Jump to content
NEO_DDT

Проблем с претрисане на Хонда акорд 2.4i

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем с претрисане на около и под 2000 оборота обикновено се случва. Колата е седан 2.4 бензин 2004 автоматик. Бях в сервиз за автоматични скоростни кутии и момчето, я покара с мен около половин час и каза че си включва скоростите наред и не би трябвало да е от това. До сега беше в сервиз да проверят тампоните на скоростната кутия и двигателя, но и те били здрави. Някой имал ли е подобен проблем и можете ли да ме насочите към някой хонда разбирач в Пловдив да я оставя и той да я види. Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапани правено ли е скоро?

Аз имах подобно тресене, но в ниски обороти. След реглажа двигателя не се чува и не трепва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапани правено ли е скоро?

Аз имах подобно тресене, но в ниски обороти. След реглажа двигателя не се чува и не трепва.

Ами взех я наскоро и нямам идея честно казано. И при мен е главно в по-ниските обороти около 2000 някъде. Същевременно го прави понякога повече, понякога почти не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е само при ускорение има голяма вероятност да е дясно вътрешно каре. При мен беше така и след рециклирането почти няма притрисане.

Редактирано от lyubok

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт: бях при един хондаджия, който ми я закачи на диагностика и ми каза, че прави непълни изгаряния, които се вдигат рязко, когато започне да тресе. Препоръча ми да си сменя свещите и си ги смених, с NGK Laser Irridium, ама пак същата работа...

Друго искам да попитам, на предното зареждане направо ахнах даде ми разход 17.1?! Това нормално ли е? Чак такава разлика ли има в началото ми гореше 13-14 лятото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, NEO_DDT написа:

Малко ъпдейт: бях при един хондаджия, който ми я закачи на диагностика и ми каза, че прави непълни изгаряния, които се вдигат рязко, когато започне да тресе. Препоръча ми да си сменя свещите и си ги смених, с NGK Laser Irridium, ама пак същата работа...

Друго искам да попитам, на предното зареждане направо ахнах даде ми разход 17.1?! Това нормално ли е? Чак такава разлика ли има в началото ми гореше 13-14 лятото?

17 е абсурдно (зависи как си карал, но все пак е абсурдно за изправен автомобил)

Дори 13-14 е много, особено лятото (пак зависи как я караш де, но за стабилно 13-14 трябва тормоз на всяко каране)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, crown_bg написа:

17 е абсурдно (зависи как си карал, но все пак е абсурдно за изправен автомобил)

Дори 13-14 е много, особено лятото (пак зависи как я караш де, но за стабилно 13-14 трябва тормоз на всяко каране)

Ами имало е някой друг кик даун когато ме е изнервил някой, но като цяло не карам бързо гледам да държа 60 в града... Освен тези непълни изгаряния, уж всичко било 6... Някакви съвети какво да направя????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо сигурен ли си че гори 17, защото кик не кик-даун все тая, 17 е много, може да си объркал сметките?

Евентуално на живи данни да се гледа какво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, crown_bg написа:

Ами първо сигурен ли си че гори 17, защото кик не кик-даун все тая, 17 е много, може да си объркал сметките?

Евентуално на живи данни да се гледа какво се случва.

Ами моята няма разход на компютъра и аз си ги смятам като зареждам всеки път занулявам и гледам колко ми слага в резервоара (винаги до горе)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е чисто градско и студено с кратки преходи, е що-годе нормално. При 60км/ч в автоматичен режим автомата работи на 4-та предавка. Ако успяваш да поддържаш тази скорост и минеш на ръчен, може да включваш 5-а и тогава разхода ще падне. Градското не е меродавно, понеже дори еднакъв маршрут не винаги е с еднакъв трафик и др. пътни условия. Засечи я извънградско. Студената предколедна седмица в "наше село" инфоборда ми показваше 20 на 100 (което виждам за сефте), но я пришпорвах. Предните зими съм стигал 17л. Пътуването по празниците по шосе и магистрала, варираше между 6.4 и 7.2л при нормален трафик и 3 часа за преход от 260км.

И аз понякога имам "претрисане", но бобината на 1-ви цилиндър ми е за смяна, понеже има пропускане на запалване, но това тестерът "ще го види" и ще ти кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става дума за моментен разход, а краен. Колегата каза че пълни до горе резервоара и накрая тегли чертата на 17л., 65л. резервоар. Това е относително Цецо, на коя предавка работи, при мен не е на 4-а, зависи как "играеш" с крака и газта, караш автомат и знаеш това много добре.

Но да речем че караш на 4-а (успял си да хванеш равната газ и да не превключи на 5-а в случая), пак 17л. краен разход и много. Легенда харчи толкова, но е със 100 к.с. отгоре и е 6-ак.

Въпрос: Нали говорим за бензин, а не за газ :rolleyes:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само бензин и цифрите горе са среден разход извънградско и градско според "борда". Двата режима съм засичал и физически (пълно/пълно) -компа дава с 0.1л повече от реалния. Средните скорости за преходите ми са 85/90 извънградско и 25/30 градско.

Знам добре номерата на автомата и за това споменах че в авто режим кутията няма да вкл. 5-а при 60км/ч както и да галиш газта, но в ръчен може да я вкл. при надвишаване на 57км/ч.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, crown_bg написа:

Тук не става дума за моментен разход, а краен. Колегата каза че пълни до горе резервоара и накрая тегли чертата на 17л., 65л. резервоар. Това е относително Цецо, на коя предавка работи, при мен не е на 4-а, зависи как "играеш" с крака и газта, караш автомат и знаеш това много добре.

Но да речем че караш на 4-а (успял си да хванеш равната газ и да не превключи на 5-а в случая), пак 17л. краен разход и много. Легенда харчи толкова, но е със 100 к.с. отгоре и е 6-ак.

Въпрос: Нали говорим за бензин, а не за газ :rolleyes:?

Да за бензин говорим 95. Иначе да забелязвам, че в повечето случаи като си карам с 60 е на 4та, но все пак ми се струва бая разхода :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът е сложно нещо. На мен с перфектно работещ двигател си ми дава над 17 разход зимно, чисто градско каране, с 95 бензин, а не смятам, че карам агресивно. За справка - виж в подписа и виж колко по-нисък е разхода средно, както и през другите сезони. Не използвай разхода за диагностика ако не пазиш статистика за по-дълъг период от време, че да "усетиш" ако е коренно различен от друго зареждане с подобен стил и условия на каране.

Предложенията да се направи реглаж на клапани и ако не помогне да се видят вътрешни карета изглеждат най-смислени. Иначе аз имах едно претрисане на двигателя на място, което се оправи с чистене и калибриране на дроселова клапа. Но беше съвсем леко доловимо и вероятно няма общо с твоят проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си направих нарочно експеримент да карам с 55-60-65 км/ч и включвайки на ръчен за да видя на коя предавка е кутията си беше и в трите случая на 5-а, не знам как при вас е на 4-а и не качва.

Следя си разхода от януари 2016г. (2г. плътно вече) ~88-90% градско (София, Окол. път в тесния участък), а извънградското лятото море зимата евентуално НГ.

Средния разход ми е 11.32л/100км.

Карам спокойно и много рядко юркам, червено не е виждал оборотомера, и все пак когато съм юркал във И-ВТЕК-а разхода не ми е скачал повече от 13 от зареждане до зареждане, пак казвам това е инцидентно.

Няма как да не е измерен правилно разхода ми, то се усеща по джоба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, crown_bg написа:

Днес си направих нарочно експеримент да карам с 55-60-65 км/ч и включвайки на ръчен за да видя на коя предавка е кутията си беше и в трите случая на 5-а, не знам как при вас е на 4-а и не качва.

Следя си разхода от януари 2016г. (2г. плътно вече) ~88-90% градско (София, Окол. път в тесния участък), а извънградското лятото море зимата евентуално НГ.

Средния разход ми е 11.32л/100км.

Карам спокойно и много рядко юркам, червено не е виждал оборотомера, и все пак когато съм юркал във И-ВТЕК-а разхода не ми е скачал повече от 13 от зареждане до зареждане, пак казвам това е инцидентно.

Няма как да не е измерен правилно разхода ми, то се усеща по джоба.

Аз карам почти само градско и то на не много дълги разтояния... Ще я водя на реглаж, да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм докарвал 9 литра и малко разход на извън градско , как стигате това 7 литра направо не знам. Всички ли го докарвате или човека който го написа кара извънредно пестеливо. Акорд 2004 -та 2,4 190 коня, седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, SevenSeconds написа:

Аз съм докарвал 9 литра и малко разход на извън градско , как стигате това 7 литра направо не знам. Всички ли го докарвате или човека който го написа кара извънредно пестеливо. Акорд 2004 -та 2,4 190 коня, седан.

Колега с 200 ли караш извънградско, за да докараш едвам 9 и нещо? Аз няколко пъти съм правил 180 и спирам да натискам, има пътници в колата, моето семейство. Скоростта която поддържам е 110-140, в зависимост от водачите около мен. Не правя тъпи изпреварвания и не гоня време.

 

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отплеснахме се от темата, но...

Важно е равномерното движение и предвиждане на ситуациите. Спирачка ползвам рядко. Държа по-големичка дистанция, освен при дебненето в колоната за пролука напред, но тогава извънградският разход гони и надскача 8л/100км. Пред мен никога не държа МПС през чиито прозорци не мога да виждам предните участници. Всичко що е по-високо или със затъмнени стъкла (и не е по-бързо от мен) го "сека безпощадно" -без изключения. :) Разбрал съм че мотора е по-икономичен, ако доускоря бързо (но не с повече от 3-4 хил. оборота) за 10-тина секунди и автомата свали на 3-та, отколкото ако галя съвсем педала и я чакам да качи 20-30 км за минута. Пак да кажа че моята е фейслифт, някои от предавките са по-дълги и наличието на борд комп много помага в самодисциплината. Ако е равно, безветрено, колата е с фамилията (жена дете и коте) и малко багаж, и на газта са "само вързанките на дясната ми маратонка", то статусбара на моментния разход показва 6л при 90-105км/ч, 7л при 105-120, 8л при 115-130, над 140 вече отива на 9л, а над 160 над 10л. Извънградско поддържам 110-130, за да маже да се компенсира забавянето през населените места по маршрута, в които се стремя да карам с 60-65 и ако е равно и равномерно движейки се на 5-та скорост, там борда ми показва разход 4 или 5л на 100. 

В града колата е лакома, понеже трафикът е по-накъсан и скоростта изисква 4-та или 3-та предавка. Когато карам там спокойно и в автоматичен режим моментният разхода се колебае между 10л и 20л и за това средният е 13-14л/100 градско. Седмичният ми преход гълта 20лв А95 и според цената му минавам около и малко над 60км. Когато я юркам статусбара на моментния разход "стига до жабката" (скалата свършва на 30л) и тогава минавам под 50км градско с 20-тачката. това в малкия ни градец дето с колело стигам по-бързо отколкото с колата. В градове като периферна София или Русе с булевардите и зелените вълни съм виждал и 11-12л среден градски разход.

Пробвайте и вие да карате равномерно. По-икономично е отколкото да карате бавно.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След коментара на Цецо грам не се притеснявам. Отговарям напълно на тези показатели като разход, в последно време на един резервоар карам равномерно градско и извънградско и зареждам малко преди да светне резервата и разхода ми е около 9.5 до към 10.5 литра. Но досега не ми се е случвало да карам под 120 километра извънградско, много ме изнервя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата пуснал поста ! Имам същия проблем с 2.4 автомат ! Тресе на моменти и то около 2 оборота ! Ще се радвам да споделиш ако си оправил проблема ! 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Темата е доста стара, но явно е актуална. На равна газ или при ускорение усещаш претрисането?

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тресе когато съм подал , едвам едвам газ на около 1500-2000 об и не го прави всеки път . Сменях дългата полуоска ! Преди това тресеше при ускорение , но вече това се оправи ! Проблема е само когато я карам с равна газ ! И не всеки път го прави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е решен ! Смених си маслото в кутията с оригинално на Хонда и спря да тресе ! 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...