Jump to content
Boby_stmb

ПРИ ДЪЖД ВЛИЗА ВОДА В КУПЕТО

Recommended Posts

Здравейте колеги. Нов собсвеник съм на CR-V 1ген.147к.с. Забелязах, че при дъжд без да съм карал колата, мокета в краката на пасажера е мокър и то доста. Това го установявам за втори път. Кофти е защото мирише на влага, а и ще започне гниене и ражда. Някой има ли на представа от къде да започна да търся? Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смъкни си чистачките.Развиваш двете гайки,изправяш чистачките и с леко разклащане в ляво-дясно махаш рамената.Демонтираш кората,която крие моторчето на чистачките.Има горни тапи и долни тапи.Долните за да се извадят се завъртат на 90 градуса.На горните избутваш леко закопчалката в средата нагоре и те се разкопчават.Повдигаш кората и я сплескваш леко ,за да излезе между пантите на предния капак.Вече се вижда ваната.Проверяваш левия и десния отвор за изтичане ма вода в какво състояние са.Възможно е да има листа ,клони,орехи.Ако се наложи сменяш гумата с по-мека..като от плондер или от вътрешна гума за кола/колело/"Също не е лошо решение гумата да се махне съвсем.Входа на вентилатора е защитен с 3-4 см.защитна стена.Можеш да увеличиш размера с подръчни средства .Ползва се гума, картон за гарнитур-клингирит или друг мек материал,който не се мокри. Затваряш по обратния ред, Преди да монтираш рамената с чистачките пускаш контролно чистачките да паркират в режим интервал.

Успех!

Може да направиш снимки на процедурата и да го постнеш тук като "How to 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще действам. Благодаря за подробната информация. Ще направя и снимки. Дано това да е причината. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше подобна ситуация, но играта беше там, че под кората между стъклото и предният капак се бяха събрали тиня, клони, папур някви дреболии, които директно на тънка капка вкарваха водата през перката на вентилатора. Говоря за ламарината от купето, която е като продължение на стъклото, под тази кора! Ако там ти е затлачено, няма да те спаси увеличаването на борда на вентилатора. Най- добре разглоби кората под чистачките и ще видиш за какво говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още една причина - изгнил таван. Предната част на надлъжните канали, в двата горни ъгъла на предното стъкло. Водата от канала трябва да се оттича покрай предното стъкло, но края на канала се запушва и стават дупки ръжда в тавана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен почти липсваше изолационната гума на кората под чистачките и при поливане на малко вода по предния прозорец откъм пасажера се вливаше директно във входа за вентилатора. Залепих гумена изолация за прозорци под кората и от тогава не съм имал проблеми. Нямаше нищо запушено при мен.

 

Въпросната кора при мен изглежда леко деформирана и не прелева еднакво по цялата дължина на прозореца. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата CRV-1 имаше такъв проблем.Водата капеше точно върху компютъра на мотора.Къде беше проблема АЗ го намерих!

Трябваше да се свали левия калник и да се изреже една ламарина под калника.Там се съединяваха две ламарини с някаква заварка.Заварката беше замазана с нещо бяло подобно на булкит.Да ама пияния Японец не беше замазал точно заварката а малко встрани.Колегата замаза заварката със силикон,завари обратно изрязаната ламарина и монтира калника обратно.Вече няма проблем!

 

П.С.:Не мога да го обясня по-точно,ама мога да покажа! :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Развиваме двете гайки на чисташките

 

 

 

Махаме горните тапи на кората

 

 

 

Махаме и долните тапи на кората

 

 

 

 

Ето я и ваната и гумата. При мен това е състоянието (видимо чисто). Обаче при мен проблема е друг.

 

 

 

Ето го и проблема при мен. Имало е изгнило и някой се е направил на майстор и е пляскал някакъв кит, но нищо не е направил. Има фуги и цепнатини през които водата минава. Тези дни като имам по свободно време ще се позанимавам да го направя както трябва. Това е от мен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене ситуацията беше точно като на снимка номер 4. От тази насъбрала се тиня, водата директно се спускаше във вентилатора. Ако наистина е пробила корозията при тебе ще е гадно. Важното е, че си открил проблема. Искам да напиша, че при миене с пароструйка доста често пак виждам вода в краката на пътника, но поне вече знам от какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,колеги и при мен го има този проблем ,даже ми замина моторчето на парното всичко беше клеясало и блокирало и дълго време се чудех от къде ми влиза вода при силен дъжд или катоя мия с пароструйка .Майстора дето ми сменява моторчето каза ,че било пълно с боклуци ,клони шума и други мисля сега да го отворя сам и да видя какво е положението сега като се замися имам една корозиона бомба дето се разраства около мигача на калника отстрани и май проблемите са свързани като махна корите ще видя каква е работата.Да си призная дълго време си мислех ,че ми тече от отводнителните тръби на шибидака няколко пъти ги прогонвам да си отичат свободно а ето от къде била водата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тая водя влиза от всякъде. Имал съм какви ли не спучаи на други коли. Примерно при скъсан найлон вътре във врата и от нея тече в купето през пласмасите. При люковете съм срещал проблем с отводнителите. Те са едни тръбички като шлауфка за възвратен клапан за бойлер. Тръбичката минава по страничната греда на предното стъкло и слиза чак в предния подкалник. С годините се пукат (примерно някъде долу в краката) и започва да ти мокри чорапите и въобще не предполагаш, че може да е от люка. Аз не знам на CR-V-то как е тъй като нямам люк, но и този проблем съм срещал. Трябва търсене. При всеки проблема може да е различен. В краен случай с маркуча, един полива другия вътре гледа от къде тече и така.  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...