Jump to content
Sawbg

Въпрос за Ремус

Recommended Posts

Карам Хонда Сивик Спорт 1.7 CTDI 2004г.
И искам да ми ръмжи по злобно (така да кажем)

Права генерация ли трябва да правя или само Ремус да си купя ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

С права генерация ще постигнеш по-добър ефект но не очаквай чудеса 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ми трябват чудеса, просто искам малко по така да е :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дрелка и свредло ще свършат работа.

Дупчиш гърнето и пробваш.

Ако не е достатъчно злобно дупчиш пак и т.н.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко злоба да изкара четири цилиндров астматик 100 коня. По-добре парите да се дадат за нови спирачки или гуми, отколкото за кюнци.

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Турбо колите по принцип са доста по безшумни от атмосферките, защото турбото играе и роля на шумозаглушител, за да постигнеш някакъв ефект със сигурност ти трябва по отворена генерация и само крайно гърне.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че колегата го написа с ирония, оценявам чувството му за хумор. Иначе темата е стара и едва ли питащият я чете вече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ... може и има реални резултати! :lol:

Лятото бях свидетел как гаражно майсторчЕ (син на мой приятел) съветваше едно хондаджийче и едно корсарче, как злобно да им реват ауспусите! Даже почти безплатно щял да им ги надупчи (гърнетата :lol:), само срещу една студена бира (кенче от съседния гараж)!

На въпроса:

- Що се бъзикаш с тез момчета?

Отговорът беше:

- Всеки келеш събрал 1500 - 2000 лефа купува половин милионен таралясник и му слага газова за да може да иде по евтино до дискотеката. Първата му работа е не да спре горенето на масло или поне да го намали, да си провери спирачките и окачването, ами да сменя генерации, гърнета, да слага ремуси, че да реве злобно. Иначе нямам нищо протиФ да пия една студена бира!

п.п. Та така ... няма как да знаеш "кой пише от другата страна", което не ти пречи да ми сложиш минусче. Само че, на мен ми е все тая! ^_^ 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

От мене имаш един лайк, че майсторчЕто много харно е казал, ама стига с тоя негативизъм, човек. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 20 часа, dindin написа:

... майсторчЕто много харно е казал, ама стига с тоя негативизъм, човек. :)

Не бих казал негативизъм. По скоро реализъм.

Притежавал съм 7-8 марки коли (не че са много) и мисля, че мога да направя някаква оценка.

ШофЕр съм вече 40 (и кусур) години.

От подписът ми се виждат колите, които карам в момента. Колта е на жена ми.

Негативните мнения за сивика съм ги постнал преди много време. Лоша ергономия и лоша маневреност. (друсливост и шум не ме притесняват).

Иначе за 8 години съм сменил само предни амортисьори и предни накладки (които са си консуматив все пак). Другото е масло и филтри. Сменям масло на 8-10 000 км. От максимум до половината от минимума за тези километри. Около 400 грама (милилитра) май се губи.

Ходя предимно на работа с нея и не бих я сменил с друга!!! При минус 20 градуса пали на 2-3 оборота на коляновия вал!!!

Докарвал съм разход 5 на сто (по каталог - 5.4). Засичано на 400 км. - 20 литра - пълно пълно. Ама това беше само за експеримента. Повече от 90 км/час не съм вдигал и дори един Москвич ме изпревари. Това за 7 генерация D14Z6. !!!

Колата в момента е на 190 000 по километраж. Дали е толкова - Господ знае. Идва от Модена, Италия.

Склонен съм да вярвам, след като не гори масло, макар и да сме чували какви писюри са италианците!!!

Та ... толкоз за негативизмът! Не бих искал марката да има имиджа на гоуф 2, при това пернишки.

п.п. Не му е тук мястото, но да попитам. Вчера бях на годишен технически преглед. Видях показанията. Всичко било наред, не замърсявала. Не си ги записах показанията, но ламбдата беше 1,4. Това според мен е преобогатена смес. Но, не съм забелязал да гори повече. Не вярвам и на апаратурата на сервиза. Според тях това било следствие на лошо гориво и че всички стари коли имали проблем с ламбда сондата.

Та не знам, чекът не свети, Трябва ли да предприемам мерки?

Поздрави!

 

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×