civicgonemad 60 #1 Публикувано 11 Октомври, 2017 Имаше преди време тема за този онлайн магазин, но от доста време я няма. Та реших да ида да ми полират фаровете и да ми сложат ксенон + лупи и декоративни капачки. Да съчетая полезно и красиво и да стане както трябва. Чували сте в Пловдив за Стоян Бухала и знаете какво прави, и от колко време го прави. Като цяло качествени лупи на разумни цени предлагат само 2 сайта и единия е гореспоменатия. Реших да взема от тях, защото цената беше с 10 лева по-ниска и защото просто не бях чувал за другия магазин. Харесах, звъннах, поръчах, дойдоха, платих... Увериха ме, че всичко е plug and play няма несъвместимости Да имаше преглед. Предупредиха ме да видя дали няма нещо счупено от транспорта. Всичко беше здраво. И филма се почна. Филм с оправия и търговия по български! Филм с нагли търговци дето си мислят, че като се скрият зад телефона и могат да правят каквото си поискат. Дай на българина малко пари и му гледай сеира(за търговеца говоря). Занесох ги да ги сложат... Ама диаметъра на лед пръстена, по-известен като angel eyes се оказа по-голям с 2-3 милиметра от този на декоративната капачка. Самата капачка има скосено на върха за самия пръстен. И ся... Трябваше или да побългарявам или звъня да питам що аджеба са ми дали по-голям ринг... Звъннах и ми обясниха как едва ли не съм се прецакал и съм си нещата от горепосочения Онлайн магазин. "НЯМАЛО точен размер пръстен за тези капачки!" Имало този, който ми е изпратен по-големия имали и друг размер който бил по-малък и ако ми го сменили ще трябва да изстържа вътрешния ръб на капачката. Също така капачката има вътрешно ръбче за ограничение и дупки за крачета евентуално да спомена. И не стига, че нямало ами трябва и да си заплатя разходите за куриера... Не стига, че те са пратили нещата на произволно избиране още малко и що да не поема едни 10-12 лева за транспорт насам-натам? В прав текст ми заявиха по телефона : "Това е положението!" Избор никакъв! Казах си "Ок, майната му! Като се затвори фара няма да личи толкова!" Днес обаче изникна и проблем с захващането на лупите, който пак трябва да побългаряваме ако искам да ги сложим ! Не е кой знае какво, но нали всичко беше PLUG AND PLAY! Пак звънях... Този път исках да ги върна директно и да ми върнат парите. Първоначално се започна чисто по български " Ще ви звънем след малко" един куп мрънкане и след около 30 минути звъннаха. Обясниха ми колко са хубави лупите, как нямало точен размер пръстен за тези декоративни капачки и прочее... Хвърляне на кал в очите по бай Ганьовски. Един куп ненужни приказки. Накрая се съгласиха да ги върна с оригиналните кутии и т.н. както е дошло при мен. Явно се надяваха да не ги пазя... И айде пак отново транспорта трябваше да е за моя сметка!? Ето една извадка от едни закони на КЗП, които в този магазин отричат! При мен не са минали 14 дни, а едва 7. И нещата няма да останат така! Дерзайте! Право да анулирате покупката В ЕС вие имате право да анулирате онлайн покупката в срок от 14 дни - "период за размисъл", който започва да тече от деня, в който получите поръчаните продукти. Може да решите да анулирате поръчката, поради каквато и да е причина, в рамките на "периода на размисъл", дори ако само сте си променили мнението. Продавачът е длъжен да ви върне парите в срок от 30 дни. Възстановената сума трябва да включва всички понесени от вас разходи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #2 Отговорено 12 Октомври, 2017 Здравей колега,аз го ядох тоя с едни неграмотници от село Първенец.Разликата е че при мен става въпрос за моторна водна помпа,купена от тях и върната им за гаранционен ремонт.Кажи им отново че ще си търсиш правата чрез КЗП,прати им извадка от закона от сайта на КЗП,за да им стане ясно че не се бъзикаш и би трябвало да ти се получат нещата щом покупката не отговаря на обявеното.В краен случай подай сигнал в комисията и така. Не ги оставяй да се ебават,трябва да се научат че и клиента има права освен задължения. Тия шушляци неграмотни от Първенец ми се обадиха няколко дни след като аз им звънях и ми върнаха парите за помпата и транспорта и казаха че така преценили за най-правилно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Тях не ги е страх от КЗП. Всеки ден се занимавали с оплаквания и знаели как стоят нещата. Ама като им се свиди 5-6 лв за доставка ще си плащат глобите. Редактирано 12 Октомври, 2017 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #4 Отговорено 12 Октомври, 2017 Не ги е страх защото е тегава процедурата,молби,оплаквания,фактури,касови бележки и т.н. се изискват от тебе. А след колко време ще е проверката,и кога ще получиш отговор и компенсация евентуално,никои не може да ти отговори. При мен обстоятелствата бяха на моя страна,защото пак казвам онези търгаши не можеха да пишат и говорят чист български и при подробно обяснение от моя страна подкрепено с цитати от ЗЗП явно се ошашкаха и разбраха че няма да им мине номера.Те не искаха и да ми върнат помпата в 30 дневният срок и тогава си поговориха с мой познат адвокат,които им разясни че в такъв случай ще ги съдя и всичко приключи успешно за мен. Щом продукта не отговаря на описанието си в правото си да го върнеш в 14 дневен срок,така че действай. И после сподели за крайният резултат. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cap_Slow 175 #5 Отговорено 12 Октомври, 2017 Аз пък си взех стелки от тях за Акорда и паснаха идеално. Чак се учудих, защото това е третия сайт, който ползвам за поръчка на стелки и все имаше нещо, което да не ми хареса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #6 Отговорено 12 Октомври, 2017 Аз съм един от първите, които си купиха лупи с ксенон от там (беше края на 2009-та). Сложих ги на англичанката и заспаха. Да - едната не отсичаше идеално светлината отгоре - ама не са ги правили те, а някъде в Китай. Тогава подозирах, че може и да е от крушката - ходих на място и ми дадоха възможност да я подменя с друга. От тогава съм купил два или три парктроника, три комплекта странични мигачи (бели - за калник), и три комплекта сиви крушки за мигач. Другото, което трябва да спомена е, че при едните крушки имах промяна в плана и се оказа, че ще ми трябват с ненасрещни пъпки, за разлика от тези, които бях взел. И това го установих сигурно едно 6 месеца, след като ги купих. Отидох в магазина (на ул.Резбарска) с крушките, на които не бях разпечатал блистера, но и без документ за покупка и най-човешки помолих за подмяна, след което ми ги смениха за такива, каквито ми трябваха и трябваше да си коригират наличността заради това. С по-горното не казвам, че не са възможни и издънки, но обикновено недоволните хора са по-мотивирани да пишат от доволните. Най-малко ми се струва редно да се обобщава с определения като "търговия по български". Утре-вдругиден не се знае дали и вие няма да започнете и вие да се занимавате с бизнес и ще сте обречени, преди да сте започнали, защото щом сте в България обезателно правите "търговия по български"... И аз, когато пращам нещо по Еконт, слагам опция купувачът да си го види и тества, но ако го върне да плати транспорта в двете посоки. По този начин и получавам пратки. Като отидете да върнете нещо в магазин, искате ли си парите за горивото, изгорено с повторното ходене до там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #7 Отговорено 12 Октомври, 2017 Аз по една случайност работя в онлайн магазин и не практикувам "търговия по български"... Нито аз нито колеги, нито управителя ни би си позволил такова отношение или фрази от рода "Това е положението!" От къде на къде ще пратиш нещо несъвместимо и различно от това което са обещали? За качеството на лупите не мога да кажа. Увериха ме че били много хубави ама как да знам като не мога да ги сложа... Никъде не пише Morimoto или нещо такова... Има един китайски или японски йероглиф и толкова... Нито размер ни дявол! Нищо не мога да кажа по въпроса с качеството. Ама за качество на отношение... И от къде това чувство за безнаказаност?!!? Последното изречение на управителя им беше "Айде пратете ги за наша сметка и дано сте доволен!" Колко щедро! Толкова готино ми стана, че ми се прииска да поръчам още 5-6 комплекта, че да мога да ги върна след разправията и с тях! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #8 Отговорено 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Право да анулирате покупката В ЕС вие имате право да анулирате онлайн покупката в срок от 14 дни - "период за размисъл", който започва да тече от деня, в който получите поръчаните продукти. Може да решите да анулирате поръчката, поради каквато и да е причина, в рамките на "периода на размисъл", дори ако само сте си променили мнението. Продавачът е длъжен да ви върне парите в срок от 30 дни. Възстановената сума трябва да включва всички понесени от вас разходи. Колега това откъде си го взел, защото аз не го виждам в закона? "Някои търговци може да не поискат да заплатите разходите по връщането на стоките. Търговецът обаче трябва да ви информира, ако се налага да поемете разходите за връщане на стоките. Ако не направи това, търговецът ще трябва сам да заплати тези разходи. Не трябва да поемате никакви други разходи, за които не сте били уведомен" http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_bg.htm Според мен си по-скоро в тази графа "Ако стоки, закупени от вас в ЕС, се окажат дефектни или не изглеждат или не работят по начина, посочен в рекламата, продавачът трябва да ги поправи или замени безплатно, да ви върне парите или да ви направи отстъпка." Редактирано 12 Октомври, 2017 от Z-Ro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 12 Октомври, 2017 Продавай колата, тя е виновно :D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #10 Отговорено 12 Октомври, 2017 (Редактирано) Можеш да върнеш всичко в 14 дневен срок стига да е във вида в, който си го взел и със всичките му документи. В случая най-важния документ е касовия бон за да бъде сторниран. При онлан покупките нещата са по-строги към търговеца, защото клиента не може да прецени точно продукта. И пак ви казвам как ме уверяваха, че всичко е точно и е "Plug and play" , и как всички части си съвпадат. За замяна не можем да говорим явно, защото те просто НЯМАТ точен размер и НЯМАТ какво да пратят. Но са решили, че ще си затворя ей така очите. "Карай да върви...! " Типично! В понеделник съм в КЗП... "Такова е положението!" Не можай да вдигна едни 10-20 коня с тези лупи ейй! Редактирано 12 Октомври, 2017 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #11 Отговорено 14 Октомври, 2017 Подобно отношение е масово при майсторята в БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 15 Октомври, 2017 Същото беше и да си ги неше взел от Ибей, но щеше да дадеш 90лв барабар с ксенона. Всички от там пазаруват. И няма как да ти обяснят нещо, което не знаят. Не ги защитавам, просто не ги ползвайте и не им развивайте бизнеса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове