eklipze 1 #1 Публикувано 16 Септември, 2017 Здравейте, моля за малко помощ при разчитане на грешка от ECU. Ето клип, който заснех след окъсяване на буксата за диагностика: https://youtu.be/afkHr8dzeUI Колата е Civic 1999 D14Z2 блок, D16Z6 глава, OBD1 конверсия, P1J ECU с все още незапоени елементи за Втека и несвързан конектор за Втек клапана. Съответно колата още не е настроена. Според мен грешките са две - 9 и 10, но не съм сигурен и за това реших да питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #2 Отговорено 16 Септември, 2017 Имаш едно премигване, пауза и след това 9, според мен това е грешка 19. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #3 Отговорено 16 Септември, 2017 Здравей,колега!Изглеждат като грешка 9 и 10 да.Трябва да е датчика за входящ въздух на тръбата на интейка при обд2 който липсва при обд1.Вероятно това бърка екуто,но не знам как се решава,вероятно софтуерно.А дали е зацепена както трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #4 Отговорено 17 Септември, 2017 Не е ли 9 и 19?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 279 #5 Отговорено 17 Септември, 2017 Само 9 CYP Sensor (Cylinder) defective circuit or unplugged / defective sensor. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #6 Отговорено 17 Септември, 2017 (Редактирано) Дългото премигване се брой за 10 , и после имаш 9 бързи премигвания . Грешката ти е 19. 1 O2A - Oxygen sensor #1 2 O2B - Oxygen sensor #2 3 MAP - manifold absolute pressure sensor 4 CKP - crank position sensor 5 MAP - manifold absolute pressure sensor 6 ECT - water temperature sensor 7 TPS - throttle position sensor 8 TDC - top dead centre sensor 9 CYP - cylinder sensor 10 IAT - intake air temperature sensor 12 EGR - exhaust gas recirculation lift valve 13 BARO - atmospheric pressure sensor 14 IAC (EACV) - idle air control valve 15 Ignition output signal 16 Fuel injectors 17 VSS - speed sensor 19 Automatic transmission lockup control valve 20 Electrical load detector 21 VTEC spool solenoid valve 22 VTEC pressure valve 23 Knock sensor 30 Automatic transmission A signal 31 Automatic transmission B signal 36 traction control found on JDM ecu's 41 Primary oxygen sensor heater 43 Fuel supply system 45 Fuel system too rich or lean 48 LAF - lean air fuel sensor 54 CKF - crank fluctuation sensor 58 TDC sensor #2 61 Primary oxygen sensor 63 Secondary oxygen sensor circuit 65 Secondary oxygen sensor heater wire (black wires) 67 Cat Converter 71 random misfire cylinder 1 72 random misfire cylinder 2 73 random misfire cylinder 3 74 random misfire cylinder 4 80 EGR Valve/Line 86 ECT sensor - Cooling System 91 Fuel Tank pressure sensor 92 EVAP Solenoid/Valve/Vacuum Lines Редактирано 17 Септември, 2017 от AeronTM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #7 Отговорено 17 Септември, 2017 (Редактирано) Когато има къса пауза между дълго и късо премигване едното се брои десетица другото единици,но на клипа паузата е по-голяма за това си мисля че са различни.Освен това колегата не е с автоматична скоростна кутия че да дава такава грешка? Редактирано 17 Септември, 2017 от Civic ZC Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eklipze 1 #8 Отговорено 17 Септември, 2017 Точно така мисля и аз. Паузата е прекалено дълга, а и съм с ръчна скоростна кутия и грешка 19 я изключваме от сценария. Ще продължа да следя моментите, в които ми светва чека и ще проверявам дали грешките са консистентни. Благодаря за отговорите! Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 17 Септември, 2017 9-10 са грешките. Виш си кабелите на Буксата на иата. Грешката на делкото може и да ти е от разменени позиции на cip сензора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eklipze 1 #10 Отговорено 19 Септември, 2017 (Редактирано) IAT сензора нали отпада при смяна на всмукателя с такъв от D16Z6 и вече се ползва TA сензора, който е на гърба на всмукателя? Мисля него да проверя. А CYP сензора къде да го търся? Edit: Видях, че СУР сензора се намира в делкото, ще го проверя и него. А възможно ли е тази грешка да я хвърля, защото след като смених главата не съм сменил и ролката с раздвижна или такава от D16Y8? Делкото иначе е завъртяно на нужните градуси, стреляна е със стробоскоп. Редактирано 19 Септември, 2017 от eklipze Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове