Jump to content
nedi_vision

Проблем с Третия Стоп

Recommended Posts

Здравейте,

 

наскоро закупих Honda Accord 7 2005 комби преди фейслифта, но третия стоп не работи. Моля, ако някой знае или е имал подобен проблем, да сподели как се разглобява, за се извади и поправи евентуало. 

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май имам такъв проблем . Ама седан и задното стъкло е тонирано и като натисна спирачката не свети

Или не работи или и аз не Знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете си крушките като за начало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете си крушките като за начало :)

На комбито не е ли със светодиоди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на комбито е със светодиоди - или поне така сочи схемата. За да го смениш/ремонтираш  подходи от пръскалката, има капаче,което е на щипки и се изважда надолу. Вчера с приятел жичкаджия излекувахме мигач в огледалото на Сивик 8ма, беше изгорял транзистор и презапояване и пак си светна ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да използвам темата и да питам за четвъртият стоп ☺,а именно за стопа на спойлера на задния капак,дали е светодиоден?post-32686-0-94916500-1504713511_thumb.jpg

Смятам да му монтирам модулче ,което ще кара да премигва няколко пъти при натискане на спирачката.Било доста по отчетливо,ако стопа е диоден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал да използвам темата и да питам за четвъртият стоп ☺,а именно за стопа на спойлера на задния капак,дали е светодиоден?attachicon.gif2017-09-06 18.52.55.jpg

Смятам да му монтирам модулче ,което ще кара да премигва няколко пъти при натискане на спирачката.Било доста по отчетливо,ако стопа е диоден.

Да, светодиоден е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок!Благодаря! ☺

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е въпросното модулче,което монтирах на веригата преди стопа на задният спойлер.Резултата,премигва 5 пъти при натискане на спирачката,но не е така отчетливо,както си го представях.Замерих тока при натиснат педал и отчете 11.57V.Има ли нещо нередно при свързването?Ток съм взел от третият стоп на задното стъкло.Съмнявам се също и от сечението на кабела.Ползвал съм кабел от високоговорител,като признавам,че не съм много на ти с електротехниката.

post-32686-0-88082000-1505322100_thumb.jpg

post-32686-0-72983000-1505322790_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо нередно, нормално е да има минимален спад на напрежението, причинен от съпротивлението на кабелите. Акордите са много скучни коли, не се чупят и собствениците им започват сами да търсят дефекти.  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

стопа си работи но явно не стига ток до него. Някой имал ли е подобен проблем? Къде да търся проблема?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери изправноста на кабелите, които свързват задната врата с купето, вероятно има прекъснал кабел. Кабелите вървят и по двете панти на вратата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя случай описан по горе,някой знае ли дали този диоден стоп на крилото има някакви допълнителни електроники (йондензатори),които евентуално да пречат (ограничават)интензитета на премигването на този модул?

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светодиодния стоп в спойлера няма никаква електроника в него. В зависимост от свързването на светодиодите може да има само съпротивления, предпазващи светодиодите от прекомерно високо напрежение (изгаряне). Електроника има в допълнителния модул, който си монтирал, там търси проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там където взех този блиц модул,днес го разкачихме и го пробва човека на тяхния тест уред и светеха лампите на уреда както си трябва ясно и отчетливо.Проблема не е в него.Сега си мисля,че може би трябваше да го вържа преди третия стоп,така че и двата стопа да са след модула.Някакви идеи още...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е изгорял мисля че имам стопче за теб:)

 

Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170920/120c758e307c2f7026dbb9285d291d55.jpg[/iMa95c8014703358fc99dd42db75e4f1cf.jpgG]b023b0a837b86e64ac9208a447a15230.jpga65c0501deddedbaef62495ab3b2ef3e.jpg

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светодиодния стоп в спойлера няма никаква електроника в него......

При Акорда може и да е така (което ме съмнява) , но при СРВ-то си има електроника и когато ми изгоряха диодите на едната секция, ги смених с подобни но издържаха 10 дни.

Не ми се разправяше повече с ремонти по него и последва купуване на нов трети стоп - на НЕПРИЯТНА цена от 200 лв.(нямаше втора употреба) .

Та първо вижте каква е цената на нов и тогава експериментирайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата dido0o влезе в положение и днес ще ми прати стопа от снимката по горе и ще видя какво има вътре,както и нов тест с новия стоп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, каква е причината според теб за изгарянето на новите светодиоди? "Електрониката в третия стоп" или неоригиналните светодиоди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми честно да ти кажа, нямам идея - но предполагам, по-голяма вероятност е да са диодите.

Реално на оригиналните диоди, няма никаква информация какви са и с какви показатели, та ги взех на външен вид и цвят.

Презапояването им, също е проблематично (на някакви шини от нещо като неръждавейка са) , та затова и се отказах.

Пак казвам това е при СРВ.

Иначе ето ти и електрониката и самите диоди:

post-20738-0-86177700-1505935392_thumb.jpg

 

post-20738-0-47765600-1505935442_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това не е електроника, това са пасивни елементи, които предпазват диодите от прекомерно високо напрежение, както написах по-горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, но за мен , " като много вещ в тази област" щом има платка и нещо по нея, си е електроника  :) .

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, но за мен , " като много вещ в тази област" щом има платка и нещо по нея, си е електроника  :) .

:thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...