Jump to content

Recommended Posts

Карам Хонда Сивик Спорт 1.7 CTDI 2004г.
И искам да ми ръмжи по злобно (така да кажем)

Права генерация ли трябва да правя или само Ремус да си купя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С права генерация ще постигнеш по-добър ефект но не очаквай чудеса 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябват чудеса, просто искам малко по така да е :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрелка и свредло ще свършат работа.

Дупчиш гърнето и пробваш.

Ако не е достатъчно злобно дупчиш пак и т.н.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко злоба да изкара четири цилиндров астматик 100 коня. По-добре парите да се дадат за нови спирачки или гуми, отколкото за кюнци.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо колите по принцип са доста по безшумни от атмосферките, защото турбото играе и роля на шумозаглушител, за да постигнеш някакъв ефект със сигурност ти трябва по отворена генерация и само крайно гърне.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9/9/2017 at 15:25, AtsokOld написа:

Дрелка и свредло ще свършат работа.

Дупчиш гърнето и пробваш.

Ако не е достатъчно злобно дупчиш пак и т.н.

По-голяма простотия не бях чел скоро. Мерси за смеха! :D

Ако това издевателство се направи след отрицателно време гърнето става е на пълен ръждилник?

Звука се постига с друго гърне и/или с по-дебели тръби, но второто влошава работата на двигателя, особено на ниски и средни обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата го написа с ирония, оценявам чувството му за хумор. Иначе темата е стара и едва ли питащият я чете вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го оценпвам, за това казах, че се засмях. Само, че като не знае кой пише от другата страна, може това чувство за хумор може да има реални резултати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ... може и има реални резултати! :lol:

Лятото бях свидетел как гаражно майсторчЕ (син на мой приятел) съветваше едно хондаджийче и едно корсарче, как злобно да им реват ауспусите! Даже почти безплатно щял да им ги надупчи (гърнетата :lol:), само срещу една студена бира (кенче от съседния гараж)!

На въпроса:

- Що се бъзикаш с тез момчета?

Отговорът беше:

- Всеки келеш събрал 1500 - 2000 лефа купува половин милионен таралясник и му слага газова за да може да иде по евтино до дискотеката. Първата му работа е не да спре горенето на масло или поне да го намали, да си провери спирачките и окачването, ами да сменя генерации, гърнета, да слага ремуси, че да реве злобно. Иначе нямам нищо протиФ да пия една студена бира!

п.п. Та така ... няма как да знаеш "кой пише от другата страна", което не ти пречи да ми сложиш минусче. Само че, на мен ми е все тая! ^_^ 

 

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мене имаш един лайк, че майсторчЕто много харно е казал, ама стига с тоя негативизъм, човек. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, dindin написа:

... майсторчЕто много харно е казал, ама стига с тоя негативизъм, човек. :)

Не бих казал негативизъм. По скоро реализъм.

Притежавал съм 7-8 марки коли (не че са много) и мисля, че мога да направя някаква оценка.

ШофЕр съм вече 40 (и кусур) години.

От подписът ми се виждат колите, които карам в момента. Колта е на жена ми.

Негативните мнения за сивика съм ги постнал преди много време. Лоша ергономия и лоша маневреност. (друсливост и шум не ме притесняват).

Иначе за 8 години съм сменил само предни амортисьори и предни накладки (които са си консуматив все пак). Другото е масло и филтри. Сменям масло на 8-10 000 км. От максимум до половината от минимума за тези километри. Около 400 грама (милилитра) май се губи.

Ходя предимно на работа с нея и не бих я сменил с друга!!! При минус 20 градуса пали на 2-3 оборота на коляновия вал!!!

Докарвал съм разход 5 на сто (по каталог - 5.4). Засичано на 400 км. - 20 литра - пълно пълно. Ама това беше само за експеримента. Повече от 90 км/час не съм вдигал и дори един Москвич ме изпревари. Това за 7 генерация D14Z6. !!!

Колата в момента е на 190 000 по километраж. Дали е толкова - Господ знае. Идва от Модена, Италия.

Склонен съм да вярвам, след като не гори масло, макар и да сме чували какви писюри са италианците!!!

Та ... толкоз за негативизмът! Не бих искал марката да има имиджа на гоуф 2, при това пернишки.

п.п. Не му е тук мястото, но да попитам. Вчера бях на годишен технически преглед. Видях показанията. Всичко било наред, не замърсявала. Не си ги записах показанията, но ламбдата беше 1,4. Това според мен е преобогатена смес. Но, не съм забелязал да гори повече. Не вярвам и на апаратурата на сервиза. Според тях това било следствие на лошо гориво и че всички стари коли имали проблем с ламбда сондата.

Та не знам, чекът не свети, Трябва ли да предприемам мерки?

Поздрави!

 

 

 

 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×