Anonimous 2 #1 Публикувано 14 Септември, 2017 Здравейте, сивик аеродек англичанка 90кс .1,4. За една седмица сменям 2 гарнитури и тази е леш. Оригиналната беше една като корк. Препоръчайте ми каква и от къде да взема майстора се видя в чудо момчето. Маже ли се със силикон освен гарнитурата някакви дъги имало по картера? Изобщо всякаква информация ми е полезна или да кажете къде в Бс може да я направят. Сякаш я гори или топи не знам но става на парчета и илиза отстрани и мирише на гума... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 14 Септември, 2017 Слага се силикон. И от 2-те страни, но в резумни количества все пак... Силикона не е скъп. Ако я е пренатегнал също може да се е скъсала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #3 Отговорено 14 Септември, 2017 (Редактирано) Най-добре вземи оригинална от Хонда (Бултрако ли, там каквото е при вас). Чувал съм, че се слага силикон в ъглите, където са извивките. По принцип не е лесна манипулация, а и не е лошо да провериш на какви стойности се затягат тези болтове. Ей ги стойностите и реда на завиване на болтоверте 92-95 Oil Pan D15B7, D15B8, D15Z1 and D16Z6: 96-00 Oil Pan D16Y5, D16Y8, B16A2 and D16Y7 all use this method for torque: Редактирано 14 Септември, 2017 от Japanese fever 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #4 Отговорено 14 Септември, 2017 Една питане скоро ще сменявам маслото на колата d15z8 сивис аеродеск и мисе ще и гарнитурата на картера, че малко пуска масло иматели схема за такъв двигател за стягането и какъв силикон се слага-същатата ли е като показаната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #5 Отговорено 15 Септември, 2017 (Редактирано) Тъй, за 3ти път ще я сменяме ))))) това в рамките на седмица ))))) до сега сме слагали PAYEN и двата пъти води се ХАРТИЕНА.... не знам какво значи но е около 40лв. Първия път уж пренатегната. Втория път нищо й нямаше и се къса просто. Картера не е крив. В склада имат само PAYEN за 40лв и ELRING за 24лв... коя е по-удачно да се сложи оригинална трябва да чакам 3 седмици сам оза доставка после не се знае кога ще ме приемат абе месец без кола,,, нямам толкова време карам всеки ден. От тези двете коя е по-качествена едната се води PAPER а другата Rubber. Каквото и да значи това аз буквално си го превеждам, но явно има някаква разлика в материала щом изрично се упоменава... Коя е по-удачно да се сложи? ПП: много благодаря на колегата Japanese Fever много изчерпателен и точен както винаги! Схемите ще влязат в употреба! Едно уточнение само ако може - натиска от 12Nm за гарнитурата на моята кола ли е двигателя е D14Z4. Ако не къде да видя за моята колко колко е натиска? Редактирано 15 Септември, 2017 от Anonimous Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 15 Септември, 2017 12Nm силата на стягане на всяко болче с резба M6 с дължина 15 мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #7 Отговорено 15 Септември, 2017 Благодаря колега! От трите марки - Payen, Elring и Victor Rein коя е по-добра само тези намерих в Бс. Пайенска слагахме 2 пъти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #8 Отговорено 15 Септември, 2017 Аз ще взема от колегата dindin BGA, какъв силикон да сложа евентуално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #9 Отговорено 15 Септември, 2017 (Редактирано) За D14Z4 гарнитурата, която става със сигурност BGA OP9394. Силикон не съм слагал никъде,течове също няма. Най-голям проблем имах с махането на старата от капака, другото е песен и става бързо. Редактирано 15 Септември, 2017 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anonimous 2 #10 Отговорено 3 Октомври, 2017 Развитие по темата. След поредната смяна на гарнитурата сложихме BGA по препоръка на колегата jijane. С Пайена не се получиха нещата... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1253 #11 Отговорено 3 Октомври, 2017 Силикон сложихте ли? И натягате на 12 Nm, че да не стане пак беля. Аз ползвам такъв на капака на клапаните: http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-REINZOSIL-VICTOR-REINZ-70-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B0 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #12 Отговорено 1 Май, 2019 Колега какво стана с гарнитурата?при монтажа слага ли силикон?натягали я с динамотричен ключ?има ли някакви особености при смяната? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове