на главата. Трябва като го свалиш и като го разклатиш вътре да чуваш едно буталце как се движи и трябва да пропшуща само от едната страна въздух накисни го в някакъв разтворител .Принципно това си е консуматив и е добре да се сменя, ако не всяка поне през 1-2 смени на маслото. Другото което ми идва на ум е да си направиш една профилкатика на EGR клапана и пътищата му. Сваляне почистване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #8 Отговорено 31 Октомври, 2017 Благодаря, колега! Хванал съм се да го стягам и това го включвам в предстоящите процедури Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 3 Ноември, 2017 Я пробвай да сипеш 100 октанов бензин. Имам същата- Ф18, както и Б18ка сивик. Ф ката палеше тегаво и вадеше тия сиптоми. Взех добавка на бардал. Това като не помогна изолация временно на ЕГР и чистене ЕАЦВ. Имаше лека промяна. После сипах 100 октана и се оправи. Ама се ползва само за палене, иначе е на газ. С Б18ката същата работа. Даже с 95 глъхнеше. Скапано ни е горивото просто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #10 Отговорено 4 Ноември, 2017 Пробвах го това, обаче не помогна, нямаше никаква разлика. Смених въздушния филтър и свещите и има малка промяна. Предполагам, че като отворя ЕГР и стъпковото моторче, ще има разлика. Като цяло колата не е била поддържана и сигурно датата такива процедури, ще трябва да направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #11 Отговорено 5 Ноември, 2017 А чистене на въглеродни отлагания дали ще помогне? 60 кинта е и няма да си развалиш металната гарнитурки на егр и магистралата до него (под колектора). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #12 Отговорено 5 Ноември, 2017 Това въглеродно почистване върши ли работа ако отлаганията са много, тоест ако трябва да се накиснете и тръкне с нещо по принцип, а не е просто за продухване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #13 Отговорено 6 Ноември, 2017 Това с тия почиствания без разглобяване, изобщо не ми се вярва, а ако става въпрос за EGR да почисти-забрави! Като го отвориш и като видиш за каква гняс става дума,то с четка и разтворителие е трудно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Neophyte 2 #14 Отговорено 6 Ноември, 2017 Абе, предпочитам да я отворя, око да види, ръка да пипне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове