slavib 6 #1 Публикувано 7 Септември, 2017 Здравейте Ще купувам антифриз и ме интересува дали някой знае колко събира Сивик Хечбек 1.4iS 90 коня 1999г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 7 Септември, 2017 4,2 лт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #3 Отговорено 7 Септември, 2017 4,2 литра, но при смяна поискай да източат системата от двете места - дренажния винт на дъното на радиатора и дренажния болт на гърба на блока (точно до масления филтър). Обикновено второто масово не го знаят в сервизите и го пропускат, а така една част от стария антифриз остава в системата. Освен това на този дренажен болт на гърба на блока трябва да се сложи нова дифтунга. Клапата на парното трябва да е отворена на максимално към отопление. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 7 Септември, 2017 Може и без да се точи блока, ако се направи водна промивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #5 Отговорено 8 Септември, 2017 До сега не съм попадал на сервиз, който да прави водна промивка. Не им се занимава просто, а парите така или иначе си ги взимат. Водна промивка може да се получи, само ако колегата сам си сменя антифриза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 8 Септември, 2017 (Редактирано) Което е елемнтарно по начина по който казвам, пред блока и без канал, или крик. Кранчето е отдолуна радиатора, вземаш 10л вода без значение каква и превърташ през системата няколко пъти. Накрая пак източваш и си наливаш вече дейонизирана вода и антифриз в съотношение. Иначе те в сервизите си знаят. Там правят промиква, ако старият антифриз направи реакция с новия - пресичане или т.н. Ако не ти промият системата, нищо не губиш, ако са съвместими продуктите. Редактирано 8 Септември, 2017 от goldbyrk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #7 Отговорено 15 Септември, 2017 Промивка се прави също с дейонизирана / дестилирана вода! Иначе - "Честит ти котлен камък"! ... Пък си наливай после каквото щеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #8 Отговорено 15 Септември, 2017 котленият камък се отлага с времето и то при определени условия. Няма как от промивката да се налепи котлен камък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 15 Септември, 2017 Здравейте Ще купувам антифриз и ме интересува дали някой знае колко събира Сивик Хечбек 1.4iS 90 коня 1999г. Здравей Колега и добре дошъл! Без да се меся във веселата ти тема .....изтегли си ръководството на автомобила било на руски или английски и прочети това ,което те интересува.Така си сигурен ,че няма да допуснеш грешка при обслужване и ремонт,макар ,че и там често има дребни грешки. Тук много често колеги с мерак да помогнат отговарят без да прочетат и проверят. Няма нищо лошо ,но все пак всеки си държи на колата малко на жената... Та в Хонда се сипва оригинален антифриз,готов и разреден за -35 градуса.Не се продава концентрат ,защото не се разрежда с вода. Антифризите могат да са няколко компонентни и в никакъв случай не са съвместими. Та в този дух приемай съвети ,но не им вярвай 100%....Една туба с Оригинален антифриз струва 60-70 лв Естествено можеш да налееш концентрат тип 2,3 или ++,разреден с дестилирана вода,но тук колегите трябва да добавят :НА СОБСТВЕНА ОТГОВОРНОСТ!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #10 Отговорено 15 Септември, 2017 Да, и аз така знам за котелния камък. Отделя се от водата при по-високи температури. Над 60* (не съм абсолютно сигурен за градуса) и за една промивка не е фатално, ако не се загрява двигателя до толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #11 Отговорено 5 Октомври, 2017 Благодаря на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #12 Отговорено 5 Октомври, 2017 Забравих да кажа Взех този антифриз Gowell G12 От Тех ко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове