Boby_stmb 1 #1 Публикувано 14 Август, 2017 Здравейте колеги. Нов собсвеник съм на CR-V 1ген.147к.с. Забелязах, че при дъжд без да съм карал колата, мокета в краката на пасажера е мокър и то доста. Това го установявам за втори път. Кофти е защото мирише на влага, а и ще започне гниене и ражда. Някой има ли на представа от къде да започна да търся? Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #2 Отговорено 14 Август, 2017 Смъкни си чистачките.Развиваш двете гайки,изправяш чистачките и с леко разклащане в ляво-дясно махаш рамената.Демонтираш кората,която крие моторчето на чистачките.Има горни тапи и долни тапи.Долните за да се извадят се завъртат на 90 градуса.На горните избутваш леко закопчалката в средата нагоре и те се разкопчават.Повдигаш кората и я сплескваш леко ,за да излезе между пантите на предния капак.Вече се вижда ваната.Проверяваш левия и десния отвор за изтичане ма вода в какво състояние са.Възможно е да има листа ,клони,орехи.Ако се наложи сменяш гумата с по-мека..като от плондер или от вътрешна гума за кола/колело/"Също не е лошо решение гумата да се махне съвсем.Входа на вентилатора е защитен с 3-4 см.защитна стена.Можеш да увеличиш размера с подръчни средства .Ползва се гума, картон за гарнитур-клингирит или друг мек материал,който не се мокри. Затваряш по обратния ред, Преди да монтираш рамената с чистачките пускаш контролно чистачките да паркират в режим интервал. Успех! Може да направиш снимки на процедурата и да го постнеш тук като "How to Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Boby_stmb 1 #3 Отговорено 14 Август, 2017 Утре ще действам. Благодаря за подробната информация. Ще направя и снимки. Дано това да е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #4 Отговорено 14 Август, 2017 При мен беше подобна ситуация, но играта беше там, че под кората между стъклото и предният капак се бяха събрали тиня, клони, папур някви дреболии, които директно на тънка капка вкарваха водата през перката на вентилатора. Говоря за ламарината от купето, която е като продължение на стъклото, под тази кора! Ако там ти е затлачено, няма да те спаси увеличаването на борда на вентилатора. Най- добре разглоби кората под чистачките и ще видиш за какво говоря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #5 Отговорено 14 Август, 2017 Има още една причина - изгнил таван. Предната част на надлъжните канали, в двата горни ъгъла на предното стъкло. Водата от канала трябва да се оттича покрай предното стъкло, но края на канала се запушва и стават дупки ръжда в тавана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 21 #6 Отговорено 14 Август, 2017 При мен почти липсваше изолационната гума на кората под чистачките и при поливане на малко вода по предния прозорец откъм пасажера се вливаше директно във входа за вентилатора. Залепих гумена изолация за прозорци под кората и от тогава не съм имал проблеми. Нямаше нищо запушено при мен. Въпросната кора при мен изглежда леко деформирана и не прелева еднакво по цялата дължина на прозореца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #7 Отговорено 17 Август, 2017 На колегата CRV-1 имаше такъв проблем.Водата капеше точно върху компютъра на мотора.Къде беше проблема АЗ го намерих! Трябваше да се свали левия калник и да се изреже една ламарина под калника.Там се съединяваха две ламарини с някаква заварка.Заварката беше замазана с нещо бяло подобно на булкит.Да ама пияния Японец не беше замазал точно заварката а малко встрани.Колегата замаза заварката със силикон,завари обратно изрязаната ламарина и монтира калника обратно.Вече няма проблем! П.С.:Не мога да го обясня по-точно,ама мога да покажа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Boby_stmb 1 #8 Отговорено 17 Август, 2017 Развиваме двете гайки на чисташките Махаме горните тапи на кората Махаме и долните тапи на кората Ето я и ваната и гумата. При мен това е състоянието (видимо чисто). Обаче при мен проблема е друг. Ето го и проблема при мен. Имало е изгнило и някой се е направил на майстор и е пляскал някакъв кит, но нищо не е направил. Има фуги и цепнатини през които водата минава. Тези дни като имам по свободно време ще се позанимавам да го направя както трябва. Това е от мен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #9 Отговорено 22 Август, 2017 При мене ситуацията беше точно като на снимка номер 4. От тази насъбрала се тиня, водата директно се спускаше във вентилатора. Ако наистина е пробила корозията при тебе ще е гадно. Важното е, че си открил проблема. Искам да напиша, че при миене с пароструйка доста често пак виждам вода в краката на пътника, но поне вече знам от какво е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonii47 8 #10 Отговорено 22 Август, 2017 Здравейте ,колеги и при мен го има този проблем ,даже ми замина моторчето на парното всичко беше клеясало и блокирало и дълго време се чудех от къде ми влиза вода при силен дъжд или катоя мия с пароструйка .Майстора дето ми сменява моторчето каза ,че било пълно с боклуци ,клони шума и други мисля сега да го отворя сам и да видя какво е положението сега като се замися имам една корозиона бомба дето се разраства около мигача на калника отстрани и май проблемите са свързани като махна корите ще видя каква е работата.Да си призная дълго време си мислех ,че ми тече от отводнителните тръби на шибидака няколко пъти ги прогонвам да си отичат свободно а ето от къде била водата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Boby_stmb 1 #11 Отговорено 24 Август, 2017 Тя тая водя влиза от всякъде. Имал съм какви ли не спучаи на други коли. Примерно при скъсан найлон вътре във врата и от нея тече в купето през пласмасите. При люковете съм срещал проблем с отводнителите. Те са едни тръбички като шлауфка за възвратен клапан за бойлер. Тръбичката минава по страничната греда на предното стъкло и слиза чак в предния подкалник. С годините се пукат (примерно някъде долу в краката) и започва да ти мокри чорапите и въобще не предполагаш, че може да е от люка. Аз не знам на CR-V-то как е тъй като нямам люк, но и този проблем съм срещал. Трябва търсене. При всеки проблема може да е различен. В краен случай с маркуча, един полива другия вътре гледа от къде тече и така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове