Jump to content
Anonimous

Проблем с гарнитурата на картера

Recommended Posts

Здравейте, сивик аеродек англичанка 90кс .1,4. За една седмица сменям 2 гарнитури и тази е леш. Оригиналната беше една като корк. Препоръчайте ми каква и от къде да взема майстора се видя в чудо момчето. Маже ли се със силикон освен гарнитурата някакви дъги имало по картера?  Изобщо всякаква информация ми е полезна или да кажете къде в Бс може да я направят. Сякаш я гори или топи не знам но става на парчета и илиза отстрани и мирише на гума... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се силикон. И от 2-те страни, но в резумни количества все пак... Силикона не е скъп. Ако я е пренатегнал също може да се е скъсала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре вземи оригинална от Хонда (Бултрако ли, там каквото е при вас). Чувал съм, че се слага силикон в ъглите, където са извивките. По принцип не е лесна манипулация, а и не е лошо да провериш на какви стойности се затягат тези болтове.

 

Ей ги стойностите и реда на завиване на болтоверте

 

92-95 Oil Pan D15B7, D15B8, D15Z1 and D16Z6:

 

366328d1400876704-torque-spec-civic-sing

 

 

96-00 Oil Pan D16Y5, D16Y8, B16A2 and D16Y7 all use this method for torque:

366329d1400877101-torque-spec-civic-sing

Редактирано от Japanese fever
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една питане скоро ще сменявам маслото на колата d15z8 сивис аеродеск и мисе ще и гарнитурата на картера, че малко пуска масло иматели схема за такъв двигател за стягането и какъв силикон се слага-същатата ли е като показаната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, за 3ти път ще я сменяме :)))))) това в рамките на седмица ;)))))) до сега сме слагали PAYEN и двата пъти води се ХАРТИЕНА.... не знам какво значи но е около 40лв. Първия път уж пренатегната. Втория път нищо й нямаше и се къса просто. Картера не е крив. В склада имат само PAYEN за 40лв и ELRING за 24лв... коя е по-удачно да се сложи оригинална трябва да чакам 3 седмици сам оза доставка после не се знае кога ще ме приемат абе месец без кола,,, нямам толкова време карам всеки ден. От тези двете коя е по-качествена едната се води PAPER а другата Rubber. Каквото и да значи това аз буквално си го превеждам, но явно има някаква разлика в материала щом изрично се упоменава... Коя е по-удачно да се сложи? 

 

ПП: много благодаря на колегата Japanese Fever много изчерпателен и точен както винаги! Схемите ще влязат в употреба! Едно уточнение само ако може - натиска от 12Nm за гарнитурата на моята кола ли е двигателя е D14Z4. Ако не къде да видя за моята колко колко е натиска? 

Редактирано от Anonimous

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12Nm силата на стягане на всяко болче с резба M6 с дължина 15 мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! От трите марки - Payen, Elring  и Victor Rein коя е по-добра само тези намерих в Бс. Пайенска слагахме 2 пъти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще взема от колегата dindin BGA, какъв силикон да сложа евентуално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За D14Z4 гарнитурата, която става със сигурност BGA OP9394. Силикон не съм слагал никъде,течове също няма.

 

Най-голям проблем имах с махането на старата от капака, другото е песен и става бързо.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитие по темата. След поредната смяна на гарнитурата сложихме BGA по препоръка на колегата 

jijane. С Пайена не се получиха нещата...
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силикон сложихте ли? И натягате на 12 Nm, че да не стане пак беля. :)

 

Аз ползвам такъв на капака на клапаните:

http://avtochasti.store/%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-REINZOSIL-VICTOR-REINZ-70-%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B0

 

Clipboard02.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво стана с гарнитурата?при монтажа слага ли силикон?натягали я с динамотричен ключ?има ли някакви особености при смяната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...