tri pompi 5 #1 Публикувано 26 Август, 2017 Здравейте,момци май имам вече нужда от помощ и не знам дали ще ми е нужна малко.Та на кратко взех я резачката с проблема "педала на спирачката е мек" и те така хваща след средата и пак си е мек до доло страшен ход без ефект.Учебници идеи от майстори и от вече "нас" :-) пробвах всички.Имам нужда от някаква свежа идея която не е писана или обсъждана.Какво направих аз:На кратко всичко имам 2 спирачни помпи артък 2ра рака едната си беше оргиналната и една нова на закичена на сервото като златен медал.Само ABS-а не разглобих "но обезвъздуших" всичко правих сам и четох много .Съмнявам се в дължината на буталото от сервото към за което нямам размер но мислиа че си е наред и се съмнявам за въздух в системата-обезвъздуших към 20 пътис по 500гр. на колело от предно ляво и на татък.Поздрави и благодарности на Маркони за идеята за ботилката отдоло още не съм завършил там и карам без кората ,покнаха се да ме питат дали не е опасно :-)Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #2 Отговорено 26 Август, 2017 Здравейте,момци май имам вече нужда от помощ и не знам дали ще ми е нужна малко.Та на кратко взех я резачката с проблема "педала на спирачката е мек" и те така хваща след средата и пак си е мек до доло страшен ход без ефект.Учебници идеи от майстори и от вече "нас" :-) пробвах всички.Имам нужда от някаква свежа идея която не е писана или обсъждана.Какво направих аз:На кратко всичко имам 2 спирачни помпи артък 2ра рака едната си беше оргиналната и една нова на закичена на сервото като златен медал.Само ABS-а не разглобих "но обезвъздуших" всичко правих сам и четох много .Съмнявам се в дължината на буталото от сервото към за което нямам размер но мислиа че си е наред и се съмнявам за въздух в системата-обезвъздуших към 20 пътис по 500гр. на колело от предно ляво и на татък.Поздрави и благодарности на Маркони за идеята за ботилката отдоло още не съм завършил там и карам без кората ,покнаха се да ме питат дали не е опасно :-)Поздрави опала забравих 2 важни работи задните са барабан не са пипани и второто ако темата не е за тука сори да бъде преместена не на безлюдно място мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 27 Август, 2017 Редакатирах малко темата ,че не отговаря на изискванията. Та: 1.Вдигаш задния мост и подпираш колата от двете страни със стойки-стабилно 2.Опитваш се да извадиш задните барабани при пусната ръчна. -За целта пръскаш със спрей за ръжда и пробваш да извадиш барабаните. АКо не става - навиваш две болчета на предвидините за това места(8мм) и с навиване издърпваш барабаните.Ако има ръб вътре ще попилееш накладките ,но няма друг начин. 3.Измиваш всичко с меглио и вода. 4.Или раздвижваш саморегулиращия механизъм или регулираш ръчната на ръка,но ако има ръб на барабана е трудно вкарването.... 5.Затваряш и пробваш педала. Ако има проблеми пак пишеш тук..... Операциите са описани в мануала със схеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #4 Отговорено 27 Август, 2017 Маркони това го направих онзи ден още прострелях ръчната на третия зъб като снайпер е от купето + от реглаж по колелата даже мих барабаните с обезмаслител и водостуйка като нови са .Още идеи?? мерси са отделеното време и аз не се отказвам лесно.За четящите след време :реглаж на ръчна спирачка вдигнете 2-те колела във въздуха!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 28 Август, 2017 Първия ти пост е малко труден за четене,но вариантите не са много. 1.Слагаш нова спирачна помпа -може и евтина.Ако не можеш да намериш ще ти пратя. 2.Изпълняваш точно процедурата по регулировката на сервото от ЕСМ,а след това и регулировката на педала. 3.Ако това не даде резултат възможно е да има проблем в АБС. Като правя спирачки имам поглед върху това как излиза сп.течност на самотек и при обезвъздушаване....но не мога да го опиша. Според думите ти след регулировка на ръчната проблема трябва да е в предните спирачки.Усещаш ли опит за занасяне при рязко спиране или си спира нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #6 Отговорено 28 Август, 2017 Малко неразбираемо пиша съгласен съм и жената така ми вика,май не обяснявам достатачно сори. И така "ще бъда по внимателен за напред" първо ти отговарям веднага: 1.нямам сигнал на таблото че абс-а не е наред 2.-абс-а сработва и си тресе педала.И на татък какво прави : натискам педала до средата ,че и повече и нищо не се случва и е мек не срещам затруднение ,продължавам с натиска втвърдява леко,спирачките вече хващат и съм до пода с педала,при агресивно натискане е същото и абс-а си чука.СПИРА НОРМАЛНО БЕЗ ЗАНАСЯНЕ!!.Така сега ще обясня и какво съм направил до момента.Започнах преди месец с подмяна на заден десен цилиндър че беше със счупена пробка подмених и тръбата му че се скъса холендара.Обезвъздуших предно ляво,предно дясно ,задно дясно задно ляво 2 пъти така на самотек и с асистент,ефект нямаше.Смених помпата с 2-ра рака обезвъздушавах 4-5 пъти,ефект нямаше. Смених помпата с чисто нова ,обезвъздуших няколко пъти на самотек с асистент с изключен абс от предпазителите и после с включен абс,ефект нямаше накладки предни и задни по учебник са почти нови дискове и барабани в нормите от мануела спирачен педал на точното място от пода без кори и тапицерии.Преди няколко дена реглаж на ръчната от клевисите и в купето обтяйката на ръчната и пак ефект няма до момента ИДЕИ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #7 Отговорено 28 Август, 2017 ДОКАТО СЕ РОВЯ ЗА МОЯТ ПРОБЛЕМ СЕ НАТЪКВАМ НА 2 ВАЖНИ НЕЩА ПОСТВАМ ГИ ТУК НЯКОЙ ДА ГИ ПРЕМЕСТИ КАДЕТО ТРЯБВА.ПЪРВО ОБЯСНЯВАМ КАКВИ СА :1-ОФИЦИАЛЕН БЮЛЕТИН ОТ ХОНДА ПУСНАТ 2001г.за НЕ натискане на спирачният педал до край при обезвъздушаване на спирачки за всички хонди.Това го пускам на английски сорса е хонда но програмата е платима/ https://www.2carpros.com/questions/honda-crv-1999-honda-crv-brake-pedal-depth 2-Подробна схема на спирачната помпа на харви с абс"в мануела го няма дадено"- пинчето на вътрешното буталце което извадих с едно изтръскване: 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 29 Август, 2017 Всъщност бюлетина е свързан със смяната на спирачна течност. Много често се случа да падне педала и както е описано се дължи на отлаганията от старата течност ,както и в отмиването на отлаганията от новата течност. При теб не е така - нова помпа няма отлагания и осово износване. Връщаме се на работатана сп.система без АБС,макара че не съм виждал Харви без АБС. Проверка 1:Двигателя угасен,ръчната е дръпната.При нормално усилие с крак,колко см. потъва педала след 3-то напомпване? Проверка 2.Двигателя е запален ,празен ход,ръчната дръпната.При нормално усилие с крак ,колко см.потъва педала след първото напомпване? Измерването се прави на самия педал-гумичката на която стъпваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #9 Отговорено 29 Август, 2017 Маркони последният ми пост е само за информация на хората. В по горните ми публикации писах че съм с абс и съм го обезвъздушил.Утре от сутринта я захващам пак и ще пиша ..Благодарности Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #10 Отговорено 29 Август, 2017 При мен имаше въздух в АВС - модула и не можеше да се обезвъздуши по стандартния начин. Единствено успях да обезвъздуша системата в сервиз, с машина, която вкарва спирачна течност под налягане в казанчето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #11 Отговорено 29 Август, 2017 дандилов благодарности за подкрепата. Това е следващото ми действие което съм решил да свърша.Още в първият си пост писах за съмненията ми че трябва агресивно обезвъздушаване. Но ме съмнява да е това проблема. Добро утро,Маркони Проверка 1-двигател угасен ,ръчната дръпната след 3-то напомпване педала потъва 4см.Проверка 2-двигател запален ръчната дръпната след 1-2 напомпвания педала потъва 10см.Прилагам сравнително еднакъв натиск нито слабо нито силно . Добро утро,Маркони Проверка 1-двигател угасен ,ръчната дръпната след 3-то напомпване педала потъва 4см.Проверка 2-двигател запален ръчната дръпната след 1-2 напомпвания педала потъва 10см.Прилагам сравнително еднакъв натиск нито слабо нито силно . п/с Педала се намира на 16см. от пода по каталог го дават да е на 19см но с махнати тапицерии,аз го меря с тях .Като ги гледам са долу горе към 2-3 см.Тоест мисля че е в нормите.Съмнявах се в дължината на буталото от сервото към спирачната помпа,сега го мерих 16мм. е от мембранката до върха на буталото.Ако някой не го мързи да врътне с 12-ка и да пусне неговото колко е...Поствам и една снимка на помпата ми да се знае от кой вид е: пичове,днес падна голямо надуване с компресора ще поясня по късно че съм скапан вече.айде наздраве сега За съжаление с компресор не ми се получава обезвъздушаването .Правя нещо не както трябва вкарва въздух в системата.Разпробих оригинална капачка и вкарах щуцер който се подава около 5мм.от вътрешната страна ,надувам с най много 1 атмосфера и от пробките на колелата спирачната се точи като шампанско предложения някакви?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #12 Отговорено 2 Септември, 2017 Пич, направо съм удивен от ентусиазма ти, но който те е посъветвал да надуваш спирачната система с компресор, би трябвало мнго да се се смял. С компресора си постигнал така наречения "мистрал" ефект, който е подходящ за ефикасно миене на капачки за буркани в голям леген. След описаните по горе процедури които си извършил и ефект в положитена посока няма, има два варианта; 1. намери в твоя град, колега с HRV и си направи сътветните сравнения, за да се убедиш, че не си въобразяваш някои неща. 2. Мисля, че си направил всичко по силите си за "home made" ремонт и време за професионална намеса, лошото е, че професионалистите са кът , дано попаднеш на читав от раз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #13 Отговорено 4 Септември, 2017 Измерих по твоя метод. Педала ми е на 15 см от тапицериите. 3 см. потъва на угасен двигател 6 см на запален. Това ми говори само за наличието на въздух в системата. За съжаление аз сменям сп.течност вакуум и нямам опит как се сменя с налягане.Но знам ,че се продават машини сменящи течност с налягане,но с налягане на сп.течност,а не на въздух... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #14 Отговорено 4 Септември, 2017 Zmiqta 29, качих се на същия модел кола и педала няма нищо общо с моя. Понякога и аз греша ,но метода ми на обезвъздушаване с компресор е безуппечен, така, че може не само да миеш капачки с него. Обезвъздуших с компресор на предно ляво и задно ляво колело , въздух няма. Проточвам по 300 гр течност на предно дясно и задно дясно колело въпреки обездушаването въздух продължава да има и след литър проточена течност. Установявам, че при създаване на налягане в спирачната система "натискане на спирачката" влиза въздух. Подозирам проблем в ABS модула . Подобен проблем за мек педал на спирачката причинен от ABS модул е описан тук моят проблем е сходен.Заемам се с ABS-а ще пиша отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #15 Отговорено 4 Септември, 2017 (Редактирано) Този американски "виладжия" обяснява че нормално затворения клапан на абс-а не е затворен. Редактирано 5 Септември, 2017 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #16 Отговорено 5 Септември, 2017 Обясни ми как теоретично ще влезе въздух при натискане на педала? Въздух може да влиза само в цикъл засмукване-т.е. като буталото на сп.помпа се връща назад.Тогава всяка една снадка/щутцер,може да прибере въздух,както и гумичките на АБС-а. Но при натискане на педала -Абсурд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #17 Отговорено 7 Септември, 2017 Принципно си прав но ето ти една симулация.Правя го на самотек с течността на съединителя,защото има по малко съпротивление трасето е по кратко и нещата се случват по бързо.С пробката на спирачката е същото.Не оставям системата да засмуче въздух а в шлауфката балоните не свършват никога. Принципно си прав но ето ти една симулация.Правя го на самотек с течността на съединителя,защото има по малко съпротивление трасето е по кратко и нещата се случват по бързо.С пробката на спирачката е същото.Не оставям системата да засмуче въздух а в шлауфката балоните не свършват никога. п/с -още чакам абс-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #18 Отговорено 7 Септември, 2017 Няма нещо в една машина,което да не може да се обясни с дял от механиката или физиката.Механиката на флуидите е елементарна наука и една от любимите ми. Твърдя ,че при такт сгъстяване в затворена система няма как да влезе въздух. Самотека е подобно на сгъстяването ,но силата е воден стълб..примерно 1метър. Клипа показва неправилно обезвъздушаване.По този начин мехурчетата никога няма да спрат,но те не са в системата ,а в шлаухата и влизат точно от резбата на пробката за обезвъздушаване. Правилния начин е създаването на U-коляно/скачени съдове.Казанчето е на 1 метър,шлаухата от пробката трябва да се вдигне на 0,3-0.5 метра.Системата тече,защото има разлика във стълба,но не засмукава въздух , защото и в двата дяла има налягане. С две думи клипа обяснява неграмотност на механика,а не феномен.. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #19 Отговорено 8 Септември, 2017 има ли въздух в системата при налягане ,от резбите на пробката в този случай.Остави майстора дали е компетентен ,и да не се замисляме за сечения на шлауфката без у извивка.п-с още си чакам абс-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #20 Отговорено 8 Септември, 2017 Сечението няма значение.Важно е да има стълб от двете страни.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #21 Отговорено 12 Септември, 2017 Ами така значиии ,абс-а пристигна и много надъхан изсулих стария включих буксата на "новия" втора рака от мегасайта и лампата на абс-а на таблото светна .Викам си ще обезваздуша и ще угаснее.Ама нее ,обезвъздушавах колело по колело по метода на Маркони с "U" извивка и на поставка към 40 см.на съда благодарности за съвета.Ефект нямаше лампата не угасна до края педала не се втвърди.После размених платката със соленоидите от моя на новия т.е. ел.часта от стария сложих на механичната на новия.Лампата на абс-а угасна веднага.убезвъздуших колело по колело и ,нищо педала си е мек.Въпрос....? Когато използвам старата платка ефекта от прецакан нормално затворен клапан не се ли предава пак на механичната част .Аз си мисля че да нищо не върша с размяната,все едно съм си със стария цаял абс.Тук напомням ,че нямам никаква индикация на таблото с моя си абс.После провеждам си експерименти т.е. затапвам спирачната помпа с холендри със смачкани тръби,резултата е при натиск на спирачката лекичко педала е много твърд ,баси кефа чак избива спирачна през гумите на казанчето.Затапих и абс-а на изходите но не ми се получи че ползвам стари холендри и изби спирачна.Съмнения :имам въздух в системата или абс-а ми е за смяна или помпата и сервото не са за тази кола.Ще пиша още благодаря на модератора за критиката и помоща .Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #22 Отговорено 13 Септември, 2017 АБС си има диагностика.Това, че лампата свети е свързано с определен проблем,който едва ли е хидравличен.Може просто да си попаднал на фалшив модул и ли ,колата от която е смъкнат е имала проблем.Тук проблема се решава с четене на грешки и после отстраняване на проблема (ако е отстраним...) От думите ти забелязвам и един проблем.При затапена помпа избива течност от уплътненията на казанчето.Това е недопустимо.Или помпата не е сглобена добре или има някакъв друг проблем,но в такта сгъстяване гумичките на буталото трябва да държат на голямо налягане,а не да връщат течност в пълнителния кръг.Отделно ,щом гумичките на казанчето пускат,значи ,че ти набива въздух по време на пълнене на помпата. С две думи смени помпа с казанче. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #23 Отговорено 13 Септември, 2017 Помпата е чисто нова Маркони и си дойде зглобена .Но за проба ей сега ще сложа една друга и ще пиша след 30 мин.А за абс-а ако реша да не го връщам ще го чекна ,но това по на там.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #24 Отговорено 13 Септември, 2017 Аз не казвам ,че ти си я сглобил неправилно....Китаеца я е объркал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #25 Отговорено 13 Септември, 2017 Не е от гумите на казанчето ,тапата-холендър е прецъркала и се заблудих.Помпата значи е наред.Като ползвам платката от стария абс няма ли симптома да е същия?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #26 Отговорено 13 Септември, 2017 Остави АБС намира. Диагностицирай първо проблема.Калайдисай си тапите и затапвай кръгове,докато установиш кое рамо прави проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #27 Отговорено 14 Септември, 2017 Браво за калай хич не ми дойде на ума пък си имам и фосфорна киселина също.Решил съм да я закарам на агресивно обезвъздушаване на машина под налягане.Това за мое успокоение.И ще пиша пак... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto06 5 #28 Отговорено 11 Октомври, 2017 Няма нещо в една машина,което да не може да се обясни с дял от механиката или физиката.Механиката на флуидите е елементарна наука и една от любимите ми. Твърдя ,че при такт сгъстяване в затворена система няма как да влезе въздух. Самотека е подобно на сгъстяването ,но силата е воден стълб..примерно 1метър. Клипа показва неправилно обезвъздушаване.По този начин мехурчетата никога няма да спрат,но те не са в системата ,а в шлаухата и влизат точно от резбата на пробката за обезвъздушаване. Правилния начин е създаването на U-коляно/скачени съдове.Казанчето е на 1 метър,шлаухата от пробката трябва да се вдигне на 0,3-0.5 метра.Системата тече,защото има разлика във стълба,но не засмукава въздух , защото и в двата дяла има налягане. С две думи клипа обяснява неграмотност на механика,а не феномен.. Механика на флуидите да не си я учил при Ганчо Гужкалов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #29 Отговорено 13 Октомври, 2017 Много назад ме връщаш . Ганчо на практика е измислил тая специалност 85-86 година.Преди това е била хидродинамика. Аз я учих 90-93 та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #30 Отговорено 14 Октомври, 2017 Аз физиката хич не я харесвах,каква ли ще е след 100 години ми е чудно.А с колата нещата хич не вървят на добре.Както беше писал един съфорумник: "забравих я как изглежда смениха една пружинка на абс-а и убезвъздушиха и се оправи".При мен само я забравих как изглежда.От един месец е в сервиз,момчетата бая труд са хвърлили .Тествали са с 2-3 помпи и 2-3 абс-а смяна на серво апарат реглажи на ръчни и колело по колело ,обезвъздушаване и НЕ ЩЕ И НЕ ЩЕ .Другата седмица ще ми я връщат.Някакви идеи от каде да я захващам.Само да не е в сектор-продава : -) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #31 Отговорено 14 Октомври, 2017 Аз не мога да изчета всичко, но дали са проверени маркучетата. Едно време имахме скутер с предна хидравлична спирачка. Армировката на маркучето се беше скъсала. Стискам спирачката, надува се балонче на маркуча и резултата меко спиране и мека спирачка, без да изтича сп. течност от никъде. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #32 Отговорено 14 Октомври, 2017 Аз не мога да изчета всичко, но дали са проверени маркучетата. Едно време имахме скутер с предна хидравлична спирачка. Армировката на маркучето се беше скъсала. Стискам спирачката, надува се балонче на маркуча и резултата меко спиране и мека спирачка, без да изтича сп. течност от никъде. Точно това съм решил да направя първо приятелю,ще сменя маркучите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #33 Отговорено 23 Ноември, 2017 Колата е при мен вече,днес прегледах маркучите както предлагаше стефан по горе но няма раздуване или балони идеи...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #34 Отговорено 23 Ноември, 2017 Здравейте.Не си падам мн по писането.Това не ми пречи да следя форума от 10г.Та на проблема .Имах клиент с ЦРВ-1г със същите симптоми.3 дена ходене по мъките.Оказа се РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ НА СПИРАЧНОТО УСИЛИЕ. Смених го с втора употреба . Обезваздутаване и вс си дойде на място.ПРОБВАЙ,КОЛЕГА. УСПЕХ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #35 Отговорено 23 Ноември, 2017 .....Започнах преди месец с подмяна на заден десен цилиндър че беше със счупена пробка подмених и тръбата му че се скъса холендара...... ....ИДЕИ?? Искаш идеи - давам ти веднага. Първо, причината за това (този педал)е въздух, или казано иначе - някъде по системата се образува въздушна възглавница. Не е задължително там от където влиза въздуха да е омаслено. Горния цитат съм ти го дал,за да започнеш процедурата отново и то точно от там - нова пробка, нова тръбичка с нов и добре направен холендър, който да уплътнява добре. Започни точно с това колело и ако не се оправи, започваш поетапно, едно по едно. Провери и всички връзки на тръбичките, евентуално да няма изгнило някъде, пробките за обезвъздушаване също, защото може да не държат. Реално според мен, проблема е на 99% в някой, или около спирачните апарати/цилиндърчета. Играл съм го това,но на друга марка, където предните сп.апарати, бяха с по 3 пробки за обезвъздушаване на апарат. Една седмица игра, хиляди обезвъздушавания, тотално разглобяване и какво ли не, заради една шибана пробка за обезвъздушаване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #36 Отговорено 24 Ноември, 2017 И една втора идея ( която може да я пробваш като първи вариант) : Провери да нямаш големи луфтове/разстояния , между накладките и дисковете, респективно барабаните. Спирачната помпа дава голямо налягане, но изтласква малък дебит спирачна течност и ако имаш такива големи луфтове/разстояния, то тя отива за да обере този луфт, затова и усещаш мек педала. Когато накладките опрат в дисковете/барабаните, вече буталото на спирачната помпа е стигнало до крайно си положение и няма как да прави още налягане и да упражнява натиск върху тях а те върху дисковете. Също, провери да не ти задържа или усуква, някой водач на предните спирачни апарати - за това не търси логика, а провери. п.п. Пробвал ли си да опънеш ръчната спирачка, (леко един/два зъба), докато усетиш че задните накладки леко опират в барабаните и така да тестваш дали няма промяна в педала и да хваща примерно по средата , а не в долно положение? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #37 Отговорено 25 Ноември, 2017 Аз хубаво давам съвети,но спирачките са си голяма магия.В неделя смених сп.течност на Сивик.Смених и на съединителя и на спирачките.Изтече много чернилка. Загуби и двете системи.Съединителя му върнах живота с един трик,но спирачките не стават .Обезвъздуших перфектно и педала е прекрасен,но като запаля мотора и педала потъва до ламарината почти. Поръчах помапа и я смених.Днес ще се забавлявам пак.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #38 Отговорено 25 Ноември, 2017 Ако напомпаш няколко пъти на педала при запален двигател, какво е положението с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #39 Отговорено 25 Ноември, 2017 Качваше се за малко и после бавно потъва.Беше втората степен.Язви пълни с клей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tri pompi 5 #40 Отговорено 26 Ноември, 2017 Здравейте.Не си падам мн по писането.Това не ми пречи да следя форума от 10г.Та на проблема .Имах клиент с ЦРВ-1г със същите симптоми.3 дена ходене по мъките.Оказа се РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЯ НА СПИРАЧНОТО УСИЛИЕ. Смених го с втора употреба . Обезваздутаване и вс си дойде на място.ПРОБВАЙ,КОЛЕГА. УСПЕХ Гоше благодаря ти за включването.Та D16-ката имат разпределител но той е само за :от абс-а за към задните две колела.На схемата е номер (18) за него ли ми говориш?? .....Започнах преди месец с подмяна на заден десен цилиндър че беше със счупена пробка подмених и тръбата му че се скъса холендара...... ....ИДЕИ?? Искаш идеи - давам ти веднага. Първо, причината за това (този педал)е въздух, или казано иначе - някъде по системата се образува въздушна възглавница. Не е задължително там от където влиза въздуха да е омаслено. Горния цитат съм ти го дал,за да започнеш процедурата отново и то точно от там - нова пробка, нова тръбичка с нов и добре направен холендър, който да уплътнява добре. Започни точно с това колело и ако не се оправи, започваш поетапно, едно по едно. Провери и всички връзки на тръбичките, евентуално да няма изгнило някъде, пробките за обезвъздушаване също, защото може да не държат. Реално според мен, проблема е на 99% в някой, или около спирачните апарати/цилиндърчета. Играл съм го това,но на друга марка, където предните сп.апарати, бяха с по 3 пробки за обезвъздушаване на апарат. Една седмица игра, хиляди обезвъздушавания, тотално разглобяване и какво ли не, заради една шибана пробка за обезвъздушаване. Здрасти,Емич ако съм те разбрал правилно взима въздух от резбите на пробка или холендър и това при отпускане на спирачният педал.Това съм го обсъждал с колега по горе.Не мога да се съглася,че няма да избие спирачна през резбите или холендър при такт згъстяване.Но ще огледам .Благодаря за съвета всичко ми е от полза...Две глави мислят повече от една : -) без име.rar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове